سامسونگ گلکسی واچ 3

ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 با حاشیه چرخان از راه می‌رسد

ساعت هوشمند آینده سامسونگ با نام گلکسی واچ 3 -Galaxy Watch 3 به همراه نسخه 41 میلی متری و حاشیه چرخان در اطراف نمایشگر، به زودی معرفی و روانه بازار می‌شود.

به تازگی سازمان تنظیم مقررات تایلند (NBTC) مجوز عرضه ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 را در سایت خود قرار داده است. ساعت هوشمند سامسونگ دارای مدل 41 میلی متری و حاشیه چرخان در اطراف صفحه نمایش خواهد بود. به این ترتیب مشخص می‌شود که سامسونگ به جای استفاده از نام گلکسی واچ 2، نسل بعدی ساعت‌های هوشمند خود را با نام Galaxy Watch 3 عرضه می‌کند. سامسونگ با انتخاب این نام احتمالا قصد داشته به مشتریان بگوید که ساعت جدیدش از گلکسی واچ اکتیو 2 بهتر است. همچنین قصد دارد یادآوری کند که دو سال از زمان عرضه نسخه اولیه گلکسی واچ گذشته است.

نسخه‌های مختلف گلکسی واچ 3

در کنار تایید نام گلکسی واچ 3 برای نسل بعدی ساعت‌های هوشمند سامسونگ، مدل‌های مختلف این دستگاه هم تایید شده‌اند. گواهی صادر شده توسط NBTC مربوط به نسخه 41 میلی متری Galaxy Watch 3 است. مدتی قبل هم تاییدیه FCC برای نسخه 45 میلی متری ساعت هوشمند آینده سامسونگ صادر شد. پس در نهایت می‌دانیم که سری جدید، در دو مدل 41 و 45 میلی متری عرضه می‌شود.

سامسونگ گلکسی واچ 3

با این حال مهم‌ترین چیزی که تاکنون از ساعت هوشمند جدید سامسونگ فاش شده، وجود حلقه چرخان در اطراف نمایشگر دستگاه است. فعلا مشخص نیست که نسل بعدی ساعت‌های هوشمند سامسونگ چه زمانی از راه می‌رسد. اما اخیرا فاش شده که گوشی‌های سری نوت 20 و گلکسی فولد 2 در تاریخ 15 مرداد (پنجم آگوست) رونمایی می‌شوند. پس به احتمالا زیاد همزمان با معرفی این دو گوشی، از ساعت هوشمند گلکسی واچ 3 هم رونمایی می‌شود. از دیگر ابزارهایی که احتمالا در رویداد 15 مرداد توسط سامسونگ معرفی می‌شود، نسل جدید ایربادز این شرکت است که طراحی مشابه نسل گذشته خود دارد. همچنین خوشبختانه کیفیت صدای گلکسی بادز جدید بهتر از گلکسی بادز پلاس خواهد بود. اگر شایعات درست باشند و مراسم سامسونگ به تعویق نیفتد، تا دو ماه دیگر شاهد رونمایی از محصولات جدید این شرکت از جمله Galaxy Watch 3 خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. داخل ایران ساعت ها هم قیمت موبایل های سابق شدن و موبایل ها هم قیمت خودرو 😐

  2. فقط امید وارم که قیمت اش ام مناسب باشه