مشخصات اوپو رینو 4

طراحی و مشخصات اوپو رینو 4 در بنرهای تبلیغاتی به نمایش درآمد

تصاویری در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده‌ که نمایانگر برخی از مشخصات گوشی اوپو رینو 4 هستند. در این پوسترها، طراحی پنل عقب Oppo Reno 4 را نیز می‌توان دید.

چیزی که در پشت دستگاه جلب توجه می‌کند، چهار دوربین است که سه‌تای آن‌ها لنز بزرگ و برجسته‌ای دارند. این نوع طراحی را نخست در سری آیفون 11 دیدیم و بعدها بسیاری از کمپانی‌های چینی از آن پیروی کردند. لوگو و شعارهایی نیز روی پنل عقب دیده می‌شود که احتمالا در محصول نهایی، وجود نخواهند داشت. این تصاویر، رنگ‌بندی آبی و قرمز و برخی از مشخصات اوپو رینو 4 را هم نشان می‌دهند. البته افشاگری‌های قبلی، از وجود دو رنگ مشکی و سفید نیز خبر داده بودند.

مشخصات اوپو رینو 4

مشخصات اوپو رینو 4

از اطلاعات درج شده روی بنرها، می‌توان دریافت که این گوشی هوشمند از شبکه 5G و شارژ سریع 65 وات پشتیبانی می‌کند. اشاره‌ای هم به وجود لرزش‌گیر تصویر در دوربین آن شده است. همچنین در لبه کناری دستگاه، اثری از حسگر اثر انگشت دیده نمی‌شود؛ نشانه‌ای از این که Oppo Reno 4 نمایشگر آمولد و اسکنر درون صفحه‌ای دارد.

دوربین اصلی را احتمالا لنزهای فوق عریض و تله‌فوتو همراهی می‌کنند. چهارمی هم باید دوربین ماکرو، سنسور ToF یا عمق‌سنج باشد.

Oppo Reno 4

انتظار می‌رود اوپو رینو 4 ابتدا در چین عرضه شود؛ اما در مورد نام این گوشی یک ابهام وجود دارد. تاکنون کمپانی‌های متعلق به BBK Electronics از عدد 4 در نام محصولات خود استفاده نکرده‌اند. مثلا می‌توانیم از OnePlus مثال بزنیم که بعد از معرفی مدل 3T ، یک‌راست به سراغ وان پلاس 5 رفت. دلیل آن هم اعتقاد به بدیُمن بودن عدد 4 در فرهنگ چین است. حالا باید دید جانشین رینو 3 در نهایت با چه نامی وارد بازار می‌شود.

Oppo Reno 4

ناگفته نماند اوپو رینو 3 در دو مدل 5G (برای بازار چین) و 4G (برای بازار جهانی) عرضه شد. مدل 5G یک موبایل 6.4 اینچی با پنل آمولد ناچ‌دار است که از تراشه Dimensity 1000L مدیاتک قدرت می‌گیرد.

اجزای ماژول چهارگانه آن را یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌دهند. دوربین سلفی گوشی اما 32 مگاپیکسلی است. باتری 4025 میلی‌آمپر ساعتی دستگاه با پشتیبانی از شارژ سریع 30 وات، در مدت بیست دقیقه تا 50 درصد شارژ می‌شود. اوپو رینو 3 5G هم‌اکنون با قیمت 440 یورو به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. به نظر گوشی خوب و رضایت بخشی میاد

  2. چینش دوربین ها زشتن

  3. در کل گوشی باحالی میشه

  4. این گوشی عالیه ، مثل سامسونگ پلاستیکی نیست

  5. به نظرم اگر دوربین رو اینجوری گرد نمیکرد خوشکل تر بود