instagram

بستن کامنت های لایو اینستاگرام در چند گام ساده + آموزش تصویری

شما می‌توانید با بستن کامنت های لایو اینستاگرام خود، محتوا را با آسودگی بیشتری بین فالوورها به اشتراک بگذارید. در این آموزش تصویری با گجت نیوز همراه شوید.

در ابتدا Instagram به عنوان یک شبکه اجتماعی عکس-محور متولد شد؛ اما حالا تا حدی تکامل یافته است که پخش زنده ویدیویی هم دارد. مانند پست‌های اینستاگرام، سایر کاربران می‌توانند زیر این ویدیوهای لایو نیز کامنت بگذارند. اما گاهی اوقات بنا به دلایل مختلفی، نیاز به مخفی کردن یا بستن کامنت های لایو اینستاگرام احساس می‌شود. برای این کار، مراحل زیر را طی کنید.

نحوه بستن کامنت های لایو اینستاگرام

با ورود به حساب اینستاگرام خود، روی آیکون دوربین در بخش فوقانی سمت چپ صفحه ضربه بزنید.

سپس در پایین صفحه از بین گزینه‌های موجود، Live را انتخاب کنید. مطمئن شوید که Live به وسط آن کادر آمده و زیر یک دکمه دایره‌ای شکل قرار گرفته است.

دکمه دایره‌ای مربوط به ضبط ویدیو را لمس کنید تا پخش زنده آغاز شود.

در پایین صفحه، روی سه دکمه عمودی که کنار کادر کامنت قرار دارد، ضربه بزنید. سپس از بین گزینه‌های ظاهر شده، Turn Off Commenting را انتخاب کنید.

از این پس، کاربرانی که لایو استریم شما را می‌بینند، نمی‌توانند کامنت ارسال کنند. شما هم هیچ کامنتی را نخواهید دید. برای بازگرداندن امکان ارسال کامنت، دوباره روی سه نقطه عمودی ضربه بزنید و این‌بار Turn On Commenting را انتخاب کنید.