پاناسونیک RZ-S500W و RZ-S300W

ایرفون‌های بی‌سیم پاناسونیک RZ-S500W و RZ-S300W معرفی شدند

ایرفون‌های بی‌سیم پاناسونیک RZ-S500W و RZ-S300W با بهره‌گیری از فناوری‌های نویزکنسلینگ و مقاومت در برابر آب رسماً معرفی شدند.

با افزایش محبوبیت روز افزون ایرفون‌های بی‌سیم واقعی، پاناسونیک نام بزرگ دیگری است که به تولید چنین محصولاتی پرداخته است. ایرفون‌های بی‌سیم پاناسونیک RZ-S500W و RZ-S300W نخستین ایرفون‌های بی‌سیم واقعی این برن ژاپنی هستند. مدل رده بالا، RZ-S500W به فناوری حذف نویز مجهز است، در حالی که مدل S300W فاقد آن است که همین به اندازه‌ی کوچک‌تر و قیمت پایین‌تر آن انجامیده است.

پاناسونیک RZ-S500W و RZ-S300W

S500W

این ایرفون‌ها برای تمام نیازهای صوتی طراحی شده‌اند. فرقی نمی‌کند به موسیقی گوش کنید یا برای تماس از آن‌ها استفاده کنید، هر دو ارائه کننده‌ی میکروفون های MEMS هستند که می‌تواند هرگونه صدای باد را در هنگام مکالمات شما حذف کند. S300W همچنین به فناوری پرتویی مجهز است تا صدای شما را تفکیک کرده و به شنونده کمک کند تا صدا شما را شفاف‌تر از صداهای پیرامون شما بشنود.

کنترل‌های لمسی فیزیکی را می‌توان روی هر دو باد چپ و راست دو مدل یافت. تأییدیه IPX4 برای مقاومت در برابر پاشش آب نیز در آن‌ها تعبیه شده تا استفاده برای هر نوع شرایط آب و هوایی ممکن باشد. فرقی نمی‌کند شما یک کاربر اندرویدی یا آی او اسی باشید، هر دو ایرفون بی‌سیم پاناسونیک RZ-S500W و RZ-S300W می‌توانند به لطف حضور دستیار صوتی Siri و Google Assistant با فرامین صوتی شما و بدون دخالت دست کنترل شوند. هرچند در زمان عرضه آمازون الکسا در دسترس نیست، اما در آینده‌ای نزدیک پشتیبانی از این دستیار صوتی نیز به ایرفون‌های پاناسونیک اضافه می‌شود.

پاناسونیک RZ-S500W و RZ-S300W

S300W

مدل S500W کاملاً شبیه به ایرفون بی‌سیم Technics EAH-AZ70W است که در رویداد CES 2020 معرفی شده بود. همانطور که احتمالاً می‌دانید، مجوز تولید این محصول نیز در اختیار کمپانی پاناسونیک قرار دارد. بنابراین شباهت بیش از حد این دو مدل تعجب برانگیز نیست.

سازنده می‌گوید مدل S500W در دو رنگ مشکی و سفید و با قیمت 169 یورو روانه‌ی بازار خواهد شد. این درحالیست که مدل ارزان قیمت‌تر S300W در سه رنگ مشکی،‌ سفید و سبز 109 یورو قیمت گذاری شده است.