گلکسی A51 سامسونگ

گلکسی A51 سامسونگ ؛ پرفروش ترین گوشی اندرویدی در سه ماه نخست سال 2020

نسخه 4G گلکسی ای 51 – Samsung Galaxy A51 پرفروش ترین گوشی اندرویدی در چارک ابتدایی سال 2020 لقب گرفت. آمار فروش گلکسی A51 سامسونگ در این بازه زمانی، به 6 میلیون دستگاه رسید.

بنابر تازه‌ترین گزارش موسسه استراتژی آنالیتیکس، سهم فروش گلکسی A51 سامسونگ در سه ماهه اول سال، 2.3 درصد از مجموع موبایل های اندرویدی بود. محبوبیت بالای این دیوایس به ویژه در آسیا و اروپا، باعث شد که به راحتی در صدر جدول فروش جای بگیرد.

فروش گلکسی A51 سامسونگ در سه ماه به شش میلیون دستگاه رسید

نزدیک‌ترین رقیب آن، شیائومی ردمی 8 با سهم فروش 1.9 درصدی در سطح جهان بود. این دستگاه در بازار هند و چین طرفداران زیادی دارد و نزد مشتریان اروپایی هم در حال محبوب شدن است.

استراتژی آنالیتیکس در گزارش خود آورده که نگرانی‌های اقتصادی مردم در دوران شیوع کرونا و کاهش تسهیلات ارائه شده از سوی اپراتورهای موبایل، باعث شد که کاربران به فکر خرید گوشی های ارزان‌تر باشند. نتیجه اینکه در بین 6 گوشی پرفروش اندرویدی در سه ماهه نخست 2020 ، سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس تنها مدل پرچمدار بود؛ محصولی که با سهم 1.7 درصدی در جایگاه سوم قرار گرفت.

پرفروش ترین گوشی اندرویدی

اتنتظار می‌رفت گلکسی اس 20 اولترا مشتریان بیشتری جذب کند؛ اما اثری از نام آن در لیست پرفروش ترین گوشی های اندرویدی دیده نمی‌شود. حتی جای گلکسی اس 20 هم که ویژگی‌های سخت افزاری مشابهی با مدل پلاس دارد، در این فهرست خالی است.

گوشی های رده ابتدایی سامسونگ نیز حضور موفقی در بازار داشتند؛ از جمله گلکسی ای 10 اس و گلکسی ای 20 اس که نام‌شان در رتبه‌های چهارم و ششم پرفروش‌ها دیده می‌‌شود. ردمی نوت 8 هم پنجم شد؛ مدل پریمیوم‌تر هم‌قطار خود که قیمت مناسبی دارد.