گلکسی ای 01

نسخه جدید سامسونگ Galaxy A01 در بنچمارک گیک بنچ رویت شد

سامسونگ روی نسخه جدید Galaxy A01 کار می‌کند؛ محصولی با قیمت ارزان‌تر از گلکسی ای 01 اورجینال. حالا نتایج بنچمارک این گوشی هوشمند روی پایگاه داده Geekbench قرار گرفته است.

تاکنون گلکسی A01 ارزان‌ترین مدل در بین گوشی های سری A سامسونگ بود؛ اما ظاهرا به زودی، محصول دیگری صاحب این عنوان خواهد شد. آن‌طور که پیداست نسخه جدید سامسونگ Galaxy A01 مشخصات فنی ضعیف‌تر و در نتیجه، قیمت پایین‌تری دارد. یک ویژگی نادر هم خواهد داشت: باتری قابل تعویض (با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت)!

موبایل جدید سامسونگ با شماره مدل SM-A013F در گیک‌بنچ ظاهر شده؛ این در حالی است که شماره مدل گلکسی ای 01 اورجینال، SM-A015F بود. ناگفته نماند که برخی شایعات از ورود این گوشی به بازار با نام گلکسی A01e حکایت دارند؛ اما برای آگاهی از اسم تجاری آن باید هنوز منتظر بمانیم.

نسخه جدید سامسونگ Galaxy A01

در فهرست نتایج، نام سیستم عامل اندروید 10 و ظرفیت یک گیگابایتی رم دستگاه را می‌توان دید. تراشه آن هم، MT6739 مدیاتک است که چهار هسته پردازشی Cortex-A53 با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتز دارد. با چنین مشخصاتی و کسب امتیازهای 585 و 1665 در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ، قطعا با گوشی بسیار ارزان قیمتی روبه‌رو هستیم.