گوشی Realme X50 5G

گوشی Realme X50 5G تاییدیه دیگری را در چین دریافت کرد

گوشی Realme X50 5G موفق به کسب تاییدیه دیگری در کشور چین شد. ریلمی ایکس 50 5G که به زودی معرفی می‌شود٬ به تراشه‌ی اسنپدراگون 765G و فناوری ارتباطی 5G مجهز خواهد بود.

گوشی X50 ریلمی٬ نخستین دیوایس برند ریلمی خواهد بود که از فناوری ارتباطی 5G بهره می‌برد. امروز این گوشی ریلمی موفق به کسب تاییدیه دیگری در کشور چین شد که نشان می‌دهد به معرفی آن در بازار بسیار نزدیک شده‌ایم.

این گوشی هوشمند با شماره مدل RMX2051 موفق به کسب تاییدیه MIIT China شده و یک منبع قابل اعتماد نیز بار دیگر این گوشی را تایید کرده است. این منبع ادعا می‌کند که گوشی ریلمی به یک پنل 6.6 اینچی LCD و تراشه‌ی اسنپداگون 765G تجهیز خواهد شد.

گوشی Realme X50 5G

یک افشاگر چینی شناخته شده نیز در مورد گوشی Realme X50 5G صحبت کرده و عنوان کرده است که دوربین این گوشی از سنسور 64 مگاپیکسلی IMX686 سونی بهره می‌برد. ما همچنین انتظار داریم باتری این گوشی از فناوری شارژ 30 وات پشتیبانی کند. به نظر می‌رسد ریلمی ایکس ۵۰ ۵ جی به عنوان رقیب گوشی ردمی کی ۳۰ ۵ جی وارد بازار خواهد شد. باید منتظر ماند و دید چه زمانی این گوشی عرضه می‌شود تا بتوانیم این دو را با یکدیگر مقایسه کنیم.