نمونه اولیه آیپاد تاچ 3 - Apple iPod touch 3

تصاویری از نمونه اولیه آیپاد تاچ 3 با دوربین روی پنل پشتی در توییتر منتشر شد

به تازگی تصاویری از نمونه اولیه آیپاد تاچ 3 – Apple iPod touch 3 در فضای مجازی منتشر شده است که حضور دوربین بر روی پنل پشتی طراحی اصلی این محصول اپل را نشان می‌دهد.

آيپاد تاچ در واقع آیفون کوچک‌شده‌ای بدون مودم اینترنتی سلولار، چند قابلیت مهم و البته مشخصات سخت افزاری ضعیف‌تر بود. در واقع این محصول اپل برای افرادی طراحی شده بود که نیازی به قابلیت‌های پیشرفته‌تر آیفون نداشتند و تنها قصد داشتند از یک نمایشگر با کیفیت برای تماشای محتوای تصویری و البته گوش دادن به موسیقی استفاده کنند؛ بدون این که نیاز باشد در سرویس‌های اینترنتی سلولار ثبت نام کنند هزینه بپردازند.

البته استفاده از ارتباط وای فای درون آیپاد تاچ به کاربران اجازه می‌داد که همچنان هم به دانلود و نصب اپلیکیشن هایی از اپ استور بپردازند، اینترنت را مرور کنند و یا به پخش موسیقی بپردازند، اما قطعا مهمترین ویژگی که دو نسل اول این سری از آن محروم هستند، حضور یک دوربین بر روی پنل پشتی است. موضوعی که این روزها حتی تصور آن هم برای بسیاری از کاربران ممکن نیست!

دلیل تصمیم اپل برای حذف دوربین آیپاد تاچ 3 مشخص نیست

در سال 2009 و قبل از این که اپل سومین نسل از آیپد تاچ را معرفی کند، تصاویری از نمونه اولیه این محصول با یک دوربین بر روی گوشه‌ی پنل پشتی در فضای مجازی فاش شد. اما زمانی که این محصول توسط اپل به طور رسمی معرفی شد، دوربین از طراحی نهایی حذف شده بود و حالا تصاویری از آن نمونه اولیه آیپاد تاچ 3 شامل دوربین و طراحی اولیه‌ی متفاوت توسط Giulio Zompetti بر روی توییتر منتشر شده است.

نمونه اولیه آیپاد تاچ 3 - Apple iPod touch 3

جالب است بدانید که چهارمین نسل آیپاد تاچ که در سپتامبر 2010 معرفی شد، در واقع اولین مدل از این خانواده محصولات اپل بود که به دوربین مجهز شده بود و یک سنسور 7 مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی و یک دوربین 3 مگاپیکسلی برای تصویربرداری سلفی در بدنه‌ی آن وجود داشت. آخرین نسل از آیپاد touch یعنی نسل هفتم آن که حدود یک سال پیش عرضه شده است، یک نمایشگر 4 اینچ رتینا با رزولوشن 640 در 1136 پیکسلی دارد.

پردازنده A10 Fusion SoC اپل به همراه 356 گیگابایت ظرفیت داخلی اصلی‌ترین مشخصات سخت افزاری این محصول را تشکیل می‌دهند و البته یک سنسور 8 مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی و یک دوربین فیس‌تایم 1.2 مگاپیکسلی در پنل جلویی آن دیده می‌شود. هفتمین نسل از آیپاد تاچ برای مدل 32 گیگابایتی 199 دلار قیمت گذاری شده و کاربران می‌توانند مدل‌های 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی آن را نیز به ترتیب با قیمت‌های 299 و 399 خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. به نظر میاد که کارشون کاملاً عاقلانه بوده

  2. طراحی عجیب و جالبی داره

  3. قطعا ایفون یه دلیل خوب و محکم داشته و داره