ورژن جدید تلگرام - Telegram

ورژن جدید تلگرام – Telegram 6.2 منتشر شد؛ ویرایشگر ویدیو و استیکرهای متحرک

ورژن جدید تلگرام – Telegram دقایقی پیش منتشر شد و مانند تمام آپدیت های این شبکه اجتماعی محبوب، شاهد اضافه شدن قابلیت‌های کاربردی جدیدی نظیر امکان ویرایش ویدیو در نسخه جدید این برنامه هستیم.

محتوای ویدیویی و کلیپ‌ها این روزها در صدر محبوبیت بین تمام انواع محتواها قرار دارند و بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند مطالب خود را به همراه یک ویدیو در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. ورژن جدید تلگرام نیز دقیقا بر روی همین موضوع متمرکز شده و شاهد ارائه یک قابلیت جدید برای ویرایش محتوای ویدیویی از داخل خود برنامه تلگرام هستیم.

ورژن جدید تلگرام - Telegram

در آپدیت جدید تلگرام به همان شکلی که در گذشته کاربران می‌توانستند عکس‌های خود را ویرایش کنند و رنگ و نور آنها را تنظیم نمایند، حالا قادر خواهند بود از دایره وسیعی از قابلیت‌های ویرایشی برای تغییر ظاهر ویدیوهای خود استفاده کنند. شما می‌توانید به تلگرام بگویید که به طور اتوماتیک ظاهر ویدیو و کیفیت آن را ارتقا دهد و یا خودتان می‌توانید با استفاده از ابزارهایی نظیر تنظیم روشنایی، افزایش کنتراست، میزان رنگ‌دهی، تغییر ابعاد، اضافه کردن متن و استیکرهای متحرک به شکل نقاشی و انیمیشن، ظاهر کلیپ خود را جذاب‌تر کنید.

استیکرهای متحرک در ورژن جدید تلگرام

ورژن جدید تلگرام - Telegram

درست مشابه اسنپ چت و اینستاگرام، در ورژن جدید تلگرام نیز می‌توانید متن‌های مختلف با فونت، ابعاد و رنگ‌های متنوع را بر روی ویدیوهای خود تایپ کنید و همچنین با استفاده از قابلیت زوم، تنها بر روی یک قسمت خاص از ویدیو که مایل هستید کاربران بر روی آن قسمت تمرکز کنند، بزرگنمایی انجام دهید و طراحی‌تان را دقیق‌تر انجام دهید. قابلیت استیکرهای متحرک یکی دیگر از ویژگی‌های اضافه شده در آپدیت جدید تلگرام است که به شما اجازه می‌دهد که بر روی ویدیوها و چه بر روی تصاویر ثابت، استیکرهای انیمیشنی جذابی که پیش از این دانلود کرده‌اید را قرار دهید تا ظاهری مشابه استوری‌های اینستاگرام را به دست آورید.

همچنین در این نسخه یک موتور جستجوی جدید برای فایل‌های گیف مبتنی بر emoticon اضافه شده که به شما اجازه می‌دهد فایل‌های گیف محبوب را در دسته‌بندی‌های مختلف نظیر تکان دادن چشم‌ها، علامت موفقیت، خنده، تایید، عصبانیت و دیگر جسچرهای پرکاربرد پیدا کنید. امکان مشاهده‌ی عکس‌العمل‌های جالب روز در تب محبوب‌ترین‌های هر روز، امکان ذخیره‌ی مستقیم گیف‌ها از کادر جستجو و افزایش سرعت بارگذاری تصاویر متحرک از ویژگی‌های اضافه شده در این قسمت هستند.

همچنین یک گزینه کاربردی جدید نیز برای مدیریت فولدرها اضافه شده که به شما اجازه می‌دهد گفتگوهای مختلف را چند ثانیه نگه داشتن دست بر روی آنها، به راحتی از فولدر حذف کنید و یا گفتگوهای جدید را با این روش به پوشه اضافه کنید.

ورژن جدید تلگرام - Telegram

همچنین کاربران اندروید می‌توانند در نسخه جدید تلگرام از انیمیشن های جدید هنگام ارسال، ویرایش پیام‌ها و یا حذف مطالب ارسال شده لذت ببرند. قسمت مدیریت فایل‌های کش و پیام‌های صوتی نیز حالا یک رابط کاربری جدید دارد و پخش‌کننده فایل‌های ویدیویی نیز ارتقا پیدا کرده است تا هنگام پخش ویدیو بتوان زیرنویس‌ها را مخفی کرد و کنترل آن سریع‌تر و روان‌‌تر از قبل شده است.

همچنین صفحه مربوط به فعال‌سازی قابلیت تایید دو مرحله‌ای رمز عبور به‌روز‌رسانی شده و گفتنی است که ورژن جدید تلگرام موبایل از طریق فروشگاه‌های اپ استور و گوگل پلی برای سیستم عامل آی او اس و اندروید از هم اکنون و از طریق لینک‌های زیر به طور رایگان قابل دریافت است:

دانلود ورژن 6.2 تلگرام برای آی او اس | دانلود نسخه جدید تلگرام برای اندروید