رویداد پلی استیشن 5

رویداد پلی استیشن 5 سونی در پاسخ به مرگ جورج فلوید به تعویق افتاد

رویداد پلی استیشن 5 سونی/Sony PlayStation 5 که قرار بود در آن بازی‌های این کنسول جدید رونمایی شود، به احترام مرگ جورج فلوید به تعویق افتاد.

سونی قرار بود دو روز دیگر، 4 ژوئن (15 خرداد) رویداد پلی استیشن 5 را برگزار کند. اما اکنون خبر می‌رسد که این شرکت مهم‌ترین رویداد سال خودش را به تعویق انداخته است. این شرکت در پیامی توییتری اینچنین گفته است:

گرچه ما می‌دانیم گیمرهای سراسر جهان مشتاقانه منتظر معرفی بازی های پلی استیشن 5 هستند، ولی اکنون زمان مناسبی برای جشن گرفتن نیست. ما می‌خواهیم کمی عقب‌تر بایستیم تا صداهای مهم‌تری به گوش برسند.

سونی به وضوح لغو این رویداد را به مرگ جورج فلوید در مینه‌سوتا ربط می‌دهد که نتیجه‌ی آن، اعتراضات گسترده در سراسر ایالات متحده شده است. سونی قصد داشت پنجشتبه‌ی همین هفته در رویدادی ویژه، از بازی های پلی استیشن 5 رونمایی کند و نگاه گیمرها را به سمت بازی‌هایی در فصل تعطیلات امسال قرار است در خانه تجربه کنند بدوزد.

اعتراضات گسترده‌ای در شهرهای بزرگ ایالات متحده صورت پذیرفته که در نتیجه‌ی اقدام خشونت بار پلیس بوده است. این اعتراضات از هفته‌ی گذشته، پس از مرگ فلوید آغاز شده است و در طول هفته به شدت آن افزوده شد.

تصمیم سونی پیرو تصمیم مشابه توسط EA برای رویداد معرفی بازی Madden NFL 21 شب گذشته و گوگل برای رونمایی از نسخه آزمایشی اندروید 11 است. سونی تاریخ جدیدی را برای رویداد خود اعلام نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. به زودی اژدها وارد میشود😎

  2. خیلی منتظر این نسل از کنسول ها هستم بعد از حدود 10 سال قصد دارم دوباره بازی با کنسول رو شروع کنم