هدست وایرلس اوپو Enco W51

رونمایی از هدست وایرلس اوپو Enco W51 و دستبند هوشمند Oppo Band

اوپو از هدست کاملا بی سیم انکو دابلیو 51 و نخستین اسمارت بند خود رونمایی کرد. مشتریان می‌توانند با پرداخت مبلغی کمتر از 100 دلار، هم هدست وایرلس Enco W51 و هم دستبند Oppo Band را خریداری کنند.

چیزی که در ویژگی‌های هدست وایرلس اوپو Enco W51 جلب توجه می‌کند، قابلیت حذف نویز آن است. کمپانی چینی با استفاده از سیستم دو میکروفونی، توانسته است نویز را در این محصول تا سطح 35 دسی‌بل کاهش دهد. سه میکروفون دیگر هم برای حذف نویز هنگام مکالمه وجود دارد و در مجموع، تعداد میکروفون‌های هر یک از بادها به 6 عدد می‌رسد.

هدست وایرلس اوپو Enco W51

هنگام اتصال بلوتوثی به گوشی هوشمندی مانند اوپو رینو 4 ، این گجت صوتی وارد حالتی می‌شود که تاخیر را تا 47 میلی‌ثانیه کاهش می‌دهد. در بدترین حالت نیز این زمان به 94 میلی‌ثانیه خواهد رسید.

هدست اوپو Enco W51 از استاندارد IP54 بهره می‌برد تا نسبت به قطرات باران و عرق، مقاوم باشد. پشتیبانی از بلوتوث 5 هم اتصال پایدار تا فاصله 10 متری را برقرار می‌کند. همچنین می‌توانید فقط از یک باد استفاده کنید.

هدست وایرلس اوپو Enco W51

کیس شارژ از هر دو حالت کابلی و بدون سیم پشتیبانی می‌کند. فقط هم 15 دقیقه شارژ نیاز است تا انرژی لازم برای 9 ساعت پخش موسیقی فراهم شود. البته فول شارژ شدن آن برای پخش 24 ساعت موسیقی، 80 دقیقه طول می‌کشد.

قیمت هدست وایرلس اوپو Enco W51

هم‌اکنون این محصول با قیمتی معادل 70 دلار (500 یوان چین) قابل پیش خرید است. مشتریان می‌توانند از بین سه رنگ سفید، آبی آسمانی و مشکی، یکی را انتخاب کنند.

مشخصات و قیمت Oppo Band

این گجت در دو نسخه ارائه شده: یکی از جنس TPU (نوعی پلیمر) که ساده‌تر است و دیگری با حلقه‌ای فلزی که ظاهر شیک‌تر و پسوند fashion-forward در نام خود دارد. اوپو بند دارای یک نمایشگر 1.1 اینچی باکیفیت از نوع آمولد است که 100 درصد دامنه رنگ DCI-P3 را پوشش می‌دهد. همچنین به صورت پیش‌فرض، 160 واچ فیس هم در دسترس کاربران قرار دارد.

دستبند اوپو تا عمق 50 متری آب مقاوم است و می‌توانید آن را با خود به استخر ببرید. علاوه بر حالت شنا، از 11 حالت ورزشی دیگر نیز پشتیبانی می‌کند که دویدن در مسافت طولانی هم شامل آن می‌شود.

سنجش ضربان قلب و SpO2 (سطح اشباع اکسیژن خون) نیز جزو قابلیت‌های این دستبند فیتنس به شمار می‌روند؛ بنابراین در صورت داشتن ضربان قلب نامنظم یا اختلالات خواب ناشی از سطح پایین اکسیژن در خون، هشدار دریافت خواهید کرد.

امکانات قابل انتظاری مانند کنترل موسیقی، نمایش نوتیفیکیشن‌‌های رسیده به گوشی و آلارم را نیز نباید از قلم بیندازیم. پشتیبانی از NFC برای پرداخت موبایلی (از درگاه AliPay) را هم به موارد ذکر شده اضافه کنید. کمپانی چینی مدعی عمر باتری 14 روزه، پس از شارژ کردن 1.5 ساعته این گجت شده است.

اما برسیم به قیمت Oppo Band که معادل 28 دلار (200 یوان) است و در رنگ‌های مشکی و بنفش به فروش می‌رسد.

نسخه فشن-فوروارد اما فعلا در مرحله پیش‌فروش قرار دارد؛ با قیمتی معادل 35 دلار (250 یوان) و رنگ‌بندی مشکی و طلایی که این آخری، روکشی از طلای 24 عیار هم دارد. البته قرار است نسخه محدود EVA نیز در آینده به آن‌ها اضافه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اصلا خوشم‌نیاند

  2. دستبند و هستم زیاد 😎

  3. خیلی پسندیدم 😍

  4. امید وارم قیمت اش وقتی میاد توی ایران مناسب باشه

  5. قیمت اش قیمت بالایه
    صد دلار واقعا زیاده برای این