روشنایی خودکار صفحه در آی او اس 13 اپل

آموزش غیرفعال کردن روشنایی خودکار صفحه در آی او اس 13 اپل

روشنایی خودکار صفحه یکی از قابلیت‌های مهم است که در عین حال می‌تواند آزار دهنده باشد. برای غیرفعال کردن این قابلیت در iOS 13 این مطلب را مطالعه کنید.

تنظیم اتوماتیک نور صفحه نمایش بر اساس نور محیط، قابلیتی بسیار مفید و کاربردی است که می‌تواند در بهتر دیده شدن تصاویر و فیلم‌ها بسیار مفید باشد. اما ممکن است این ویژگی برای برخی از افراد بسیار آزاردهنده باشد و مایل به از استفاده از آن نباشند. با رفتن به منوی دسترسی می‌توان تنظیمات روشنایی خودکار صفحه را غیرفعال کرد.

قابلیت تنظیم خودکار روشنایی صفحه در iOS 13 با توجه به میزان نور محیطی که در آن قرار دارید، تغییر می‌یابد. به عنوان مثال، اگر در اتاقی حضور دارید که لامپ آن روشن و پر نور است، میزان روشنایی نمایشگر آیفون شما مطابق با نور آن اتاق تنظیم می‌شود. اما اگر چراغ را خاموش کنید و اتاق تاریک شود، میزان روشنایی صفحه کاهش می‌یابد، به این ترتیب چشم شما از خیره شدن به نمایشگر گوشی خسته نمی‌شود.

اگر به سرعت محیط خود را تغییر دهید، یعنی از یک سالن کم نور وارد یک اتاق کنفرانس پرنور و روشن شوید، متوجه تغییر و سازگاری نور صفحه نمایش آیفون خود با نور محیط خواهید شد. اگر این ویژگی برای شما آزاردهنده است، به راحتی می‌توانید آن را غیرفعال کنید. اکنون در این مطلب قصد داریم تا نحوه غیرفعال کردن این ویژگی در آی او اس 13 را برای شما توضیح دهیم.

نحوه غیرفعال کردن روشنایی خودکار صفحه در آی او اس 13 اپل

  1. وارد تنظیمات آیفون خود شوید. سپس به پایین صفحه اسکرول کرده تا گزینه Accessibility را پیدا کنید. روی آن را لمس کنید تا وارد آن شوید.
    روشنایی خودکار صفحه در آی او اس 13 اپل
  2. در قسمت اول صفحه‌ی باز شده، گزینه Display & Text Size را انتخاب کنید.
    روشنایی خودکار صفحه در آی او اس 13 اپل
  3. به انتهای صفحه بروید و گزینه Auto Brightness – روشنایی خودکار را غیرفعال کنید. به این ترتیب میزان روشنایی نمایشگر آیفون شما دیگر به صورت خودکار تغییر نخواهد یافت.
    روشنایی خودکار صفحه در آی او اس 13 اپل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. آموزش خوب و جالبی بود

  2. میشه گفت یکی از بهترین قابلیت ها و جذاب ترین قابلیت ها همین ویژگی ای هست که خیلی از گوشی ها ام همین ویژگی رو دارن