موتورولا وان فیوژن پلاس | + Motorola One Fusion

به موتورولا وان فیوژن پلاس با دوربین 64 مگاپیکسلی سلام کنید

موتورولا وان فیوژن پلاس | + Motorola One Fusion به عنوان دومین گوشی موتورولا با دوربین سلفی پاپ آپ معرفی شد و این گوشی اندرویدی میان رده از مشخصات فنی، قیمت، نمایشگر تمام صفحه و طراحی جذابی برخوردار است.

دقایقی پیش سرانجام موتورولا از برادر بزرگتر خانواده گوشی‌ های موتورولا وان فیوژن رونمایی کرد و مدل پلاس این سری یک نمایشگر تمام صفحه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. خوشبختانه استفاده از مکانیزم متحرک برای دوربین سلفی باعث شده است که شاهد هیچ‌گونه حفره، بریدگی و ناچ بر روی نمایشگر نباشیم و کاربران بتوانند از تمام فضای تاچ اسکرین 6.5 اینچی گوشی استفاده کنند.

نمایشگر موتورولا وان فیوژن پلاس تحت عنوان Total Vision نامگذاری شده و یک پنل آی پی اس ال سی دی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و پشتیبانی از استاندارد HDR10 برای ارتقای اشباع رنگ‌ها و افزایش کنتراست را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از حیث دوربین سلفی گوشی جدید موتورولا به یک سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز شده که تنها در زمان نیاز کاربر از جای خود بیرون می‌آید و همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید یک سنسور اثر انگشت به شکل دایره بر روی پنل کشتی گوشی قرار گرفته که لوگوی موتورولا نیز درون آن به شکل زیبایی حکاکی شده است.

گوشی موتو وان هایپر نیز از حیث طراحی شباهت زیادی به این محصول جدید موتورولا داشت، اما در آن گوشی از یک سنسور 32 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی پاپ آپ استفاده شده بود.

دوربین موتورولا وان فیوژن پلاس از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی برخوردار است

موتورولا وان فیوژن پلاس | + Motorola One Fusion

این روزها دیگر عادت کرده‌ایم که اعداد و ارقام بزرگی را به عنوان رزولوشن سنسورهای دوربین گوشی ‌های هوشمند مشاهده کنیم و مدل وان فیوژن پلاس موتورولا نیز به یک سنسور64 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی مجهز شده است. این سنسور دارای لنزی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و تکنولوژی ترکیب چند لایه‌ای تصاویر (Quad Bayer) است که باعث می‌شود عملکرد آن در محیط‌های دارای نور کم بهتر باشد.

یک سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض که 118 درجه زاویه دید را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، به همراه یک دوربین 5 مگاپیکسلی مخصوص عکاسی ماکرو و یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق میدان هنگام ثبت تصاویر پرتره دیگر محتویات کادر دوربین‌ها را که به صورت یک بیضی فلزی با کمی بیرون‌زدگی و البته رنگ متفاوت بر روی پنل پشتی دیده می‌شود، تشکیل می‌دهند.

همانطور که ساعاتی پیش در گزارشی به آن اشاره کردیم موتورولا وان فیوژن پلاس به پردازنده اسنپدراگون 730 کوالکام مجهز شده که عملکرد قدرتمندتری را از حیث پردازش اصلی و پردازشگر گرافیکی نسبت به چیپ 11 نانومتری اسنپدراگون 675 که در موتو وان هایپر استفاده شده بود ارائه می‌دهد. با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی که قابلیت ارتقا آن از طریق کارت‌های حافظه جانبی میکرو اس دی تا سقف یک ترابایت وجود دارد، دیگر هیچ کمبودی برای کاربران این گوشی میان رده اندروید باقی نخواهد ماند.

مشخصات فنی گوشی میان رده جدید Motorola

موتورولا وان فیوژن پلاس | + Motorola One Fusion

خریداران این گوشی تنها می‌توانند از یک سیم کارت استفاده کنند و خبر خوب اینجاست که جک 3.5 میلی‌متری هدفون به همراه دریافت‌کننده‌ی رادیو اف ام بر روی آن تعبیه شده است تا کاربران هدفون‌های قدیمی‌تر نیاز به خرید قطعات جدید نداشته باشند. اما متاسفانه چیپست ان اف سی از روی گوشی حذف شده و البته پورت یو اس بی تایپ سی برای اتصال به شارژر بر روی آن دیده می‌شود.

باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی موتورولا فیوژن پلاس از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می‌کند و در مقایسه جالب است بدانید که مدل وان هایپر از شارژ سریع 27 واتی در کشورهای اروپایی و شارژ سریع 45 واتی در ایالات متحده آمریکا پشتیبانی می‌کرد، آن هم در حالی که به یک باتری کوچک‌تر 4 هزار میلی آمپر ساعتی مجهز شده بود.

قیمت و تاریخ عرضه گوشی One Fusion پلاس 

موتورولا وان فیوژن پلاس | + Motorola One Fusion

طبق اعلام کمپانی سازنده قرار است اواخر ماه جاری میلادی این گوشی جدید در کشورهای اروپایی وارد بازار شود و قیمت آن معادل 300 یورو تعیین شده که البته هنوز معادل دلاری آن از سوی شرکت موتورولا اعلام نشده است. کاربران می‌توانند این اسمارت فون را در دو رنگ Moonlight White و Twilight Blue که به ترتیب بدنه سفید و آبی تیره را در اختیار آنها قرار می‌دهند، سفارش دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*