جدیدترین لیست شهرهای تحت پوشش شبکه 3G و 4G ایرانسل

طی روز های گذشته دو جزیره زیبای قشم و کیش هم به شهر های تحت پوشش شبکه 4G ایرانسل اضافه شدند و مسافران نوروزی میتوانند از اینترنت پرسرعت LTE ایرانسل در این جزایر زیبای کشورمان استفاده کنند.در ادامه جدیدترین لیست اسامی شهرهای تحت پوشش شبکه 3G و 4G ایرانسل را مشاهده خواهید کرد.

به گفته مدیرکل پروژه ایرانسل، بیش از 150 شــهر و دهستان در کل کشور تحــت پوشش نسل سوم تلفن همراه هستند که آبادان، آستارا، اراک، اردبیل، ارومیه، اسدآباد، اصفهان، اندیشه، اهواز، ایلام، بابل، بجنورد، بندر انزلی، بندرعباس، بوکان، بوشهر، بهارستان، بیرجند، تبریز، تهران، درگهان، دستگرد، دوگنبدان، دولت آباد، جلفا، خرم آباد، خوی، رشت، ری، زاهدان، زنجان، ساوه، سرعین، سقز، سمنان، سنندج، سهند، شاهین شهر، شهرکرد، شیبان، شیراز، طرقبه، طوس، فسا، قائم شهر، قروه، قزوین، قم، کرج، کرمان، کرمانشاه، گرگان، لاهیجان، لنگرود، مرودشت، مشهد، میامی، میاندوآب، همدان، یاسوج، یزد، امیرکلا، محمودآباد، نور، آستانه اشرفیه، رودبار قصران ، درود ، شهربابک، میانه، ایزد شهر، تنکابن، رویان، رامسر، کیش، قشم شهر جدید صدرا و … از جمله آنها هستند و ۸۰ درصد از مشتریان دیتا در این منــاطق تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

وی، شهرهای تحت پوشش نسل چهارم را نیز ارومیه، بابل، تبریز، تهران، قزوین، قم، کرج، مشهد مقدس، اهواز، آبادان، دزفول، همدان، شیراز، بندرعباس، کیش، و قشم عنوان کرد و گفت: تمام مراکز استان تا انتهای سال جاری تحت پوشش نسل چهارم قرار خواهند گفت و میزان پوشش شهرها تا پایان سال جاری ۷۰ درصد رشد خواهد کرد.

پوشش تمام مراکز استان‌ها به 4G  تا پایان سال جاری

منصوری با اشاره به اینکه تاکنون در بیش از 150 شهر و دهستان در کل کشور تحت پوشش اینترنت پهن باند نسل سوم ایرانسل هستند از پوشش تمامی مراکز استان‌ها به تکنولوژی نسل چهارم اینترنت همراه خبر داد و گفت: تاکنون این تکنولوژی به شهرهای ارومیه، بابل، تبریز، تهران، قزوین، قم، کرج، مشهد مقدس، اهواز، آبادان، دزفول، همدان، شیراز، بندرعباس، کیش و قشم رسیده و تا پایان سال در تمامی مراکز استانها راه اندازی خواهد شد.

آیا شهر شما نیز تحت پوشش 3G یا 4G ایرانسل قرار گرفته است؟

راهنمای کامل فعال سازی اینترنت ایرانسل (GPRS ، EDGE ، ۳G ، ۴G)، بسته های افزایشی و تعرفه‌های مربوطه

یک مقدمه: GPRS یا EDGE یا ۳G یا ۴G؟

این چهار عنوان، عناوینی هستند که همگی برای اینترنت همراه ایرانسل به کار می‌روند، این که شما برای اتصال به اینترنت ایرانسل از کدام تکنولوژی استفاده می‌کنید، بستگی به نوع آنتن‌دهی منقطه و سیم کارت و تلفن همراه شما دارد. در بعضی مناطق، هنگام اتصال به اینترنت علامت G در بالای صفحه ظاهر می‌شود که به معنی GPRS است. در بعضی مناطق علامت E را خواهید دید که مربوط به EDGE است. و با راه‌اندازی خدمات نسل سوم اینترنت، در برخی مناطق هنگام فعال کردن اینترنت علائم H، H+ یا ۳g یا ۴g را در بالای گوشی خواهید دید، که به این معناست که در منطقه‌ای حضور دارید که ایرانسل سرویس نسل سوم و بالاتر خود را در آن منطقه فعال کرده است. طبیعتا در مناطقی که نسل سوم و بالاتر راه‌اندازی شده است، کیفیت اینترنت بهتری خواهید داشت. به این ترتیب، این که شما از کدام یک از تکنولوژی‌های gprs، edge یا ۳g یا ۴g استفاده می‌کنید، بستگی به نوع آنتن‌دهی منطقه‌ای دارد که در آن حضور دارید. برای این که بتوانید از اینترنت ۳g یا ۴g استفاده کنید، باید این قابلیت در تلفن همراه شما وجود داشته باشد. بیشتر تلفن‌های هوشمند امروزی از ۳g پشتیبانی می‌کنند، اما فعلن تعداد کمی از گوشی‌های از اینترنت نسل چهار (۴g یا LTE) پشتیبانی می‌کنند. اگر می‌خواهید بدانید گوشی شما از ۳g یا ۴g پشتیبانی می‌کند یا نه، می‌توانید به صفحه بررسی قابلیت ۳g و ۴g در سایت ایرانسل بروید و با وارد کردن مارک و مدل گوشی خود از این امر مطلع شوید.

اگر تلفن همراه شما از ۴G پشتیبانی نمی‌کند اما مایل به استفاده از اینترنت ۴G هستید، یک راه دیگر استفاده از مودم‌های ۴G ایرانسل است که هزینه خرید آن‌ها نسبت به گوشی همراه کمتر است.

برای استفاده از ۴G به سیم‌کارت جدید نیاز دارید

نکته‌ی دیگر این است که ۳G با همین سیم کارت فعلی شما قابل استفاده است اما اگر گوشی شما از ۴G پشتیبانی می‌کند و می‌خواهید از این قابلیت استفاده کنید، باید با مراجعه به مراکز خدماتی ایرانسل، سیم‌کارت خود را تعویض نمایید ویا یک سیم‌کارت ۴G جدید خریداری نمایید.

اینترنت نسل سوم و چهارم ایرانسل

فعال سازی GPRS / EDGE / 3G / 4G

شما با استفاده از gprs ایرانسل، که تکنولوژی جدیدتر آن همان edge است، و در مناطقی که پوشش ۳G و ۴G وجود دارد، با اینترنت ۳G و ۴G می‌توانید در هر جایی که ایرانسل خط دهی دارد، با استفاده از موبایل خود به اینترنت متصل شوید. برای فعال کردن این سرویس روی سیمکارت خود، کد دستوری زیر را وارد کنید:

*130*3*6#[yes/ok]

پس از وارد کردن این کد، یک پیامک (configuration message) حاوی تنظیمات gprs ایرانسل به گوشی شما ارسال می‌شود و شما باید آن را install یا save کنید. هنگام نصب از شما pin یا رمز خواسته می‌شود و شما باید رمز ۱۲۳۴ را وارد کنید، تا gprs‌ سیم‌کارت شما فعال شود.
روش دیگر برای دریافت تنظیمات gprs، ارسال یک پیامک به شماره ۲۲۲۵ به شکل زیر است:
S [phone brand] [phone model]
لحظاتی پس از ارسال این پیامک، شما پیامی حاوی تنظیمات gprs و mms دریافت خواهید کرد که باید آن را Save یا Install کنید. حالا، شما می‌توانید با روشن کردن packet data از قسمت تنظیمات Network یا Connectivity گوشی خود، به اینترنت متصل شوید. البته ممکن است بعد از فعالسازی، چند ساعت طول بکشد تا اینترنت برای گوشی شما فعال شود. زمانی که اینترنت همراه گوشی شما فعال شود و به درستی کار کند، یک آیکون کوچک (متشکل از حرف E یا G یا Y واحتمالا با دو عدد فلش برعکس) در بالای صفحه گوشی شما نمایش داده می‌شود.

مدل گوشی شما در شبکه ایرانسل موجود نیست؟ >  تنظیمات دستی GPRS ایرانسل

ممکن است شما از طریق روش‌های بالا اقدام به فعال‌سازی جی پی آر اس خود کنید، اما پیغام دریافت کنید که مدل گوشی شما در سیستم ثبت نشده. این پیام گاهی در اثر خطای در سرورهای ایرانسل اتفاق می‌افتد (یعنی در حالی که تنظیمات وجود دارد، به اشتباهَ این پیام فرستاده می‌شود). قبل از هر کاری، چند دقیقه صبر کنید و کد دستوری که در بالا گفته شده است را دوباره وارد کنید. اما اگر پس از چند بار درخواست فعال‌سازی، دوباره با همان پیام مواجه شدید، در این صورت،‌ نوبت به تنظیمات دستی gprs می‌رسد. شما باید شخصا تنظیمات را در گوشی خود وارد کنید. نحوه وارد کردن دستی تنظیمات gprs ایرانسل در گوشی‌ها و سیستم‌عامل‌های مختلف متفاوت، ولی شبیه به یکدیگر است. ما در اینجا به علت رواج بیشتر، این فرآیند را برای گوشی‌های لمسی آندرویدی سامسونگ توضیح می‌دهیم. بقیه مدل‌ها نیز سازوکاری کمابیش مشابه خواهند داشت. برای تنظیم دستی gprs به شیوه‌ی زیر عمل کنید:

۱. به مسیر زیر بروید (منظور از Menu همان دکمه منوی گوشی شماست):

Menu> Settings> Wireless and network > Mobile networks > Access Point Names > Menu >Add New Apn

۲. در صفحه‌ای که نمایش داده می‌شود، طبق جدول زیر موارد خواسته شده را وارد کنید:

ناممقدار
NameIrancell-GPRS
APNmtnirancell
Proxy۱۰.۱۳۱.۲۶.۱۳۸
Port۸۰۸۰

۳. دکمه Menu و سپس Save را بزنید.

۴. در صفحه‌ی لیست پروفایل‌ها، مطمئن شوید پروفایلی که اکنون درست کردید (Irancell-GPRS) انتخاب شده باشد.

۵. الان باید بتوانید به اینترنت وصل شوید.

خب؛ حالا که اینترنت همراه ایرانسل خود را فعال کردید، بهتر است به فکر هزینه‌های آن نیز باشید. اگر هیچ بسته‌ای را خریداری نکرده باشید، هزینه‌ی اینترنت شما به صورت آزاد، و بر مبنای میزان کیلوبایت ارسالی و دریافتی از گوشی شما محاسبه می‌شود. هر کیلوبایت ارسال یا دریافت اطلاعات از اینترنت، در ساعات اوج مصرف ۵ ریال و در ساعات کاهش مصرف ۱ ریال هزینه خواهد داشت. اما اگر استفاده‌ی شما از اینترنت، از یکی دو ساعت در هفته بیشتر است، توصیه می‌کنیم یکی از بسته‌های تخفیفی gprs/edge را فعال کنید

بسته‌های تخفیفی اینترنت GPRS ،EDGE ،۳G یا ۴G ایرانسل

بسته های تخفیفی EDGE و GPRS ایرانسلفعال کردن این بسته ها باعث صرفه‌جویی تا بیش از ۹۰ درصد در هزینه اینترنت ایرانسل شما می‌شود. شما می‌توانید بر اساس نیاز خود، یکی از بسته های تخفیفی ارائه شده توسط ایرانسل را فعال کنید. بسته های تخفیفی مختلف ایرانسل، قیمت هر کدام از بسته‌ها، و کد فعال کردن بسته های تخفیفی ایرانسل برای سیمکارت های ثابت و اعتباری در ادامه آمده است.

بسته‌های اینترنت همراه gprs ایرانسل با دستور *۵۵۵*#

یک روش برای خریداری بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل، استفاده از کد دستوری ۵۵۵ است. روش فعال‌سازی و جزئیات این بسته‌ها را در جدول زیر می‌بینید:

فعال سازی بسته‌های اینترنت ایرانسل با کد دستوری ۵۵۵ و تعرفه‌های بسته‌ها
مهلت استفادهحجمقیمتکد فعال سازی اعتباریکد فعال سازی دائمی
۱ روز۱۵ مگابایت۵,۰۰۰ ریال*۵۵۵*۵*۱#*۵۵۵*۵*۱*۱#
۱ روز۱۵۰ مگابایت۲۰,۰۰۰ ریال*۵۵۵*۵*۱*۲#*۵۵۵*۵*۱*۲#
۱ روز۵۰۰  مگابایت۲۵,۰۰۰ ریال*۵۵۵*۵*۱*۳#*۵۵۵*۵*۱*۳#
۱ روز (۲ تا ۸ بامداد)۱ گیگابایت۱۰,۰۰۰ ریال*۵۵۵*۵*۱*۵#*۵۵۵*۵*۱*۴#
۷ روز۴۰۰ مگابایت۴۰,۰۰۰  ریال*۵۵۵*۵*۲*۱#*۵۵۵*۵*۲*۱#
۳۰ روز۲۰۰ مگابایت۵۰,۰۰۰ ریال*۵۵۵*۵*۳*۱#*۵۵۵*۵*۳*۱#
۳۰ روز۲ گیگابایت۱۰۰,۰۰۰ ریال*۵۵۵*۵*۳*۲#*۵۵۵*۵*۳*۲#
۳۰ روز۵ گیگابایت۲۰۰,۰۰۰ ریال*۵۵۵*۵*۳*۳#*۵۵۵*۵*۳*۳#
۳۰ روز (۲ تا ۸ بامداد)۲۴ گیگابایت۱۰۰,۰۰۰ ریال*۵۵۵*۵۱۸#
۳ ماهه۶۰۰ مگابایت۱۲۰,۰۰۰ ریال*۵۵۵*۵*۴*۱#
۳ ماهه۵۰ گیگابایت۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال*۵۵۵*۵*۴*۲#
۶ ماهه۷۰ گیگابایت۲,۶۰۰,۰۰۰ ریال*۵۵۵*۵*۴*۳#
۱۲ ماهه۱۰۰ گیگابایت۳,۵۰۰,۰۰۰ ریال*۵۵۵*۵*۴*۴#

اگر به خاطر سپاری کدهای بالا برایتان مشکل است، کافی است کد «ستاره ۵۵۵ مربع» را به خاطر بسپارید. با زدن این کد منویی ظاهر می‌شود که شما می‌توانید با طی مراحل موجود در منو، به هر کدام از بسته های فوق برسید.

توجه داشته باشید که در سیم‌کارت شما اعتباری است، برای فعال کردن هر کدام از بسته‌ها، باید حداقل به همان میزان شارژ در سیمکارتتان موجود باشد. همچنین دقت داشته باشید که شما نمی‌توانید از شارژ شگفت‌انگیز برای فعال کردن بسته‌های اینترنت ایرانسل استفاده کنید. اگر شارژ سیمکارت شما کم است، ابتدا از طریق خرید شارژ اینترنتی، شارژ مستقیم ایرانسل، یا کد دستوری *۷۸۹*۹۹۹# یا روش‌های دیگر، سیمکارت خود را به میزان لازم شارژ کنید.

برای اطلاع از وضعیت بسته‌های تخفیفی، کد زیر را شماره گیری کنید:
*140*3*7*1#

قابلیت تمدید بسته GPRS ایرانسل

در صورتی که پیش از پایان دوره‌ی یک بسته، بسته‌ی دیگری را فعال کنید، حجم باقی‌مانده‌ی بسته‌ی قبلی نمی‌سوزد و به بسته‌ی بعدی منتقل می‌شود. انتقال حجم به دوره‌ی بعدی، حداکثر تا ۹۰ روز امکان‌پذیر است. البته این امر شامل بسته‌های بلندمدت (سه ماهه و بیشتر) و بسته‌های شبانه نمی‌شود.

 

شارژ ویژه GPRS

یک روش آسان و سریع برای بهره‌مندی از بسته‌های تخفیفی اینترنت gprs ایرانسل، شارژ سیمکارت ایرانسل با استفاده از شارژ ویژه gprs است. در این روش، شما پس از خرید شارژ، کد شارژ را به جای ۱۴۱، با عدد ۱۴۵ وارد می‌کنید:
*145*charge-code#[yes/ok]

به این ترتیب، یکی از طرح‌های زیر با توجه به مبلغ کارت شارژی که وارد کرده اید، برای شما فعال می‌شود:

شارژ ایرانسل ویژه gprs
نوع شارژحداکثر حجم استفادهمهلت استفاده
۱۰۰۰ تومانی۱۵۰ مگابایت۱ روز
۲۰۰۰ تومانی۲۵۰ مگابایت۳ روز
۵۰۰۰ تومانی۶۰۰ مگابایت۱۰ روز
۱۰۰۰۰ تومانی۲ گیگابایت۳۰ روز
۲۰۰۰۰ تومانی۴/۵ گیگابایت۳۰ روز

توجه داشته باشید که شارژی که به این روش وارد می‌کنید، صرف هزینه‌ی gprs شما می‌شود و امکان استفاده از این شارژ برای مکالمه و پیامک وجود ندارد.

اطلاع از میزان شارژ بسته GPRS یا EDGE یا اینترنت ۳G و ۴G ایرانسل

برای اطلاع از میزان باقی مانده اعتبار بسته اینترنت ایرانسل خود، دو راه پیش رو دارید:

۱. از طریق تلفن همراه و کد دستوری: کد دستوری زیر را در تلفن همراه خود وارد کنید تا از میزان اعتبار بسته‌ی خود مطلع شوید:

hesab-gprs-irancell

۲. از طریق اینترنت و بخش e-care وب‌سایت ایرانسل: ایرانسل این امکان رو اضافه کرده که از طریق وب‌سایت، از حساب gprs خودتون مطلع بشید. کافیه به سایت ایرانسل برید و وارد قسمت ecare بشید. پس از انتخاب زبان، روی لینک کنترل حساب اینترنتی تلفن همراه کلیک کنید، وارد بخش ecare شده و حساب خودتون رو ملاحظه کنید. برای ورود، به شماره سیم‌کارت ایرانسل، و رمز دوم سیم‌کارت نیاز خواهید داشت. برای دریافت رمز ورود کافیه یک بار با استفاده از سیم‌کارت ایرانسلتون یه پیامک خالی به شماره ۱۳۰ بفرستید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

118 دیدگاه

  1. پوشش شبکه در شهر پرند ضعیف است،،،، وایمکس ایرانسل

  2. سلام شهرستان داورزن از توابع سبزوار آنتن دهی ایرانسل خیلی ضعیفه روستاهاش که اصلا آنتن نمیده

  3. سلام شهر پیشین انترانت ایرانسل 4gشده چرا انترانت 3gفعال نمیکند شهر پیشین یکی از شهر انقلابی بوده خواهشن رسیدگی کنید این مشکل رو

    شهر پیشین در سیستان وبلوچستان

  4. سلام من ازشهرمود در۳۰کیلومتری بیرجند زندگی میکنم مادرشهرمون ازاینترنت نسل ۳محروم هستیم واقعا مسولین مارو فراموش کردن همه دوستام درمشهد یابیرجند پز اینترنتشونو میدن که تری جی هست اما من همش سرم پایین خجالت میکشم حرف بزنم

  5. با سلام.ببخشید خواستم بگم بنده تو شهر فراشبند استان فارس هستم.اینجا اینترنت همراه اول 4G هست خیلیم سرعتش عالیه ولی ایرانسل 3G هست ولی خداییش در حد 2G هم سرعت نداره. رو گوشی های تلفن همراه بعضیا پیام اومد ایرانسل فراشبند 4G شد ولی متأسفانه خبری نشد.خواستم بپرسم شایعه بود یا درست بود؟

  6. سلام ببخشید امکان داره یه فکری بحال اینترنت شهرستان کوهبنان در استان کرمان بکنید هنوز 3G هم نیست چه برسه به 4G ممنون میشم آیا در دستور کارتان هست یا اصلا ما رو فراموش کردید همراه اول شهر ما رو 4G کرد اگه توجیح اقتصادی نداشت این کار رو نمیکرد شما هم لطفا بجنبید

  7. یعقوب دینی بجوانی

    با سلام و درود از ایرانسل. مناطق ما ۱۲سال میشه که همراه اول انتن میده ۲gهستش ۳gنمیکنه بعد که از همراه اول نا امید شدیم درخواست نصب یک دکل ایرانسل کردیم دم ایرانسل گرم خداییش اومد یک دکل نصب کرد عید ۱۳۹۶بود که کاره دکل تمام شد اینترنت۲gمیداد ۲ماه نگذشت از نصب دکل که بعد انتن ۳gرو راه انداخت الان که دارم این پست و میزارم اینترنتم ۳gهستش خداییش دم ایرانسل گرم بهترین اپراطوره ایران هستش

  8. اغا اینترنت بیش کش ی دکل در روستای تاج اباد شهرستان کهنوج بزنید

  9. روستای ما بیش از هفت هزار نفر جمعیت داره و داره اسم شهر به خودش میگیره اما هنوز نت 2G داره!!!! اونوقت شهر نزدیکمون که با ما سه کیلومتر فاصله داره نت 4Gدارن استفاده میکنن…خواهشا رسیدگی کنین
    روستای عبدل اباد..شهرستان مه ولات…استان خراسان رضوی

  10. لطفا شهرستان کهنوج استان کرمان روهم با4Gپوشش بدین ممنون

  11. با سلام
    لطفا شهرستان نرماشیر در استان کرمان در نزدیکی بم را تحت پوشش 4g قرار بدین
    قبلا 3gشده ولی فرا گیر نیست یعنی ۲کیلومتر اون ور تر از دکل اینترنت Eمیشه شمارو به شب قدر و امام علی قسمتون میدم رسیدگی کنید

  12. تورو خدا آخ یه منطقه با ۸۰۰۰نفر جمعیت باید 2gهم قطع باشه چه برسه 3gیا4g
    لرستان بروجرد وناییی
    مسئولان یه رسیدگی کنین

  13. سلام اذربیجان غربی شوط روستای سلیمان کندی را 3gکنید ممنون از ایرانسل

  14. میگین این همه شهر و دهستان در هراستان را اینترنت نسل سه 3G کردیم ولی ما در شهر پیشین استان سیستان و بلوچستان هستیم ولی هنوز که هنوزه ما 3Gی نداریم اول برو مناطقت رو 3Gکن بعد بیا بگو همه استان ها رو 4Gمیکنم

  15. باسلام.لطفا شهر دمق از توابع شهرستان رزن شهر سادات خیز رو هم از 3g بی‌بهره نذارید

  16. سلام ،لطفا روستای قادرخلج از توابع رزن رو هم ۳G کنید.خیلی ممنون

  17. سلام.پس شهر آوج کی 3g/4gمیشه؟لطفا اقدام کنید.ممنون

  18. سلام شهر آمل نزدیکترین شهر شمال به تهران با بیش از 400000 جمعیت بومی و بیش از 50000 جمعیت غیر بومی و دارای رتبه اول شهر صنعتی در شمال کشور و محل عبور بیشترین مسافر در شمال کشور و…..چطور اینترنت 3g و 4g ایرانسل و همراه اول نداریم لطفا پیگیری کنید

  19. سلام این همه شهر و دهستان رو ۳gکردید اونقت پس کی شهرستان آوج رو تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار میدید؟حتما رسیدگی کنید وسریعترپیگیری کنید

  20. سلام و خسته نباشید خدمت دوستان
    لطفا نت ۴g شهر بادرود با جمعیت بیست هزار نفری پیگیری کنین که هرچه سریعتر این مشکل حل بشه

  21. سلام؛اینترنت روستای اریسمان از توابع بخش بادرود استان اصفهان کی ۳جی میشه لطفا مسولین پاسخ بدن

  22. سلام تقاضاداریم باتوجه به جمعیت دهستانمان که 4000نفرهست ولی از اینترنت وعدم آنتن دهی ایرانسل محروم هستیم لذابا توجه به این جمعیت دهستان از استان سیتان وبلوچستان شهرستان نیکشهربخش لاشار دهستان گسک تقاضای نصب دکل ایرانسل رو خواستاریم

  23. واقعا جای تاسف داره شهر خانه زنیان از استان فارس ترجی نیست ما که تو روستا هستیم می گیم روستا تر جی نیست پیگیری بشه شهر خانه زنیان از استان فارس

  24. شهرستان فیروزابادفارس وروستای جایدشت امروز تحت پوشش 3gبعدازچندسال قرارگرفت

  25. با عرض سلام وخسته نباشید
    من اهل سهرستان خوی شهردیزجدیز هستم این شهر درسته کوچیکه نسبت به شهرهای بزرگ ولی این درست نیس که ما اینترنت ضعیف واشته باشیم لطفا این شهرم درنظر بگیرین متشکرم از زحمتتان

  26. همراه اول پوشش بیشتری داره منی ‌که ۶ ساله طرفدار ایرانسلم امروز رفتم همراه گرفتم تو ورزقا ن همراه ۳ جی داره سرعتشم خیلی عالیه

  27. سلام به کاربران عزیز خودتونو عذاب ندید اصن ایران هیچیزش به درد نمیخوره اینا همش پول از ما میگیرن اما خدمات نمیدن وبه این کار عادت کردن همشون همش قول میدن

  28. عجبشیر به نسل سومم قانعه اگ تونسین بگین ?

  29. با سلام برای شهر جدید صدرا در شهر شیراز ایرانسل خیلی ضعیف جواب میده آیا راه کاری یا پروژه جدیدی جهت افزایش قدرت آنتن دهی ایرانسل هست. خواهشاً جواب

  30. با سلام از مسولین خواهشمند است که مشکل اینترنت روستا های قاین را برسی کنن خیییلیییی ضعیف

  31. واقعا که واسع همه مسئولین متاسفم….. تو خارج سرعت کم کم 40مگ در ثانیه اس تازه بعضی جاها مجانیه…. اونوخ تو ایران یه شهر 138هزار نفری سرعت اینترنت تو صبح که همه خوابن تازه میرسه 20کیلوبایت در ثانیه ….واقعا که تاسف داره

  32. زورتون بیاد ما تو شوشتر زندگی میکنیم و اینترنت فرجی هم داریم دلتون آب

  33. ما داخل استان یعنی زندگی میکنیم هنوز 3g به زور جواب میده هنوزم 4gنشده هر چی زودتر داخل شهرکرد هم 4gکنید یا نکنید یاهمه باهم بکنید مسخره بازی. فقط شهر بزرگ ادم اند

  34. اول باید همه کشور چ روستا چ شهر و جاده ها تحت پوشش ۳جی قرار بگیرند چون با۳جی هم کار بیشتر مردم تو این مناطق راه میوفته بعدش کم کم ۴جی‌بیارین‌الان‌هنوز‌ترجی‌نیورده‌رفتین‌سراغ‌فورجی

  35. سلام خواهشا بی انصاف نباشید اخه یه روستا ۵ هزار نفره 4G میخواد چی کار ؟ ما شهرستان مون١١٠ هزار نفر هست فقط یه خیابونش 3G میگیره بعد یه روستا 4G میخواد ؟ خب سرعت 3G سرعت بالایی هست و نیاز های مردم رو در خارج از خونه برطرف میکنه و تو خونه هم که اکثرا ای دی اس ال دارند … 4G خیلی هم کاربردی نیست در خیابون مثلا شما میخواید با لپ تاپتون تو خیابون فیلم دان کنید ؟ 4G باید در تمام ایران راه اندازی بشه اما به نوبت و با صبر و حوصله و گرنه اخرش مثل نسل اولش میشه که خیلی ها براشون متصل نمیشد تو تهران

  36. چرا مشکل مردم حل نمیکنید ایران از خیلی کشوار عقب موندس توی اینترنت از افغانستانم کم تریم یعنی افریقاهم اینترنت پرسرعت داره به مشکل مردم برسید پولشو میگیرد خوب

  37. سلام من در خراسان جنوبی شهر ارسک 21Kmبعد از بشرویه زندگی
    میکنم جمعیت شهر5000نفر است
    وirancellانتن ذهی ندارد
    و همه از همراه اول2Gاستفاده میکنند
    لذا خواهشمندم ایرانسل در این شهر انتن دهی داشته باشد
    باتشکر

  38. سلام می خواستم من از استان خراسان رضوی هستم از روستای نریمانی بابا ما هم اینترنت G3 G⁴نداریم کی روستای ما اینترنت پر سرعت میشه ادرس ۶۵کیلومتری جاده سرخس روستای نریمانی تو خدا هر چی سرعیتر مثل اینترنت ایرانسل پر سرعت باشین ممنون

  39. سلام. والا ما هم آدم ایم. شهرهای شهرستان بروجن اصلا اینترنت ندارند.حتی خود بروجن هم اینترنت پر سرعت و با کیفیتی نداره. یکم زودتر. مردیم از بس منتظر نشستیم

  40. من در روستای گشی خاییز از توابع شهرستان تنگستان بوشهر هستم، اونجا اصلا اینترنت وجود نداره،فقط همراه اول، وایرانسل هم آنتن دهی نداره،

  41. سلام لطفا شهرستان دهلران را تحت پوشش اینترنت 3G و 4g
    قرار دهیم. خواهش میکنم. شهرستان دهلران از همه ی شهرستان های استان بزرگ تره. لطفا پیگیری شه.

  42. هم adsl هم وایرلس ولی هنوز 3g نیست

  43. هم adsl هم وایرلس ولی هنوز 3g نیست لطفا پیگیری کنید

  44. سلام چرا روستای کشار بالا- استان هرمزگان باجمعیتی بالای 10 هزار نفر هنوز 3g نداره لطفا پیگیری کنید

    • سلام .
      امیدوارم مسعولی در رابطه با مخابرات این پست رو بخونه .
      من ساکن روستای ((مورد یا مارو)) از توابع بندر خمیر هستم من الان دو ساله که با سامانه700 ایرانسل.و 9990همراه اول تماس میگیرم و از مشکل انتن دهی می نالم انگار نه انگار که ما وجود داریم.
      برای یک صحبت کردن معمولی باید کلی این تپه و اون تپه سر بزنی که شاید همراه اول یا ایرانسل انتن داشته باشه و بتونی پنج دقیقه صحبت کنی یا هم وسط تماس قعط بشه.
      اینترنت 4و3gپیشکش لاعقل کاری کنید بتونیم با عزیزانمون تماس بگیریم .
      بنی ادم اعظای یکدیگرند که در افرینش ز یک گوهرند.
      ما هم عضوی از ایران بزرگیم لطفا اگر مسعولی این پست رو خوند و خواست از شرح بیشتر و کمک رسانی یا حتی راهنمای که چیکار کنیم که مشکل روستامون بر طرف شه با این 09179533445شماره تماس بگیره .
      شاد و پیروز باشید

  45. اگه مراکز استان ها تا پایان سال 4g بشند پس حتما 10 سال طول می کشه تمام نقاط ایران 4g بشند.

  46. سلام چرا شهرستان زیرکوه در خراسان جنوبی باتوجه به جمعیت خوبی که داره هنوز تری جی نشده لطفا به گوش مسئولین برسونین شهرهای مرزی رو اولویت قرار بدن باتشکر

  47. سلام چرا شهرستان زیرکوه باتوجه به جمعیت خوبی که داره هنوز تری جی نشده لطفا به گوش مسئولین برسونین شهرهای مرزی رو اولویت قرار بدن باتشکر

  48. سلام برای تبریز اینترت 4g هم زدین در دسترسه اما فقط3g رو میاره،بااینکه سیم کارت و گوشی من LTE رو پشتیبانی میکنه.ممنون میشم جواب بدین‌

  49. سلام من از شهرستان مهران هستم این که گفتین تا آخر سال تمام مراکز استانها ب فرجی وصل میشن پس کی شهرستانها هم فرجی میشن.بعد اینکه بسته های اینترنتیتون هم خیلی گرونه خواهشآ لطف کنید یه کمی ارزونش کنید.ممنون

  50. ای بابا
    همیشه یزد آخرین استانه حتی در تکنولوژی

  51. اومدم بگم چرا شهری مثل نیشابور که در فاصله 100 کیلومتری تربت حیدریه هستش با جمعیت یک پنجمی نسبت به شهر ما 4G داره ما تو تربت حیدریه 3G هستیم؟؟؟؟

  52. اقا این چه وضعیه الان همراه اول و رایتل 3جی دارن تو عجبشیر ایرانسل نداره بیارید خب هر کی موافقه +

    • داداش قوربون دهنت ..واقن جای تاسف داره یه شهری توریستی
      حالا اون ب کنار بخاطر پادگان اونم به کنار اگ به تعدادجمعیتم باش جمعیتشم از شهرای اطرفاش بیشتره اما نسل سومم نداره در حالیکه شهر اطرافش آذرشهرحتی روستاهاشم نسل 4 داره..مسئولین رسیدگی کنن لطف.مرسی

  53. سلام میخواستم بپرسم ممکنه یه شهر تحت پوشش 3G قرار بگیره ولی بعد از یه هفته دوباره 2G بشه؟ الان شهر ما یعنی جنت شهر ( از استان فارس شهرستان داراب) اینجوری شده. مردم بسته خریدن ولی الان هیچکی نمیتونه استفاده کنه. چون سرعت 2G خیلی پایین هست.ممنون میشم جواب بدید و اگه بتونید به گوش مسؤولین برسونید بیشتر سپاسگذار خواهم بود.

  54. سلام خسته نباشید چرا شهر خانه زنیان هنوز ترجی نیست ما می گیم چرا روستا مون ترجی نیست پیگیری بشه شهر خانه زنیان از استان فارس ممنون میشم باتشکر

  55. شهرراسک۴روز ۳جی بودچرادوباره غیرفعالش کردین لطفادوباره وصلش کنیدباتشکر

  56. سلام
    لطفأ شهرستان سیب و سوران را تری جی کنید سرعت نتش افتضاحه
    خسته نباشید

  57. اقا این چه وضعیه تا یک کیلو متری ما ایرانسل ۳g هستش
    ولی واسه روستا ی ما نه ما اطراف رشت زندگی میکنیم تو رو خدا رسیدگی کنید سرعت نت اینجا اصلا یه وضعیه خیلی داغونه

  58. سلام
    بندرجاسک بخش لیردف دهستان سورک G3ندارد
    لطفا به گوش مسئولان ایرانسل برسانید

  59. با سلام ما جوانان دشتیاری مگه چه گناهی کردیم که از اینترنت پرسرعت بی بهره باشیم ،من از مسؤولین مخابرات استان میخوام اقدامات لازم را برای رفع اینترنت پرسرعت منطقه دشتیاری که بالغ بر صدهزار نفر در ان زندگی میکنند انجام دهندبا تشکر :Tears:

  60. باسلام و خسته نباشید
    لطفا به دوره برای شهرستانها هم یه فکری کنین من از شهر یامچی هستم کی میخاد اینجا ینی یامچی 3gبیاد
    با تشکر

  61. با عرض سلام وخسته نباشه به همه دستندکاران شرکت ایرانسل بنده عرض داشتم همانگونه عرض کردین که تمام شهرها و استانها تا اوخر سال به نسل جدید 4جی پوشش میابند اما متسفانه یک ماه ازسال 95 گذشت ما در شهر مرزی پاکستان و ابران که اسم شهر شهرستان سرباز و(راسک) در بخشی بنام پیشین (pishin)زندگی میکنیم که در اینجا با افرادی که شدیدا علاغه خاصی به اینترنت دارنو ولی متسفانه 4جی هیچی حتی از 3جی هم محروم هستند واینا به کنار همین اینترت معمولی هم در اینجا وجود ندارد خواهشمندیم که اگه 4جی وصل نمیکنی لاغل 3جی که میتونی راه بیندازی تا ما هم گامی به نسل ایندها قم بردایم این شهر پیشین(pishin) با جمعیت 25 هزار نفر لایق به اینترنت ساده را ندارند وهمیشه افسوس بخورند خواهش میکنم حرف اینن بنده خدا جوان را زمین ندازی واقدامات لازم را طبق گفته هاتون عملب کنید تا بیشتر از جوانان این شهر را خوشحال نمید وخواهش میکنم متن مرا بیهوده نگذارید وبخوندینش ممنون و به درگاه خداوند یکتا از همه نعمت هایش شکر گزارم پس ما منتظر اقدامات شما هستیم ممنون

  62. قیمتی که اپراتور هابرای بسته های اینترنتی خودشون تعیین کردن نسبت به سرعتشون ارزشو نداره حتی تری جی که خیلی جاها انتن نداره(همه اپراتورها)قیمتو باید کاهش بدن و سرعتشو افزایش ولی متاسفانه شرکت های مخابراتی فقط بفکر این هستن که پول بیشتدی به جیب بزنن و بفکر مردمشون نیستن واقعا جای تاسف داره واسه مسئولین متاسفم :Tired:

  63. چرا شهرستان الشتر تری جی نمیشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  64. حاجی این 4G رو بیار ابهر و خرمدره….3Gداریم 4Gهم بیارید عالی میشه :Tounge-Out: :Tounge-Out:

  65. سلام اینترنت ۳Gایرانسل فیروزاباد فارس راتحت پوشش نیست ولی بیشترشهرهای استان فارس تحت پوشش قراردارند ولی چیزی که هست اینه که شهرستان فیروزابادفارس ازنظرامکانات خیلی دیرترازبقیه شهرهای استان فارس رسیدگی میشه ویا توجهی به این قسمت نمیشه الان مدت خیلی زیادی که این انترنت ۳Gدراستان فارس امده بهتره که به روی نقشه ایران هم نگاه کنیدشهرفیروزاباد وجود داره

  66. سلام لطفا به گوش مسولان شرکت ایرانسل برسانید که اینترنت ۳gدر شهرستان رامهرمز در استان خوزستان به شدت ضعیف است ومدام قطع ووصل می شود لطفا آن را تقویت کنید مثل اهواز مرکز استان که خیلی قوی وعالی است.

  67. شهرستان پلدختر چرا نباید تری جی براش بیاد.به خدا ظلمه کل شهرستان های لرستان تقریبا تری جی دار شد به جز پلدختر.بیارید دیگه مگه چقدر هزینشه؟ :I-see-stars:

  68. سلام خدمتون دکل مخابراتی کنار خونمونه اما اینترنت معمولیه مگه این دکل ها تاثیری رویه اینترنت ندارن. باتشکر

  69. سلام چرا شهرستانهای استان ایلام رو ۳g نمیکنید.

  70. سلام

    چرا کسی جواب گو نیست در دشتیاری حدود سه ماه میشه هنوز خط خراب هستند چه کسی متونه مشکل گشا باشه با ۷۰۰بارها تماس گرفتم ولی مشکل گشا نبوده :Cry: :Cry: :Cry:

  71. خیلی ضایه اس که سومین کلان شهر کشور یعنی اصفهان اینترنت نسل چهار نداره ولی بقیه شهرها مثل شیراز ک بندرعباس دارن واقعا مسخره اس

  72. گلایه مردم روستاهای شهرستان چابهاراز عدم پوشش شبکه های تلفن همراه

    عدم انتن دهی شبکه ایرانسل و مشکل اختلال و انتن دهی ضعیف شبکه همراه اول در روستاهای بخش پلان و دشیاری ، موجب نارضایتی مردم و مشترکان تلفن همراه شده است

    از سطح روستاهای بخش پلان ودشتیاری عدم انتن دهی چند ماهه شبکه ایرانسل و انتن دهی ضیف و همراه با قطعی چند ساعته همراه اول حکایت دارد واین مشکل کماکان ادامه دارد

    آنتن دهی ضعیف ،قطع مکرر اینترنت ،قطع درحین تماس و عدم انتن دهی شبکه های تلفن همراه مشکلات فراوانی را برای مردم این منطقه به وجود آورده است. مشکل قطعی‌های مکرر و همچنین عدم آنتن دهی اپراتور ایرانسل به منظور تعمیر،افزایش باند و ۳gکردن اینترنت آن صورت گرفته، اما این تعمیرات چند روزه جایشان را به مدت طولانی دادند تا مردم از نعمت انتن تلفن محروم باشند و هم دست شان از اینترنت پر سرعت خالی بماند و مصداق این ضرب المثل جایش را بگیرد <> . جای سوال است که چرا انتن دهی به این مدت طولانی قطع باشد و مسولان بخش ومخابرات دست روی دست گذاشتند و در رفع این مشکل اقدام نمی کنند؟

    حال و روز شبکه همراه اول هم ناخوش تر از گذشته است گرچه با انتن دهی قوی و سرعت اینترنت لاک پشتی ایرانسل از سرعت حلزونی همراه اول نیاز نسل جوان و مشترکان را تا حدودی رفع می کرد اما باتوجه به شرایطی که مناطق همجوار از سرعت بالای اینترنت و دیگر خدمات ارتباطی و مخابراتی از رشد بالاتری برخوردارند مناطق جنوب استان هم نیازمند چنین شرایط با صرفه و ارتباطی است تا رشدی که دیگر منطق از این لحاظ به خود گرفته و ما دراندرخم کوچه این فناوری های ساده ایم برطرف شود.

    نکته سوال انگیزی هم در این گیر و دار ها وجود دارد آیا مسولان مخابرات شهرستان در اطلاع این مشکلات قرار دارند با نه ؟ ایا پیگیری صورت گرفته . یا .. انها هم به خیال اینکه حال تلفن هایمان خوش و پر انتن است قدمی برای رفع آن بر نمی دارند؟ مطمئنا همینطوره! چون در طول این مدت فکرهیچ مسئول بخش در این باره مکاتبه و پیگیری ننموده است .

    امیدواریم اگر قدم میمون و مبارک مسئولان مخابرات جهت تفریح و گردش به این مناطق افتاد اقدامی جهت بر طرف نمودن این مشکل انجام دهند و یکبار برای همیشه مشکل آنتن دهی و سرعت اینترنت را برطرف کنند.

  73. سلام بسته های ایرانسل خییییییییییییییییییییییییلللللللللللللللللیییییییییییییی گرونهو اینتر نتش هم از همه اپراتور ها ضغیف تره

  74. چرا برخی از مناطق مشکین شهر ۳gوجود دارد و برخی دیگر ندارد

  75. سلام: انشاء الله کی کل ایران به ۳gمتصل خواهد شد؟

  76. میشه بگیدکنگاورچه وقت اینترنت پرسرعت میشه

  77. سلام من در شهر زیبای چابهار زندگی میکنم زیباشهر الیه یکم زنی میکنم تازگی ها ۳Gشده منطقع ما ولی یک روز اینترنت خیلی خوبی دو سه روس اصلا ۳G رو نمیاره باله اگرم بیاره انتن سیمکارت میره میشه پیگیرس کنید منطقه ما هم اینترنت خوب بشه تا ما از اینترنت پر سرعت لذت ببرین خدانگهدار هرچه زود تر پیگیری کنید و جوتب بدهید

  78. خواهشن یه فکری هم به شهرستان اشتهارد کرج کنید.

  79. شهر پرند تو استان تهرانه . ۳G ایرانسل نداره . اما رایتل داره . دم رایتل گرم .من یه بسته ۱۴هزاری ایرانسل رو ضرر کردم .

  80. این عجبشیر کی میخاد تحت پوشش اینترنت ۳g باشه جواب بدین لطفا

  81. سلام ببخشید چرا پاوه ۳Gنداره

  82. سلام خسته نباشید.اینترنت پرسرعت۳gایرانسل کی به پارساباد مغان میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  83. چرا واسه شهرستان دهلران که بزرگترین شهر ایلام هست ۳g نمیکنین

    همه امکانات که نباید واسه مراکز استان باشه

  84. سلام ایرانسل از رایتل یاد بگیر کنگاور تری جی داره ولی رایتلیش نه ایرانسلیش ما همه با تواییم رایتل تنوع بسته ایی نداره گرونه حجمش زود تمام میشه ولی تو خیلی کندی اول تری جیتو راه بنداز بعد تبلیغ کن بیا ایرانسل بیا منتظرتیم تو ماه شهریور یه سر به کنگاور بزرگ بنداز درست نیست اسد اباد داشته باشه ولی کنگــــــــــاور بزرک نداشته باشه پاشو پاشو شروع کن یا علی بگو و شروع کن رایتلو له کن گرون فروشه تنوع نداره ولی تو به جیب همه فکر می کنی برا هر که به اندازه وسعش اینترنت داری بیا بیا بیا بیا بیا…

    • میشه روی نقشه نشونش بدی

    • به نظرت چرا اسدآباد داره ؟؟
      چرا قبل از همدان اسدآباد ۳g داشت ؟؟
      چرا جزو اولین شهر ها تو ایران بود که ۳g داشت ؟
      تا حالا از کنار اسدآباد رد شدی ؟ ، اون دیش بزرگه رو میبینی که اندازه کنگاوره ؟ ، بخاطر اون اسدآباد داره
      طوری میگی کنگاور بزرگ کسی ندونه میگیه ببین چه شهریه
      کنگاور هم اندازه اسدآباده بنده خدا ، تازه از همدان دوره که بدترش میکنه

  85. سلام شهردهدشت ازتوابع استان کهگیلویه وبویراحمدکی ۳Gمیشه خواهشن جواب بدین ممنون

  86. سلام شهردهدشت ازتوابع استان کهگیلویه وبویراحمدکی۳Gمیشه خواهشن جواب بدین

  87. با سلام شهر سراب آذربایجان شرقی پوشش۳G ایرانسل نداره کی فعال میشه؟

  88. پس چرا به عجبشیر ۳g نمیاد :Disapproval: :Angry: :Cry-Out: :Cry: :The-Incredible-Hulk: :Mad: :Bully:

  89. با سلام و خسته نباشید به همه شما….

    توجه!!!!! توجه!!!!! توجه!!!!!

    ممنونم از ایرانسل که بالاخره ۳G را به ( شهرستان فریمان واقع در خراسان رضوی ) آورد… حالا که زحمت کشید و به فریمان آورد پس لطفاً هر چه زودتر به شهر شهید پرور فرهادگرد هم بیاره خیلی ممنون میشم فاصله شهر فرهادگرد تا فریمان ( ۱۵ ) کیلومتر بیشتر نیست پس لطفاً زودتر این نسل را به شهر ما بیاورید ممنون از ایرانسل و البته همراه اول….. :Happy-Grin: :Happy-Grin:

  90. سلام ما تو شهر مرند هستیم
    اینترنت مام۳g نیس و ما از رایتل استفاده میکنیم حالا هروقت میخواین ۳gکنین خود دانین :Delighted: :Delighted:

  91. سلام من ساکن شهرمرند هستم شهرماکی نسل سوم میشه لطفا جواب بدین.باتشکر

    • سلام میخواستم ببینم شهرستان مرند کی به اینترنت پر سرعت دست خواهد یافت. من چون ایمیل ندارم به این دلیل جیمیل خود را گذاشتم

    • سلام میخواستم ببینم شهرستان مرند کی به اینترنت پر سرعت دست خواهد یافت. من چون ایمیل ندارم به این دلیل جیمیل خود را گذاشتم یا میشه جواب رو در ادامه ی مطلبی که من نوشتم بگین با تشکر از زحمات کارکنان ایرانسل.

  92. با سلام و خسته نباشید به همه شما….

    توجه توجه توجه

    چرا ۳جی ایرانسل به شهر ما نیامده… شهر ما در خراسان رضوی شهرستان فریمان .. ( شهر فرهادگرد )
    پس کی ۳جی ایرانسل به فریمان و فرهادگرد میاد لطفاً جواب را به ایمیلم بفرستید ممنونم از همه شما…!!!!!!

    :Cry:

  93. میشه یکی بگه شهرماکی نسل۳و۴میشه؟عجبشیر..هنوزنسل دواستفاده میشه.متاسفم برای چنین مسؤلهایی :Disapproval: :Tired:

  94. ایرانسل+همراه اول=غول دزدهای مخابراتی.بیچاره ملت!!! :Felon: :Felon:

  95. ماهم استان تهرانیم تمام شهرهای اطراف ما ۳G فقط شهر ما نیست فکر کنم ما رو یادشون رفته دیگه از اومدنش تو شهرمون نا امید شدم

  96. خب یعنی چی هنوز شهرهای ما هم تحت پوشش نیس اون موقع ما باز هم برای یه بسته اینترنت باید دو برابرشو پرداخت کنیم این اضافه کردن پول برای اینترنت پرسرعت بودش وقتی هنوز تو شهرما تحت پوشش نیس این منتطقی نیس ماهم همون پول و بدیم :Distort: :Angry: :Angry: :Angry: :Angry:

  97. الان جوان بیکار زیاد داریم تو این مملکت و نباید مسئولین تعجب کنن چرا اینقدر همه فکرشون دنبال نسل جدید و پر سرعت اینترنت هست و اینکه تو فلان شهر میان یه دکل رو مجهز بهفلان نسل اینترنت میککن و بعدش میگن شهر فلان نسل سه یا نسل چهار شده دروغه کثیفیه و این یه حقه برای بالا نگه داشتن سقف تعرفه هستش و اینکه فرقی باید بین من تعرفه اینترنت من که نسل دوم استفاده میکنم و اون کسی که از نسل سه یا چهار استفاده میکنه باشه چرا ایرانسل اینقدر دروغ میگه کدام شهر که ادعا میکنن نسل سه یا چهار شده پوشش صد در صدی داره ؟ چرا طوری رفتار میکنن که مردم فکر کنن داره بینشون فرق گذاشته میشه چرا ایرانسل شرافت مندانه مثل رایتل رو نقشه مناطق پوشش دهی و نوع سرویس دکل هاش رو نشون نمیده من با جرات میگم هیچ شهری حتی تحط پوشش سی درصدی هم نیست

  98. نه.شهر ما هم نشده
    بنظر من جای تاسف داره , هنوز ۹۰ % شهرستانها اینترنت ۳g ندارن. اونوقت توی شهرهایی که ۳g دارن واسشون ۴g فعال میکنن

    کفه ترازو نامیزونه . لطفا ۳g رو سراسری کنید , ۴g هم به موقش

    تشکر ….

  99. منزل ما شیرازه الان روی نسل ۲ هستیم و تقریبا قطعه پیامای واتساپ بعد از چند دقیقه میاد

  100. نه،فکر کنم ۲ سال دیگه بشه :Worry: :Worry: :Worry:

    • با سلام فعلاً معلوم نیست نمایندگی ها میگن نمیدن ایرانسل برای شهرستان سراب ولی در اون نقاط در بخش مهربان شهر شربیان ب زودی ۳Gایرانسل خواهد آمد.