شیائومی می ایرداتس 2 اس ای

ایرباد اقتصادی شیائومی می ایرداتس 2 اس ای رونمایی شد

ایرباد ارزان قیمت شیائومی می ایرداتس 2 اس ای – Xiaomi Mi AirDots 2 SE مجهز به حذف نویز و عمر باتری 20 ساعته معرفی شد.

کمپانی شیائومی از یک نسخه‌ی ارزان قیمت‌تر ایرباد AirDots 2 که خود به عنوان رقیب اقتصادی ایرپاد اپل معرفی شده بود، رونمایی کرد. این محصول که شیائومی می ایرداتس 2 اس ای نام دارد، با قیمت 24 دلار (که نصف قیمت نسخه‌ی اصلی خودش است) در چین به فروش خواهد رفت.

تفاوت شیائومی می ایرداتس 2 اس ای با نسخه معمولی

بزرگ‌ترین تفاوت بین این دو هدفون بی سیم، فقدان پشتیبانی از کدک باکیفیت LHDC توسط مدل SE است. این درحالیست که هر دو AAC را پشتیبانی می‌کنند. بلوتوث 5.0 نیز برای اتصال به گوشی شما استفاده می‌شود و سیگنال به صورت جداگانه برای هر باد ارسال خواهد شد. این باعث اتصال پایدارتر می‌شود.

هر باد فقط 4.7 گرم وزن دارد و می‌تواند تا 5 ساعت به پخش بدون توقف موسیقی بپردازد. کیس شارژ این ایرباد نیز تا 20 ساعت شارژ بیشتر را ارائه خواهد کرد. وزن این کیس فقط 48 گرم است و در عرض 1 ساعت و نیم توسط یک کابل USB تایپ C به شارژ کامل می‌رسد. اگرچه آن از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند.

ایرباد Xiaomi Mi AirDots 2 SE دارای کنترل‌های لمسی بوده و می‌تواند پوشیدن را تشخیص دهد. بنابراین وقتی بادها را از داخل گوشتان خارج کنید آهنگ متوقف، وقتی دوباره وارد گوشتان کنید، آهنگ به صورت خودکار پخش خواهد شد.

این هدفون بی سیم با رابط کاربری MIUI در گوشی‌های شیائومی ارتباط عمیقی دارد. به طوری که این گوشی‌ها می‌توانند درصد باتری هر باد و کیس شارژ را به صورت جداگانه روی صفحه‌ی خود به نمایش بگذارند. همچنین اولین باری که کیس را باز کنید، گوشی آن را شناسایی کرده و برای همیشه به خاطر خواهد سپرد.

شیائومی می ایرداتس 2 اس ای

مدل SE می ایر داتس 2 از همان تکنولوژی حذف نویزی برخوردار است که مدل گران قیمت‌تر آن نیز استفاده می‌کند. این فناوری، از دو میکروفون برای حذف نویزها در مکالمه استفاده می‌کند. بنابراین خبری از حذف نویز فعال در این ایرباد نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ظاهرش که بد نیست 🙂 باید دید عملکردش در چه حدیه

  2. چقدر زشته
    ردمی ایرداتز که اصطلاحا به هدفون درون گوشی معروف هست بهتره از نظر من

  3. جالبه هر بار ارزونتر میشن ولی تو ایران هر بار گرونتر