تلویزیون گیمینگ هایسنس HiSense E75F

تلویزیون گیمینگ هایسنس با وضوح 4K و نرخ رفرش 120 هرتزی معرفی شد

تلویزیون گیمینگ هایسنس رونمایی شد. تلویزیون HiSense E75F وضوح 4K، نرخ رفرش 120 هرتز و پشتیبانی از فرامین صوتی را ارائه می‌کند.

کمپانی هایسنس در شبکه اجتماعی ویبو رسماً از یک تلویزیون گیمینگ رونمایی کرده است. تلویزیون گیمینگ هایسنس ، HiSense E75F نام دارد و از چند روز آینده در چین به فروش خواهد رفت. سازنده در توصیف این محصول جدید می‌گوید:

به دنیای بازی Hisense E75F خوش آمدید. در اینجا خبری از باگ، ریپ زدن و یا تصویر نامعلوم نیست. برخی به دنبال نبردهای خونین و دوئل‌های پرشور هستند. این بارشما پیروز می‌شوید و این حق شماست.

تلویزیون گیمینگ HiSense E75F دارای طراحی تمام صفحه با فریم تمام فلزی بسیار باریک در اطرافش است. پنل به کار رفته در این تلویزیون از وضوح 4K HDR پشتیبانی می‌کند، ارائه کننده‌ی نرخ رفرش 120 هرتزی بوده و تکنولوژی ضد لرزش MEMC را در بر می‌گیرد. گفته می‌شود این پنل با پوشش 130 درصدی از طیف رنگی، می‌تواند ابعاد کاملی از کیفیت عکس هوش مصنوعی را پشتیبانی کند.

این تلویزیون به 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز است. در اینجا جلوه صوتی DTS Virtual-X (برای پخش سه بعدی صدا) به همراه عملکرد کنترل صوتی قدرت گرفته از هوش مصنوعی نیز وجود دارد که سازنده می‌گوید نرخ پاسخگویی آن تنها 0.5 ثانیه بوده و 99 درصد در تشخیص فرامین دقیق است.

هایسنس ای 75 اف در دو مدل با اندازه‌های مختلف 55 و 65 اینچی عرضه خواهد شد که به ترتیب 634 و 846 دلار قیمت دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*