همراه اول

مشترکان همراه اول با افزایش اعتبار می‌توانند خدمات مبتنی بر محتوا را فعال‌سازی کنند

طبق دستورالعملی که توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام شد، از این پس مشترکان همراه اول با افزایش اعتبار می‌توانند خدمات مبتنی بر محتوا را فعال‌سازی کنند.

اپراتور همراه اول به عنوان برترین اپراتور تلفن همراه کشور اعلام کرد از این پس در راستای دستورالعمل که از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام شد، مشترکان این اپراتور قادر خواهند بود با شماره‌گیری کد دستوری ستاره هشت مربع (#8*) فرایند افزایش اعتبار یا استعلام خود را برای استفاده از خدمات مبتنی بر محتوا انجام دهند.

جزئیات فعال‌سازی خدمات مبتنی بر محتوا همراه اول

بر اساس مصوبه جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، کسر هزینه خدمات کاربران فقط از اعتبار خدمات مبتنی بر محتوای آنها ممکن خواهد بود و مشترکان دائمی و اعتباری که خواهان استفاده از این خدمات هستند می‌توانند از صورتحساب (مشترکان دائمی) یا شارژ سیم کارت (مشترکان اعتباری) برای افزایش اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا استفاده کنند.

اپراتور همراه اول اعلام کرد با هدف احترام به سلیقه مشترکان برای آنها 5 بسته پیشنهادی با قیمت‌های مختلف به ترتیب 5 هزار تومان، 10 هزار تومان، 20 هزار تومان، 30 هزار تومان و 50 هزار تومان در نظر گرفته شده که برای خرید آنها باید کد دستوری ستاره هشت مربع (#8*) را شماره‌گیری کرده و گزینه یک یا همان افزایش اعتبار را انتخاب کنند.

تمامی هزینه خدمات مبتنی بر محتوا کاربران از این پس از این اعتبار کسر می‌شود و اگر یک مشتری دارای اعتبار خدمات مبتنی بر محتوا کافی نباشد، هیچ نوع خدماتی به وی ارائه نمی‌شود و باید برای بهره‌مندی از خدمات حتما اعتبار خود را افزایش دهد. مشترکان اپراتور همراه اول قادر خواهند بود در هر زمانی با مراجعه به سامانه همراه اول لیست خدمات مبتنی بر محتوا خود را مشاهده و آن را فعال کنند.