آنر تبلت وی 6 - Honor Tablet V6 اولین تبلت 5G جهان

تاریخ رونمایی آنر تبلت وی 6 به عنوان اولین تبلت 5G جهان اعلام شد

آنر تبلت وی 6 – Honor Tablet V6 اولین تبلت جهان خواهد بود که از اینترنت 5 جی و استاندارد وای فای 6 پشتیبانی می‌کند و کمپانی سازنده لحظاتی پیش تاریخ رونمایی از آن را رسما اعلام کرد.

آنر دقایقی پیش با انتشار یک تصویر تبلیغاتی جدید، شمارش معکوس برای برگزاری رویداد رونمایی از تبلت جدید خود را آغاز کرد. این تبلت که قرار است اولین تبلت جهان با پشتیبانی از نسل جدید اینترنت موبایل و البته استاندارد جدید وای فای 6 باشد، آنر تبلت V6 نام‌گذاری شده است. این محصول جدید قرار است پرچمدار تبلت های این برند چینی تبدیل شود و از مشخصات جالب توجهی نیز برخوردار است.

با آنر تبلت وی 6 از بالاترین سرعت اینترنت در یک تبلت لذت ببرید

آنر تبلت وی 6 - Honor Tablet V6 اولین تبلت 5G جهان

آنر تبلت وی 6 به طور پیشفرض از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند و برخورداری از استانداردهای‌ 5 جی دو بانده به همراه وای فای 6 در آن تعبیه شده است. بنابراین کاربرانی که به سرعت و کیفیت اینترنت چه در حالت سلولار و چه در ارتباط وای فای اهمیت زیادی می‌دهند، می‌توانند از سرعت دانلود بالاتر و پایداری بیشتر شبکه لذت ببرند. همچنین یکی از ویژگی‌های جذاب که برای تبلت بعدی آنر پیش بینی می‌شود، قابلیتی تحت عنوان Shadow Follow است.

به لطف این ویژگی نوآورانه، اولین تبلت 5G جهان قادر خواهد بود حرکات مختلف و دستورهای فیزیکی را ردیابی کند. به عبارت دیگر، کاربران با استفاده از تکان دادن دست خود و اجرای جسچرهای مختلف بر روی هوا می‌تواند قابلیت‌های مختلف را کنترل کنند و بین قسمت‌های مختلف رابط کاربری جابجا شوند. البته این ویژگی هنوز از سوی کمپانی سازنده تایید نشده است و تا زمان رونمایی رسمی توسط آنر باید با دیده‌ی تردید به آن نگاه کنید.

آنر تبلت وی 6 - Honor Tablet V6 اولین تبلت 5G جهان

تا به امروز از دیگر مشخصات سخت افزاری تبلت Honor Tablet V6 سخنی به میان نیامده اما با توجه به اطلاعاتی که بسیاری از کاربران بر روی شبکه اجتماعی چینی ویبو آن را تایید کرد‌ه‌اند، احتمالا شاهد حضور پردازنده کیرین 820 که به تازگی توسط هواوی رونمایی شده است، بر روی این تبلت خواهیم بود. این چیپست، نسل جدید مدل کیرین 810 محسوب می‌شود و از اینترنت 5 جی پشتیبانی می‌کند.

طبق اطلاعات رسمی منتشر شده از سوی کمپانی سازنده، این تبلت به صورت رسمی در تاریخ 18 می (29 اردیبهشت) در کنار چند محصول دیگر رونمایی خواهد شد.