استوری اینستاگرام

اضافه کردن لوکیشن به استوری اینستاگرام + آموزش تصویری

شما می‌توانید با اضافه کردن لوکیشن به استوری اینستاگرام ، فالوورهای تان را از موقعیت مکانی خود باخبر کنید. در ادامه نحوه انجام این کار را به صورت تصویری آموزش می‌دهیم.

برای واردن کردن لوکیشن به استوری اینستاگرام از قابیلت geotagging این اپلیکیشن استفاده کنید. موقعیت مکانی شما می‌تواند نام شهر و کشوری که در آن حضور دارید، یا حتی جاهایی مانند موزه و رستوران باشد.

اضافه کردن لوکیشن به استوری اینستاگرام

اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید و با لمس آیکون خانه، به هوم اسکرین آن بروید. سپس انگشت خود را به سمت راست بکشید و وارد بخش استوری بشوید. اینجا فرقی نمی‌کند که می‌خواهید همین حالا یک ویدیو ضبط کنید، عکس بگیرید یا از گالری گوشی چیزی را انتخاب کنید.

پس از انجام این کار، در بالای سمت راست صفحه روی آیکون خندانی که در تصویر می‌بینید، ضربه بزنید تا یک فهرست باز شود. سپس از گزینه‌های موجود، Location را انتخاب کنید.

حالا امکان وارد کردن لوکیشن به صورت خودکار وجود دارد؛ همچنین می‌توانید موقعیت مکانی مورد نظر را خودتان تایپ کنید. پس از مشخص کردن لوکیشن، می‌توانید محل قرار گرفتن تگ مربوطه روی صفحه را نیز به دلخواه خود تنظیم و سایز آن را کوچک یا بزرگ کنید.

در نهایت هم روی Your story ضربه بزنید تا پست شود. البته توجه داشته باشید که پاک کردن تگ لوکیشن بدون حذف خود استوری، امکان‌پذیر نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. آموزش فوق العاده کاربردی بود ممنون ام