مشخصات ردمی 9

سبک طراحی، قیمت و مشخصات ردمی 9 فاش شد

مشخصات ردمی 9 شیائومی توسط یک فروشنده آنلاین فاش شد. علاوه بر آن، به قیمت و سبک طراحی گوشی Xiaomi Redmi 9 نیز پی بردیم.

بر اساس اخبار قبلی، گوشی شیائومی ردمی 9 در روز بیست و پنجم ژوئن (پنج تیر) رونمایی خواهد شد. حدود بیست روز مانده به این رخداد، بخشی از اطلاعات گجت اندرویدی نام برده در وب سایت Lazada Filipino ظاهر شد. این وب سایت تصاویر، قیمت و مشخصات ردمی 9 را قرار داده است.

فهرستی که وب سایت از مشخصات گوشی Redmi 9 قرار داده با شایعات قبلی مطابقت دارد؛ ردمی 9 شیائومی از تراشه هلیو جی 80 قدرت گرفته و بر اساس حافظه، به دو نسخه 3 و 4 گیگابایتی تقسیم می‌شود. ظرفیت داخلی دو ورژن یاد شده به ترتیب 32 گیگابایت و 64 گیگابایت است. با استفاده از کارت حافظه جانبی می‌توان فضای ذخیره‌سازی داده را افزایش داد.


ردمی 9

سایر مشخصات ردمی 9

نمایشگر 6.53 اینچی گجت دارای رزولوشن فول اچ‌دی بوده و یک ناچ کوچک شبیه به قطره آب بالای آن دیده می‌شود. این بریدگی محل قرارگیری دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. پنل پشتی از جنس بافت بوده و در طراحی آن از ترکیب ردمی کا 30 و ردمی نوت 8 الهام گرفته شده است. این پنل محل قرارگیری دوربین چهارگانه اصلی محسوب می‌شود؛ دوربین ردمی 8 متشکل از سنسور 13 مگاپیکسلی با لنز عادی، سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز اولتراواید، سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو و سنسوری 2 مگاپیکسلی برای محاسبه عمق میدان است.

ردمی 9

برای گوشی Redmi 9 سه گزینه رنگ در نظر گرفته شده است. ظرفیت باتری 5020 میلی‌آمپر ساعت بوده و از طریق درگاه یو اس بی C با توان 18 وات شارژ می‌شود. به عنوان دیگر مشخصات ردمی 9 باید به قرار دادن اسکنر اثر انگشت روی پنل پشتی، پشتیبانی از تشخیص چهره برای احراز هویت، مجهز شدن به سنسور متصاعدکننده مادون قرمز (تبدیل کردن گوشی به کنترلر)، پشتیبانی از دو سیم کارت و داشتن درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری اشاره کرد.

ردمی 9

طبق اعلام وب سایت‌ فاش‌کننده اطلاعات، برای خرید نسخه 3 گیگابایتی با 32 گیگابایت ظرفیت داخلی باید 140 دلار پرداخت کنید. این قیمت برای نسخه دارای رم و حافظه داخلی بیشتر به 150 دلار افزایش پیدا می‌کند. خرید ورژن با حافظه پایین‌تر در قالب Flash Sale هم اکنون امکان‌پذیر است.

افشای این اطلاعات درباره مشخصات ردمی 9 در حالی است که وب سایت شیائومی در کشور فیلیپین هنوز اظهار نظری درباره گوشی نام برده نداشته است.