لیفان ایکس 70

لیفان ایکس 70 – Lifan X70 ، محصول خودروسازان بم در بازار ایران + مشخصات

لیفان ایکس 70 – Lifan X70 به عنوان محصول جدید خودروسازان بم به زودی به بازار ایران عرضه خواهد شد. در ادامه با امکانات و مشخصات این کراس اوور چینی آشنا می‌شویم.

طی ماه‌های قبل خبرهایی از همکاری شرکت خودروسازان بم با برند چینی لیفان منتشر شد تا از این پس این شرکت خودروسازی به جای کرمان موتور وظیفه عرضه محصولات چینی لیفان در بازار ایران را بر عهده بگیرد. در همان زمان اطلاعاتی در مورد محصولات جدید لیفان در سایت خودروسازان بم منتشر شد، اما پس از مدتی این اطلاعات حذف گردید و مشخص نشد چه محصولاتی قرار است طی این همکاری به بازار کشور عرضه شود.

لیفان ایکس 70

اکنون پس از چند ماه خودروسازان بم در صفحه نخست سایت خود تصویری از محصول جدیدی را منتشر کرد و قرار است این خودرو با Comfort Plus رونمایی شود. این خودرو کراس اوور چینی لیفان ایکس 70 است که خودروسازان بم آن را به بازار عرضه خواهد کرد. اخیرا نیز مدل‌هایی از این خودرو در گمرکات کشور مشاهده شد و اکنون خودروسازان بم در آغاز همکاری خود با برند چینی لیفان قصد دارد کراس اوور X70 را روانه بازار کند.

مشخصات لیفان ایکس 70

لیفان ایکس 70

لیفان ایکس 70 به عنوان یک کراس اوور چینی محسوب می‌شود که از یک موتور 2 لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد. این موتور می‌تواند قدرتی برابر با 145 اسب بخار و گشتاور 185 نیوتن‌متر را به تولید برساند که قدرت تولید شده از این موتور نیز توسط گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

لیفان ایکس 70

از امکانان لیفان X70 می‌توان به سنسور باد لاستیک، سامانه کنترل پایداری، تریم داخلی چرم مصنوعی، سنسور نور، کروزکنترل، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، استارت دکمه‌ای و سانروف اشاره کرد که این امکانات در کنار مشخصات فنی آن را به عنوان رقیب جدی ام وی ام ایکس 33 اس تبدیل می‌کند. تاکنون از زمان معرفی رسمی این خودرو توسط شرکت خودروسازان بم اطلاعاتی منتشر نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. از جمله ماشین های بسیار پر طرفدار و پر فروش توی بازار ابران هست

  2. دیگه دوره ی موتور 2 لیتری تنفس طبیعی تموم شده تو این سایز اونم با سی وی تی !، از چری بپرسید …. امیدوارم کرمان موتور هیچ برنامه ای برای وارد کردنش با این شرایط نداشته باشه ، چون شکستش حتمیه…

  3. اون ایکس60 که کولرش فاجعه بود این امیدوارم بهتر باشه