گوشی های سری A سامسونگ

با محبوب ترین گوشی های سری A سامسونگ در ایران آشنا شوید

گوشی های سری A سامسونگ به دلیل امکانات و ویژگی‌های خود بسیار محبوب هستند. اکنون شما را با محبوب ترین‌های سری A در ایران آشنا می‌کنیم.

روند نوآوری در تکنولوژی گوشی های هوشمند با سرعت شگفت‌انگیزی در حال پیشرفت است و تولیدکننده‌های این محصولات در طول یک مدت کوتاه نسل جدیدی از ویژگی‌ها را به کاربران ارائه می‌دهند. در این میان، تکنولوژی‌هایی که چه بسا تا سال قبل تنها در محصولات پرچمدار دیده می‌شدند در محصولات رده پایین‌تر که اصطلاحا به صرفه‌تر هستند نیز دیده می‌شود. همین امر باعث شده گوشی هوشمندی که برای مثال دو سال پیش با قیمتی مشخص خریداری شده است، از لحاظ ویژگی‌ها با محصول هم قیمتی که اکنون در بازار موجود است قابل مقایسه نباشد. این موضوع باعث شده گوشی‌هایی با چند دوربین، ویژگی‌های امنیتی خاص مانند سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش، طراحی ظریف و خوش دست و باتری با ظرفیت بالا تقریبا در همه رده‌های محصولات در بازار ایران موجود باشد.

معرفی محبوبترین گوشی های سری A سامسونگ

گوشی های سری A سامسونگ که در یک سال اخیر با نام‌ها و سروشکلی جدید، طراحی و وارد بازارهای جهانی شده‌اند با همین هدف پا به دنیای گوشی های هوشمند گذاشته‌اند.

این گوشی‌ها با تکیه بر قابلیت‌های مورد نیاز و علاقه کاربران مثل طول عمر بالای باتری، دوربین قدرتمند و نمایشگر چشم‌نواز خیلی زود به فهرست محبوب‌ترین گوشی‌های جهان راه پیدا کردند. به گونه‌ای که سال گذشته در چندین نقطه جهان نام گوشی های سری A در رتبه اول محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی‌ها دیده می‌شد.

شرکت سامسونگ به عنوان رهبر و پیشرو بازار گوشی های هوشمند جهان گوشی های سری A خود را با قابلیت‌های کاربردی و در مدل‌های متنوع عرضه کرده است. این تنوع در مدل‌ها به کاربران اجازه می‌دهد تا با توجه به سلیقه و بودجه مالی خود انتخاب‌های بیشتری داشته باشند و راحت‌تر دستگاه مورد نظر خود را پیدا و خریداری کنند.

در ادامه با مدل‌های پرطرفدار و محبوب سری A سامسونگ که در دسته گوشی‌های همه‌پسند یا مقرون‌به‌صرفه هم قرار می‌گیرند، آشنا می‌شویم:

گلکسی A30s

گلکسی A30s اوسط سال گذشته به عنوان مدل ارتقا یافته سری A30 معرفی و رونمایی شد. این گوشی ۶.۴ اینچی به نمایشگر سوپر آمولد و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده است.

A30s از دوربین سه‌گانه قدرتمندی برخوردار است که از سه سنسور ۲۵ مگاپیکسلی (واید)، ۸ مگاپیکسلی (اولتراواید) و ۵ مگاپیکسلی (عمق) برای ثبت تصاویر کمک می‌گیرد. دوربین سلفی A30s از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 تشکیل شده است. گلکسی A30s از پردازنده هشت هسته‌ای با چیپست ۱۴ نانومتری اگزینوس ۷۹۰۴ بهره می‌برد.

این گوشی اقتصادی سری A سامسونگ در دو نسخه رم ۳ و حافظه ۳۲ گیگابایتی یا رم ۴ و حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه شده است.

نسل جدیدتر این سری با نام گلکسی A31 اوایل سال جاری میلادی رونمایی شد و به زودی وارد بازار ایران می‌شود. A31 با ابعادی مشابه A30 و A30s یعنی در ۶.۴ اینچ طراحی شده اما باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و دوربین چهارگانه (با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی) به همراه بهبود سایر قابلیت‌ها مثل رزولوشن صفحه نمایش آن را از نسل قبلی خود متمایز می‌کند.

گلکسی A20s

گوشی های سری A سامسونگ

پردازنده هشت هسته‌ای، باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری، رم ۳ یا ۴ گیگابایتی و دوربین سه‌گانه تنها بخشی از قابلیت‌هایی است که این گوشی ۶.۵ اینچی را به مدلی فراتر از یک میان‌رده تبدیل کرده است.

دوربین اصلی A20s با سه سنسور ۱۳، ۸ و ۵ مگاپیکسلی کار ثبت لحظات خاطره‌انگیز کاربران را انجام می‌دهد. در بخش سلفی هم سنسوری ۸ مگاپیکسلی این وظیفه را بر عهده دارد.

A20s را می‌توانید در دور مدل و با میزان رم و حافظه داخلی گوناگون (رم ۳ و حافظه ۳۲ گیگابایتی یا رم ۴ و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی) تهیه کنید. سنسور اثر انگشت در قاب پشتی گوشی و چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ از دیگر قابلیت‌های این گوشی اقتصادی سری A است.

گلکسی A10s

گوشی های سری A سامسونگ

یکی از گوشی‌هایی که در فهرست محبوب‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۱۹ به نامی پرتکرار تبدیل شده بود گلکسی A10 سامسونگ است. A10s نسل جدید و ارتقایافته این سری هم خیلی زود و با تکیه بر قابلیت‌هایی مثل باتری ۴۰۰۰ میلی‌امپری، دوربین دوگانه اصلی، پردازنده هشت هسته‌ای، سنسور اثر انگشت، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی جایگاه خود را در میان مدل‌های محبوب و مقرون‌به‌صرفه سری A پیدا کرد.

طراحی گلکسی A10s همچون اغلب گوشی های نسل جدید سری A از سبک جدید گوشی های سامسونگ پیروی می‌کند. در این نسل از گوشی های هوشمند، حاشیه صفحه نمایش به کمترین میزان می‌رسد تا کاربران صفحه گسترده‌تری را برای دیدن و تماشای محتواها داشته باشند. در بخش دوربین سلفی A10s برشی V شکل دیده می‌شود تا شاهد صفحه نمایش Infinity-V در این گوشی اقتصادی سامسونگ باشیم.

گلکسی A10s مجهز به یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی بوده و دوربین اصلی آن از دو سنسور ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین سلفی آن از سنسوری ۸ مگاپیکسلی برخوردار است.

گلکسی A01

گوشی های سری A سامسونگ

گلکسی A01 یکی از مدل‌های سری A سامسونگ است که به تازگی و در اولین ماه سال جاری میلادی روانه بازارهای جهانی شد. این گوشی ۵.۷ اینچی با پردازنده هشت هسته‌ای، صفحه نمایش Infinity-V، دوربین دوگانه و طراحی منسجم و یکپارچه خود تجربه‌ای عالی و فراتر از تصور در اختیار کاربران می‌گذارد.

صفحه نمایش HD+ این گوشی ویدئوها و تصاویر را به شکلی چشم‌نواز و با رنگ‌هایی طبیعی و زنده نمایش می‌دهد. A01 از دو پردازنده چهار هسته‌ای 1.95 و 1.45 گیگاهرتزی بهره می‌برد که به همراه باتری ۳۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی آن می‌تواند به خوبی از پس درخواست‌ها و کارهای معمول و روزمره کاربران شامل بازی، پخش فیلم‌ها، باز کردن همزمان چند برنامه بربیاید.

برای ثبت لحظات خاطره‌انگیز زندگی‌تان گلکسی A01 به دو دوربین مجهز شده است. دوربین اصلی A01 از دو سنسور ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین سلفی این گوشی دارای یک سنسور ۵ مگاپیکسلی با F2.0 است.

رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی که قابلیت ارتقا تا ۵۱۲ گیگابایت را دارد از دیگر قابلیت‌های این گوشی اقتصادی سامسونگ است.

گلکسی A2 Core

برای کاربرانی که تنها به گوشی هوشمندی برای انجام کارهای روزمره و معمول خود نیاز دارند احتمالا گلکسی A2 Core یکی از بهترین و در عین حال مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه‌ها محسوب می‌شود.

این گوشی ۵ اینچی به کمک چیپست ۱۴ نانومتری اگزینوس ۷۸۷۰، باتری ۲۶۰۰ میلی‌امپری، حافظه ۱۶ گیگابایتی و دوربین سلفی و اصلی ۵ مگاپیکسلی به انتخابی خاص برای کاربرانی تبدیل شده است که می‌خواهند برای انجام کارهای خود گوشی اقتصادی با کمترین هزینه را داشته باشند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. طراحی زیبا و قیمت مناسب و سایر ویژگی ها باعث شده که پر فروش ترین گوشی مخصوصا توی ایران بشه و کاملا ام منطقی هست اش

  2. گوشی سری Aعالی بودن من خودم a7 .2018داشتم خیلی خیلی ازش راضی بودم و امکانات فوق العاده ای داشت به نسبت قیمت

  3. مقاله عاليه بود اى كاش گوشى ها ارزون بشن قيمت هاشون فضايى شده

  4. واقعا فوق‌العاده اند گوشى هاى سرى A سامسونگ و يكى از مدلهاى پرفروش اين برند كره اى هستش سامسونگ يه برند با اصالت و جا افتادست تو ايران.