جایگزین پراید , سایپا کوییک , ساینا

سایپا کوییک و ساینا با افزایش تولید جایگزین پراید می‌شوند

سایپا به دنبال افزایش تولید محصولات خانواده ساینا و خانواده کوییک است و به احتمال زیاد این خودروها به عنوان جایگزین پراید خواهند بود.

سید جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه سایپا از تیر 98 با هدف توقف تولید محصولات خانواده پراید و جایگزین کردن محصولات جدید برای پاسخ به تقاضای مشتریان، اجرای طرح افزایش ظرفیت تولید محصولات خانواده ساینا و خانواده کوییک را در دستور کار قرار داد. اکنون در همین راستا طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی خطوط رباتیک جدید برای تولید بدنه این محصولات در شرکت پارس خودرو شروع شده است و این خطوط تولید آماده راه‌اندازی هستند.

کوییک و ساینا جایگزین پراید هستند

خط تولید بدنه محصولات ساینا و کوییک از 145 دستگاه فیکسچر و ابزار، 6 دستگاه ربات و دو دستگاه سیستم EMS تشکیل شده است که مهم‌ترین ویژگی آن طراحی و ساخت کامل کلیه تجهیزات در گروه سایپا توسط متخصصان ایرانی، استفاده از منابع داخلی کشور با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و همچنین کاهش ارزبری راه‌اندازی آن نسبت به خطوط تولید قدیمی است.

شرکت پارس خودرو در مواقع نیاز می‌تواند ظرفیت تولیدی این خط تولید را افزایش دهد که نتیجه آن تولید چند تیپ مختلف از محصولات ساینا و کوییک خواهد بود. از این رو شرکت سایپا می‌تواند این محصولات را به عنوان جایگزین خودرو پراید به بازار عرضه کرده و بخشی از نیاز جامعه را برطرف سازد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. همون پراید و میساختن بهتر نبود ؟؟؟

  2. کل جهان دارن ما رو به خاطر تولید پراید ۳۰ سال پیش مسخره می کنند دیگه وقتشه تولید این ماشین متوقف بشه