بازی Far Cry 6

بازی Far Cry 6 به زودی معرفی خواهد شد

شایعات پیرامون بازی Far Cry 6 – فای کرای 6 یک بار دیگر شدت گرفته است و طبق اطلاعات جدید فاش شده، این بازی مورد انتظار به زودی رونمایی خواهد شد.

شرکت یوبی‌سافت بازی‌های بزرگ زیادی در راه دارد اما هنوز از بازی Far Cry 6 به صورت رسمی صحبت نکرده است. با این حال، تقریبا همه طرفداران می‌دانند که این اثر محبوب در دست توسعه قرار دارد.

بازی Far Cry 6 در راه است 

بازی Far Cry: New Dawn نتوانست در حد انتظار ظاهر شود اما قسمت جدید می‌تواند این مجموعه را یک بار دیگر به اوج بازگرداند. اخیرا سایت خبری دانمارکی GameReactor اخبار تازه‌ای را در رابطه با این عنوان منتشر کرده است. به گفته آن‌ها، این بازی در تاریخ 12 ژوئیه (یک‌شنبه 22 تیر) به صورت رسمی معرفی خواهد شد اما احتمال دارد که یوبی‌سافت این معرفی را به تاخیر بیندازد. در این خبر همچنین آمده است که فار کرای 6، فضای آمریکای شمالی را به طور کلی کنار می‌گذارد. محیط بازی در چند قسمت اخیر با اینکه زیبا بود اما بسیاری از طرفداران، آن را «خسته کننده» توصیف کرده بودند.

بازی Far Cry 6

اگر این شایعه درست باشد. قسمت ششم فار کرای، یکی از پنج بازی بزرگ (AAA) شرکت یوبی‌سافت در سال مالی فعلی خواهد بود و احتمالا تا قبل از ماه آوریل 2021 منتشر می‌شود. البته ممکن است که که شیوع کرونا ویروس، باعث تاخیر آن شود که اتفاق غیرمنتظره‌ای نیست. این پنجره احتمالی زمان عرضه، چندان هم برای این مجموعه غیرمنطقی به حساب نمی‌آیند و بازی New Dawn و Far Cry 5 در همین بازه زمانی انتشار یافته‌اند.

تا پیش از این، سایت ۴chan نیز اطلاعاتی را پیرامون ساخت بازی Far Cry 6 منتشر کرده بود و این سایت، سابقه‌ای طولانی در فاش کردن بازی‌های مخفی دارد. به گفته آن‌ها، این بازی هم‌اکنون توسط استودیوی تورنتوی یوبی‌سافت و با همکاری استودیوی رفلکشنز (Reflections) در دست ساخت قرار دارد. ما هنوز نمی‌دانیم که لوکیشن جدید بازی کجا است اما انتظار می‌رود که سازندگان بازی را به یک فضای کاملا جدید ببرند که نمونه آن را در مجموعه فای کرای مشاهده نکرده‌ایم.

یک بار دیگر اشاره می‌کنیم که این اطلاعات به صورت رسمی تایید نشده است اما دیر یا زود، بازی Far Cry 6 معرفی خواهد شد. شرکت یوبی‌سافت به زودی اطلاعات و ویدیوهای تازه‌ای از عناوین جدیدش منتشر خواهد کرد و باید دید آیا فار کرای هم یکی از آن‌ها است یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. عجب گرافیکی 😍😍😍😍