میزان افزایش قیمت 8 محصول ایران خودرو اعلام شد

رئیس شورای رقابت اعلام کرد طبق دستورالعمل قیمت گذاری جدید، قیمت 8 محصول ایران خودرو افزایش پیدا خواهد کرد که در ادامه میزان افزایش قیمت این خودروها را بررسی می‌کنیم.

رضا شیوا، رئیس شورای رقابت در مورد تعیین دستورالعمل قیمتی آن دسته از خودروهایی که مشمول قیمت‌گذاری اخیر نمی‌شوند عنوان کرد پس از اینکه دستورالعمل قیمتی خودروهای مشمول قیمت‌گذاری را تعیین کردیم، موضوع قیمت‌گذاری خودروهای غیرمشمول این طرح نیز رسیدگی خواهد شد.

قیمت 8 محصول ایران خودرو افزایش پیدا می‌کند

رئیس شورای رقابت اعلام کرد طبق دستورالعمل قیمت گذاری جدید، قیمت 8 محصول ایران خودرو افزایش پیدا خواهد کرد. وی افزود طبق این دستورالعمل، قیمت خودرو پژو پارس اتوماتیک TU5، هایما اس 5 و هایما اس 7، سورن بنزینی، پژو 207 دنده‌ای و اتوماتیک، دنا و دنا پلاس از 4 تا 48 درصد و به صورت میانگین 23 درصد افزایش پیدا خواهد کرد. وی افزود البته خودروسازان باید قیمت خودروهای خود را به صورت متوسط طبق درصدی که اعلام شده است افزایش دهند.

رضا شیوا در ادامه بیان کرد خودروهای سایپا کوییک و شاهین به عنوان خودروهای غیر مشمول قیمت‌گذاری محسوب می‌شوند که بلافاصله پس از اینکه تورم ارزی آنها بررسی شد، دستورالعمل قیمت‌گذاری این محصولات نیز مشخص می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ااین فزایش قسمت کی تموم بشه