هواوی میت XS

بررسی ویدیویی هواوی میت XS ؛ گوشی منعطف 2500 دلاری!

هواوی میت ایکس اس – Huawei Mate XS نسل دوم گوشی منعطف هواوی است. در ادامه، ویدیوی بررسی طراحی، مشخصات و امکانات هواوی میت XS را مشاهده می‌کنید.

نسل اول گوشی منعطف یا تاشو هواوی با نام میت ایکس در سال گذشته به بازار عرضه شده بود که البته استقبال خیلی خوبی از آن نشد و امسال نیز هواوی نسل جدید این گوشی انعطاف پذیر را با نام میت ایکس اس – Huawei Mate XS با طراحی و ویژگی‌های بهبود یافته معرفی کرده است. این گوشی منعطف دارای برچسب قیمتی 2500 دلاری است،‌ اما آیا این گجت جالب ارزش این میزان هزینه را دارد؟

مشخصات هواوی میت ایکس اس

از ویژگی‌ها و مشخصات هواوی میت XS می‌توان به پوشش پلاستیکی منعطف در جلو و بدنه پشتی آلومینیومی، نمایشگر 8 اینچی OLED در حالت باز شده با وضوح 2480 در 2200 پیکسل و 6.6 اینچی امولد با وضوح 2480 در 1148 در حالت بسته، سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری EMUI 10 و بدون پشتیبانی از خدمات گوگل پلی، تراشه 5G کایرین 990، پردازشگر گرافیکی Mali-G76 MP16، هشت گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 2.1 FS 2.1ابایت رم، 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی  سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری EMUI 10 است،‌ بلوتوث 5.0، حسگر اثر انگشت در لبه جانبی و باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 55 واتی اشاره کرد.

این گوشی منعطف هواوی دارای 4 دوربین شامل لنزهای 40 مگاپیکسلی واید، 8 مگاپیکلسی تله فوتو، 16 مگاپیکسلی فوق عریض و حسگر تشخیص عمق میدان TOF 3D است که به عنوان دوربین سلفی نیز کاربرد دارند. مکانیزم تاشو این گوشی نیز نسبت به نسخه قبلی ارتقا پیدا کرده تا دیگر شاهد ضعف‌های میت ایکس نباشیم. علاوه بر آن، میت ایکس اس از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و به پردازنده و چیپست قدرتمندتری مجهز شده است.

در ادامه، ویدیوی بررسی کامل هواوی میت ایکس اس را در گجت تی وی مشاهده می‌کنید و با قابلیت‌ها، امکانات و ویژگی‌های این گوشی تاشو بیشتر آشنا می‌شوید.

ویدیوی بررسی هواوی میت XS

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خیلی گرونه و به درد نخور هس، برای گوشی چینی اینهمه پول دادن واقعا اشتباهه.

  2. چ خبره
    از گوشی های ایفون ام گرون تر هست که