گوشی گلکسی A01 سامسونگ

گوشی ارزان قیمت گلکسی A01 سامسونگ در سکوت خبری معرفی شد

گوشی ارزان قیمت گلکسی A01 سامسونگ در سکوت کامل خبری معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی٬ قابلیت ها و قیمت گلکسی ای ۰۱ بیشتر آشنا شوید.

گوشی گلکسی A01 سامسونگ در سکوت خبری کامل معرفی شد. هرچند برخی از جزئیات فنی آن نامشخص است٬ اما مهم‌تر از هر چیزی قیمت این گوشی است که آن نیز توسط غول کره‌ای اعلام نشده است.

گوشی گلکسی A01 سامسونگ

این دیوایس به یک نمایشگر 5.7 اینچی از نوع Infinity-V مجهز است و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در داخل بریدگی بالای نمایشگر آن قرار دارد. این نمایشگر یک پنل LCD با وضوح +720p و لبه‌های گرد است. روی قاب پشتی یک دوربین 13 مگاپیکسلی با همراهی سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی قرار دارد. هرچند رسما از سوی سامسونگ تایید نشده است٬ ولی ما حدس می‌زنیم قادر به ضبط ویدیو با وضوح 1080p باشد.

پیکربندی جالب توجه گلکسی A01

گلکسی ای 01 سامسونگ از یک چیپست با نام ذکر نشده و یک پردازنده‌ی 8 هسته‌ای قدرت می‌گیرد. ما حدس می‌زنیم که آن یک تراشه‌ی رده ابتدایی باشد٬ اما پیکربندی آن کاملا جذاب خواهد بود. این گوشی با یک رم 6 گیگابایتی و 8 گیگابایتی وارد بازار می‌شود. همچنین حافظه داخلی آن 128 گیگابایتی است که می‌تواند از طریق یک کارت میکرو اس دی٬ تا 512 گیگابایت ارتقاء پیدا کند. اسلات کارت حافظه به صورت مستقل برای کارت‌های میکرو اس دی در نظر گرفته شده است؛ بنابراین شما می‌توانید به صورت کامل از عملکرد دو سیم کارته دستگاه بهره‌مند شوید.

یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون در قسمت بالایی گوشی قرار دارد و یک دریافت کننده رادیو FM نیز در آنجا به چشم می‌خورد. این گوشی از یک باتری 3,000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد؛ گرچه هنوز جزئیاتی از سرعت شارژ آن در دست نیست. هنوز هیچ صحبتی در مورد اینکه گوشی جدید سامسونگ چه زمان و در چه بازارهایی عرضه می‌شود نشده است. قیمت گلکسی ای ۰۱ سامسونگ نیز به همین شکل. گرچه شکل و ظاهر این دیوایس به ما می‌فهماند که آن با قیمتی در حدود 100 یورو در بازار عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خوب این ارزون تره

  2. برادمادرم یکی ختما بخرم

  3. تقریبا هم قیمت10آ هست که اپن بهتره