ماهان سرور

ارائه بهترین سرویس های هاستینگ با قیمت مناسب در ماهان سرور

بهترین سرویس های هاستینگ مانند هاست دانلود و سرور اختصاصی ایران را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت‌ها از مجموعه ماهان سرور بخواهید.

اگر می‌خواهید یک کسب و کار اینترنتی راه بیندازید یا سایت خود را طراحی کنید، اولین قدم برای شما انتخاب دامنه و خرید بهترین هاست از یک شرکت هاستینگ است. یکی از مهم‌ترین مسائلی که یک مدیر سایت باید در نظر داشته باشد، انتخاب بهترین هاست و سرویس میزبانی وب است و یک انتخاب خوب می‌تواند باعث پیشرفت سایت شما شود. اگر شما هاست قدرتمند و خوبی را برای سایت خود انتخاب نکنید، خیلی زود پشیمان می‌شوید و باید هزینه‌های بیشتری متقبل شوید تا سایت خود را از دست میزبانی ضعیف نجات دهید. به همایزین دلیل اکنون می‌خواهیم به شما بگوییم که چه شرکت هاستینگی برای انتخاب شما مناسب‌تر خواهد بود و اصولا یک سرویس هاستینگ خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

ویژگی‌های بهترین سرویس های هاستینگ

از ویژگی‌های بارز بهترین شرکت های هاستینگ می‌توان به ارائه سرویس پرسرعت و باکیفیت و پایدار، ارائه سرویس سازگار با عنوان اسمی سرویس، ارائه سرویس امن و مطمئن، پشتیبانی 24 ساعته در تمام روزهای هفته حتی در روزهای تعطیل و عملکرد مناسب در شرایط بحرانی و هنگام بروز مشکلات اشاره کرد. سرعت هاست یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک هاست باکیفیت است که در نتیجه بهره‌گیری از سخت افزار قدرتمند برای سرورها، استفاده از وب سرور قدرتمند و زیرساخت شبکه پایدار و قدرتمند به دست می‌آید.

ماهان سرور

همچنین پایداری هاست یا آپ تایم اهمیت بسیار زیادی دارد. آپ تایم به درصد در دسترس بودن هاست و سرویس‌های آن در یک واحد زمانی مشخص گفته می‌شود. علاوه بر این، هر هاست خوبی به پشتیبانی مناسب و به موقع در تمام ساعت‌ها و روزها و حتی در روزهای تعطیل نیاز دارد. استفاده از راهکارهای امنیتی مثل فایروال‌های سخت افزاری و نرم افزاری و سیستم‌های احراز هویت هم برای تامین امنیت هاست و سرور و در نهایت خود سایت بسیار مهم است. در کنار همه این ویژگی‌ها، لازم است که شما سرویس هاست خود را با قیمت مناسبی تهیه کنید.

آشنایی با خدمات ماهان سرور

ماهان سرور یکی از مجموعه‌هایی است که همه این ویژگی‌ها را برای خدمات میزبانی وب به شما ارائه می‌کند. ماهان سرور از اردیبهشت 91 آغاز به کار کرد و تلاش می‌کند تا بهترین کیفیت خدمات میزبانی وب را به مشتریان خود ارائه کند. این مجموعه با بهترین دیتاسنترهای داخلی و خارجی در حال همکاری است و تلاش می‌کند تا این همکاری‌ها را در جهت رضایت مشتریان بهبود و گسترش دهد.

شما می‌توانید خدمات خرید هاست و ثبت دامنه، سرور اختصاصی و سرور مجازی، انواع هاست دانلود و هاست پربازدید را با مناسب‌ترین قیمت و به همراه پشتیبانی 24 ساعته از ماهان سرور بخواهید. هاست بکاپ و هاست دانلود یکی از سرویس‌های ماهان سرور است که با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌گیرد. از ویژگی‌های هاست دانلود ماهان سرور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرورهای قدرتمند در دیتاسنترهای ایران و هلند
  • آپتایم بالا
  • امنیت بالا
  • وب سرورهای حرفه‌ای لایت اسپید
  • قیمت مناسب
  • پشتیبانی حرفه‌ای
  • ارائه پهنای باند نامحدود
  • راه‌اندازی رایگان
  • تحویل سریع سرویس پس از پرداخت

سرور اختصاصی ایران ماهان سرور نیز در دیتاسنتر شاتل ارائه می‌شود. پایداری یا آپتایم بالای این سرورهای اختصاصی در ایران باعث افزایش روزافزون تقاضای آنها شده است. تیم فنی ماهان سرور می‌تواند با توجه به نوع درخواست شما، سرور اختصاصی را راه‌اندازی کند. امنیت، عملکرد کامل و قوی و سرعت این سرور اختصاصی توسط ماهان سرور تضمین می‌شود.

کارشناسان مجموعه ماهان سرور در تمام ساعات شبانه‌روز آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما است و در صورت داشتن هرگونه سوال می‌توانید با مرکز ارتباط تلفنی به شماره 02147624211 تماس بگیرید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. امکانات اش خوبه و قابل قبول