پلی استیشن 5 - Playstation 5

سونی پلی استیشن 5 در دو نسخه رونمایی شد+مشخصات فنی، ‌قیمت احتمالی و عکس

سونی پلی استیشن 5 در دو نسخه استاندارد و Playstation 5 Digital Edition رونمایی شد. مشخصات ، ‌قیمت احتمالی و عکس های نسخه جدید کنسول بازی Sony PS5 را در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.

سونی بالاخره در جریان رویداد آنلاین رونمایی از بازی های پلی استیشن 5 از ظاهر این کنسول با یک ویدیو کوتاه رونمایی کرد. سونی بعد از پلی استیشن 1، دوباره به رنگ سفید بازگشته و برخلاف کنسول‌های مشکی اخیر این شرکت، رنگ غالب عضو جدید خانواده پلی استیشن سفید خواهد بود.

تریلر رونمایی از Playstation 5

دانلود ویدیو

کنسول جدید سونی همانند ایکس باکس سری ایکس برای استفاده دز حالت ایستاده طراخی شده‎است، اما احتمال می‌دهیم همانند کنسول مایکروسافت بتوانید از پلی استیشن 5 نیز به صورت افقی استفاده کنید. Playstation 5 در دو نسخه روانه بازار خواهد شد که در یک نسخه درایو 4K Bluray حذف شده و با یک کنسول کاملا دیجیتالی مواجه هستیم. نسخه دیجیتالی باریک‌تر از نسخه معمولی است و احتمالا چند دلاری نیز ارزان‌تر خواهد بود.

پلی استیشن 5 - Playstation 5

براساس تریلری که امشب مشاهده کردیم، پورت‌های یواس‌بی PS5 در بخش جلویی این کنسول قرار گرفته‌اند و فن‌های خنک کننده آن در بخش بالایی کنسول تعبیه شده‌اند. سونی امشب از لوازم جانبی همچون هدست اختصاصی PS5، شارژر ایستاده برای کنترلر دوال سنس و یک دوربین HD اختصاصی به همراه یک کنترلر ویژه برای آن نیز رونمایی کرد که به‌زودی اطلاعات بیشتری از آن‌ها منتشر می‌شود.

تصاویر کنترلر پلی استیشن 5

پلی استیشن 5 - Playstation 5

پلی استیشن 5 - Playstation 5

هنوز قیمت یا تاریخ عرضه پلی استیشن ۵ را نمی‌دانیم اما قرار است کنسول‌های نسل نهمی در تعطیلات پایان سال میلادی روانه بازار شوند و بر اساس شایعات نسخه معمولی Playstation 5 حدود 500 دلار قیمت خواهد داشت و اگر چنین باشد، باید انتظار برچسب قیمتی 450 دلاری را برای نسخه دیجیتالی آن داشته باشیم.