موتو جی 8 پاور

بررسی ویدیویی گوشی موتو جی 8 پاور

موتو جی 8 پاور – Moto G8 Power به عنوان یک گوشی میان رده روانه بازار شده است. در ادامه، ویدیوی بررسی مشخصات، امکانات و ویژگی‌های این گوشی را مشاهده می‌کنید.

حدود سه ماه پیش شرکت موتورولا از گوشی میان رده جدیدی با نام موتو جی 8 پاورMoto G8 Power با باتری بزرگ و دوربین چهارگانه رونمایی کرد. این گوشی در دو رنگ مشکی و آبی با قیمت 249 دلار در بازار جهانی به فروش می‌رسد و البته کار بسیار سختی برای رقابت با دیگر میان رده‌های قدرتمند موجود در بازار از جمله میان رده‌های سامسونگ و هواوی دارد.

موتو G8 Power از بدنه پلاستیکی، نمایشگر 6.4 اینچی IPS LCD با وضوح 2300 در 1080 پیکسل، سیستم عامل اندروید 10، تراشه 11 نانومتری اسنپدراگون 665، چهار گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، بلوتوث 5.0، حسگر اثر انگشت در قاب پشتی و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 18 واتی بهره می‌برد. این گوشی همچنین دارای دوربین چهارگانه شامل لنزهای 16 مگاپیکسلی واید، 8 مگاپیکسلی تله فوتو، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو به همراه دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است.

در ادامه، ویدیوی بررسی Moto G8 Power را در گجت تی وی مشاهده می‌کنید و با مشخصات، امکانات و ویژگی‌های این گوشی میان رده بیشتر آشنا می‌شوید.

ویدیوی بررسی موتو جی 8 پاور

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. به نظر من ارزش خرید داره گوشی خوب هست اش

  2. اصلا مناسب نیست و ارزش خرید نداره

  3. 1 درصد هم ارزش خرید نداره

  4. جالب نیست
    بای بای موتو

  5. موتورولا هم دیگه رد دادههههه

  6. قیمتش بد نیست ولی میتونست ارزونتر هم باشه👌🙂

  7. نوت۹ پرو از اینم ارزان تره خیلی خیلی هم بهتره .چه خبره این قیمت .چه فکری با خودش می‌کنه

  8. این گوشی های ارزان قیمت تو ایران بالای ۳۵۰۰ در میان