سهمیه بنزین وانت بارها

سهمیه بنزین وانت بارها کاهش پیدا می‌کند؟

اخیرا خبرهایی مبنی بر کاهش 15 تا 20 لیتری سهمیه بنزین وانت بارها منتشر شد که در همین رابطه سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به آن واکنش نشان داده است.

طی روزهای گذشته خبرهای متعددی در خصوص کاهش سهمیه بنزین وانت بارها منتشر شد که طبق آن سهمیه بنزین این خودروها 15 تا 20 لیتر کاهش پیدا خواهد کرد. این اخبار باعث شد تا گمانه‌زنی‌هایی در خصوص کاهش سهمیه بنزین سایر وسایل نقلیه نیز مطرح شود که همین موضوع واکنش سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی را به همراه داشت.

ماجرای کاهش سهمیه بنزین وانت بارها

فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این مورد عنوان کرد برای کاهش سهمیه خودروها هیچ برنامه‌ای نداریم. وی افزود مالکان وسایل نقلیه به شایعه‌ها توجه نکنند؛ چراکه میزان سهمیه سوخت خودروها تغییر پیدا نخواهد کرد و در مورد سهمیه وانت بارها از لیتراژ به اعتباری نیز باید بگوییم این تغییر تا پایان خرداد 99 به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است و هیچ تغییری در آن رخ نخواهد داد.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در ادامه بیان کرد قرار است پس از پایان مهلت تعیین شده سهمیه وانت بارهای درون و برون‌شهری از لیتراژ به اعتباری تغییر پیدا کند که چنین موضوعی با کاهش سهمیه سوخت خودروها ارتباطی نداشته و مالکان نگران نباشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. الان با اونقدر بنزینی که کاهش دادن میخوان چیکار‌کنن

  2. با این مار دارن کمر مردم رو میشکنن شاید طرف کل منبع درآمد اش همون وانت باشه که با این کارشون همه اش برای بنزین بره