دوربین سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس

دوربین سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس در آزمون‌های DxOMark ناامیدکننده ظاهر شد

دوربین سامسوگ گلکسی اس 20 پلاس – +Samsung Galaxy S20 در آزمون‌های DxOMark امتیازهای ناامیدکننده‌ای را دریافت کرده و پایین‌تر از پرچمداران چینی سال 2019 قرار گرفته است.

حتی 4 دوربین هم کافی نبود تا گوشی سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس بتواند پرچمداران چینی هم رده‌ی خودش را شکست دهد. در بررسی تازه‌ای که DxOMark روی دوربین سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس اجام داده، این گوشی نتوانسته در آزمون‌های دگزومارک عملکرد خوبی را از خودش نشان دهد و نتایج ضعیفی را کسب کرده است. همچنین مدل اولترا سری گلکسی اس 20 امتیاز کمی بهتری را نسبت به پلاس گرفته است.

امتیازهای دوربین سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس در DxOMark

دوربین سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس

در حالی که گلکسی S20 پلاس همچنان یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید یک گوشی متمرکز بر دوربین در بازار است، اما موفق نشده همانند نسل گذشته‌ی خودش، گلکسی اس 10 پلاس لقب بهترین دوربین در گوشی‌ها را کسب کند. علاوه بر این، پرچمدارانی با برند هواوی و برند زیرمجموعه‌ی آن شرکت آنر، اوپو و همچنین شیائومی موفق شده‌اند عملکردی بهتر از دوربین Galaxy S20 پلاس را به نام خود ثبت کنند.

یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌هایی که دگزومارک بین دو دوربین اس 20 پلاس و اس 20 اولترا یافته است، میزان جزئیات کمتریست که دوربین مدل پلاس ثبت می‌کند. این باعث شده گوشی در محیط‌های مختلف نتوانت بهترین عملکرد را ارائه کند. فبلت سامسونگ با عدم توانایی ایجاد سوپر پیکسل با استفاده از فناوری پیکسل باینینگ، جزئیات کمتری را در صحنه‌هایی با نور کم در مقایسه با گوشی‌هایی نظیر آنر 30 پرو پلاس، شیائومی می 10 پرو و گلکسی اس 20 اولترا ثبت می‌کند. این درحالیست که میزان ثبت جزئیات در گوشی اس 20 اولترا تقریباً دو برابر است.

دوربین +Samsung Galaxy S20 به خاطر کاهش نرخ جزئیات، لبه‌های مصنوعی کم جزئیاتی را نشان می‌دهد که البته با بررسی ریزبینانه متوجه آن خواهید شد. وقتی به بوکه‌ی نرم افزاری تولید شده می‌نگریم، دگزومارک این قابلیت را تقریباً مشابه رقبای آن ارزیابی می‌کند. با این حال این گوشی با دوربین 12 مگاپیکسلی خودش نمی‌تواند با دوربین 108 مگاپیکسلی در مدل اولترا رقابت کند. در حقیقت، حالت هدایت هوش مصنوعی خودکار معمولاً هنگام مواجهه با نورپردازی متوسط یا ضعیف، سرعت شاتر کندتری را انتخاب می‌کند که در نتیجه عکس‌هایی تار را ارائه می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. حیف این همه پول برای این کوشی

  2. سلام.بااین همه توضیحات اخرش نگفتین امتیازش چند شده..در عکاسی ۱۲۷ و در ویدئو ۱۰۰امتیاز اصلی چند در میاد?

  3. سری اس 20 خیلی ضعیف عمل کردن … با این شرایط خرید نوت 10 پلاس به صرفه تر هست 😐

  4. سرعت فوکوسش از اولترا بهتره.
    جالبه پارسال هم اس 10 لایت، با اسنپ855 از اس 10 و اس 10 پلاس بهتر بود!

  5. ولی رنگاش از اس۲۰الترا و آنر۳۰پرو+ بهتر بود این واسه بیشتر مردم مهمه نه یه مواردی که ۸۰ درصد از مردم بهش توجه نمیکنن

  6. امسال کلا سامسونگ زارت زد تو قسمت دوربین