گوشی گیمینگ لنوو لیجن

گوشی گیمینگ لنوو لیجن با دریافت گواهی 3C یک گام به عرضه نزدیک‌تر شد

گوشی گیمینگ لنوو لیجن – Lenovo Legion موفق به دریافت گواهی 3C چین شد و به این ترتیب احتمالا به زودی شاهد معرفی و عرضه اسمارت فون گیمینگ لنوو خواهیم بود.

مدتی قبل اطلاعات و رندرهایی از گوشی قدرتمند و گیمینگ لنوو لیجن به بیرون درز پیدا کرد. این طور که شایعات نشان می‌دهند گوشی گیمینگ Lenovo Legion قرار است رقیب قدرتمندی برای گوشی‌های گیمینگ شیائومی بلک شارک 3 پرو و ایسوس راگ فون 2 باشد. حالا گوشی آینده لنوو توانسته یک گام دیگر به عرضه نزدیک‌تر شده و گواهی 3C کشور چین را دریافت کند.

گوشی لنوو لیجن - lenovo legion

براساس تصاویر غیر رسمی که از گوشی گیمینگ لنوو منتشر شده، به نظر می‌رسد که طراحی این گوشی به گونه‌ای است که برای استفاده به صورت افقی مناسب باشد. گوشی جدید لنوو با کد Lenovo-L79031 در سایت 3C چین قرار گرفته است. تنها شماره مدل، مشخصات شارژر و قابلیت پشتیبانی از 5G در مشخصات منتشر شده قابل رویت است. نکته عجیب این است که شرکت لنوو پیش از این اعلام کرده بود که گوشی لنوو لیجن مجهز به شارژ سریع 90 وات است. اما براساس اطلاعات درج شده در سایت 3C، این گوشی تنها از شارژ 45 وات پشتیبانی می‌کند. اگرچه ممکن است این اطلاعات مربوط به نسخه ارزان‌تری از گوشی لیجن باشد، اما لنوو قبلا گفته بود که تمام مدل‌های Lenovo Legion از شارژ سریع 90 وات پشتیبانی می‌کنند.

گوشی گیمینگ لنوو لیجن

مشخصات گوشی لنوو لیجن

تاکنون براساس اطلاعات فاش شده از گوشی لنوو لیجن می‌دانیم که گوشی گیمینگ Lenovo دارای نمایشگر 144 هرتز با نمونه‌برداری لمس 270 هرتز، تراشه اسنپدراگون 865، حافظه داخلی از نوع UFS 3.0 و رم LPDDR5 خواهد بود. دوربین پشتی گوشی هم دوگانه و با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و سنسور فوق عریض 16 مگاپیکسلی است. اما لنوو قرار است در این گوشی مکانیزم جدیدی را برای دوربین سلفی اسمارت فون‌ها معرفی کند. گوشی Lenovo Legion دارای دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی پاپ آپ است. این دوربین به جای اینکه در بالای گوشی قرار داشته باشد در کنار دستگاه جای گرفته است. به این ترتیب می‌توانید در حالی که گوشی را به صورت افقی گرفته‌اید، به تماس تصویری بپردازید.