بازی های فوتبال

بهترین بازی های فوتبال موبایل برای گوشی های اندروید و آی او اس

بازی های فوتبال جزو محبوب ترین بازی‌های ویدیویی برای پلتفرم‌های گوناگون محسوب می‌شود. در این ویدیو با بهترین بازی فوتبال برای موبایل اندروید و آی او اس آشنا می‌شوید.

فوتبال یکی از پرهیجان‌ترین و پرطرفدارترین ورزش‌ها در سراسر جهان است که میلیون‌ها بیننده را پای تلویزیون می‌نشاند و هزاران نفر را به استادیوم‌ها می‌کشاند. این ورزش در ایران نیز بسیار محبوب است. با توجه به محبوبیت این ورزش، بازی‌های ویدیویی آن نیز طرفداران زیادی دارد و می‌توان گفت بازی های فوتبالی جزو پرفروش ترین بازی‌ها برای کنسول‌ها به شمار می‌رود.

در کنار کنسول‌هایی مانند پلی استیشن و ایکس باکس و همچنین کامپیوترهای خانگی، بازی های فوتبالی زیادی برای گوشی های موبایل و سیستم های عامل اندروید و آی او اس عرضه شده است که بیشتر آنها رایگان بوده و کاربران می‌توانند ساعت‌ها وقت خود را پای این بازی‌ها بگذارند و از آن لذت ببرند. به همین دلیل اکنون می‌خواهیم بهترین بازی های فوتبال برای اندروید و آی او اس را به شما معرفی کنیم.

سخت است که از بازی فوتبالی صحبت کنیم و نامی از فیفا و PES نیاوریم. مثل کنسول‌های بازی، این دو بازی فوتبال برای گوشی موبایل نیز عرضه شده‌اند. استیکمن ساکر یکی دیگر از این بازی‌هاست که سبک و گرافیک جالب و سرگرم‌کننده‌ای دارد. بازی Score Hero شما را در قالب یک بازیکن فوتبال در موقعیت‌های حساس قرار می‌دهد. در بازی Extreme Football خبری از ستاره‌های دنیای فوتبال نیست و شما به دنیای فوتبال خیابانی می‌روید. دریم لیگ ساکر، Football Strike، ساکر استار 2020 تاپ لیگز و Champion of the Fields از دیگر بازی‌های محبوب و خوب در این سبک هستند.

ویدیوی بهترین بازی های فوتبال موبایل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی دوست دارم من 😍😍
    خسه نباشی
    کارت عالیه