محصولات جدید اچ تی سی در MWC 2015

اچ تی سی امروز در مراسم اختصاصی خود در جریان گنگره جهانی موبایل بارسلون ، از سه محصول جدید خود که شامل تلفن پرچمدار One M9، دستبند سلامتی Grip و هدست واقعیت مجازی Vive می شدند را معرفی و رونمایی کرد.در ادامه بیانیه مطبوعاتی HTC برای معرفی این محصولات را مشاهده خواهید کرد.با گجت نیوز همراه باشید.

با تلفن هوشمند جدیدOne HTC ، دنیای شخصی خود را زنده کنید

HTC One M9_Gold_3V

اچ‌تی‌سی امروز از زیباترین، قدرتندترین و شخصی‌ترین تلفن هوشمند خود «HTC One M9» پرده برداشت. جدیدترین پرچمدار از خانواده تحسین‌شده سری One، HTC One M9، جشنی بی‌انتها و کلاسیک از زیبایی و ظرافت است که ترکیب زیبایی و کارایی سطح بالای این اسمارت فون باعث شده شما به بهترین نحو از آن استفاده کنید.

«شر وانگ» رئیس ارشد HTC، در این‌باره گفت:‌«اچ‌تی‌سی شهرت خود را از برآورده کردن انتظارات چالش‌برانگیز در صنعت تلفن همراه به دست آورده است.» او ادامه داد:«این امر بار دیگر با طراحی خیره‌کننده و ظریف HTC One M9 در کنار قابلیت‌های هوشمندانه که باعث می‌شود دنیای شخصی خود را زنده کنید، به دست آمده است تا پیوندی بهتر و دقیق‌تر به امکاناتی که برایتان اهمیت بیشتری دارد، داشته باشید. HTC One M9 چیزی بسیار بیشتر از یک موبایل است؛ نمایانگر بعد دیگری از وجود شماست. »

جشن کاملی از طراحی

HTC One M9 در مسیری سه‌ساله به سوی اعتلا ساخته شده و طراحی برتر موبایلهای مشهور HTC One M7 و HTC One M8 را در سطحی برتر و خیره‌کننده‌تر به نمایش می‌گذارد. لبه‌های فلزی متفاوت به خوبی با لبه‌های منحنی ترکیب شده‌اند تا چهره‌ زیبنده‌ای به موبایل ببخشند؛ موبایلی باریک‌تر که راحت‌تر در دستان شما قرار می‌گیرد و با سطح فلزی یکدست پرداخته، و با روکش دورنگ نقره‌ای و طلایی مفرغین نفیس برجسته‌تر شده و در عین تمایز، با دوام‌تر است. سطح صیقلی آینه‌ای با رنگ طلایی در لبه‌های تلفن هوشمند تا امتداد قاب پشتی که به رنگ نقره‌ای شفاف تبدیل شود، ادامه دارد.

HTC Sense 7: نمایش بعد دیگری از وجود شما

تلفن هوشمند شما باید نشان‌دهنده ماهیت وجودی‌تان باشد و تجربه جدید HTC Sense™ ۷ ، شما را در موقعیت مدیریت همه چیز قرار می‌دهد. با HTC Theme برای رسیدن به قابلیت‌های بالایی از تغییرات شخصی و دستیابی به خواسته‌های فردی، در بطن تجربه تازه‌ای قرار می‌گیرید که در آن عکس‌های محبوب‌تان هوشمندانه تحلیل می‌شوند و ظاهر و حال و هوای اپلیکیشن‌های شما و رنگ زمینه و پس‌زمینه موبایل مطابق آن تغییر می‌کند.

به عنوان یار همیشه همراه، تلفن هوشمند شما در بهترین شکل، زندگی مبتنی بر موبایل را ارتقا می‌دهد. Sense 7 با تعریف جدیدی از صفحه اصلی، کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌ها را بر اساس موقعیت مکانی شما در صفحه اصلی در اختیارتان قرار می‌دهد. چه در خانه باشید چه در محل کار یا در مکان‌های تفریحی، با استفاده از ویجت‌های محتوایی تنها یک کلیک با قابلیت‌های مورد نیاز خود فاصله دارید.. HTC BlinkFeed™ که هوشمندتر شده، به شما کمک می‌کند مکان‌های ارزشمند دور و بر خود را با استفاده از اطلاعات جغرافیایی پیدا کنید و به نظرات موجود در مورد علاقه‌مندی‌ها و اخبار و اطلاعات مفید مربوط به موقعیت جغرافیایی‌ای که در آن هستید، دسترسی داشته باشید.

عکاسی بی‌نظیر: بهترین لحظه‌ها را ثبت کنید

با در دست داشتن بهترین دوربین که همیشه همراه شماست، تلفن هوشمندتان ثبت عکس‌هایی خلاقانه، فوق‌العاده و سرگرم‌کننده را خوشایند می‌کند. دوربین‌های HTC One M9 به گونه‌ای طراحی شده که هر لحظه را با کیفیتی عالی ثبت کند تا شما بتوانید هر لحظه را درست مثل روز اول، بارها تداعی کنید. این دستگاه مجهز به دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی بی‌نظیر برای ثبت دقیق‌تر همه جزییات با بالاترین وضوح، و پوشش لنز از جنس یاقوت کبود برای محافظت در برابر خش است. همچنین این موبایل دارای قابلیت فیلمبرداری ۴k است تا بتوانید فیلم‌هایی واضح و شفاف در حد فیلم‌های سینمایی حرفه‌ای ثبت کنید.

بهترین لحظه‌های زندگی، غافلگیرانه اتفاق می‌افتند و در روشنایی کامل نخواهند بود. تلفن هوشمند HTC One M9 به همراه قابلیت شاتر لمسی سریع و بی‌نظیر، با دوربین جلویی که به تکنولوژی قدرتمند اولتراپیکسل مجهز است، در نور بسیار کم عکس‌هایی فوق‌العاده ثبت می‌کند. با قابلیت Dynamic Auto Exposure و پیکسل‌هایی که ۳۰۰ درصد نور بیشتری در مقایسه با دوربین‌های معمولی جذب می‌کنند؛ عکس‌هایی طبیعی‌تر، واضح‌تر و پرتره‌هایی یکدست‌تر در هر شرایط نوری ثبت می‌کنند.

HTC Sense 7 در کنار نرم‌افزار HTC EYE™ Experience ثبت عکس‌های خلاقانه را آسان‌ می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از امکاناتی از قبیلShapes, Prismatic, Elements, Bokeh به هر عکس جلوه‌ای هنرمندانه و منحصربه‌فرد ببخشید. همچنین قادر خواهید بود با استفاده از اپلیکیشن Zoe™ عکس‌هایتان را به صورت خودکار ویرایش کنید و موسیقی دلخواه خود را به آن بیفزایید و حتی به دوستان خود اجازه دهید عکس‌های مربوط به خودشان را به این مجموعه اضافه کنند تا مجموعه کاملی از تمامی لحظات ثبت‌شده یک مهمانی را به اشتراک بگذارید.

وقتی عکس‌های بی‌نظیر زیادی داشته باشید، پیدا کردن و نشان دادن عکس‌های درخشان آسان نخواهد بود. HTC One Gallery، فارغ از اینکه عکس‌ها کجا ذخیره شده‌اند، جست‌وجوی آسان در میان عکس‌هایی که در موبایل یا در شبکه‌های اجتماعی یا در پلتفرم‌های ابری ذخیره شده‌اند را امکان‌پذیر می‌سازد. HTC gallery دسترسی به آرشیو عکس‌ها و جست‌وجو در میان آنها را -بر اساس تاریخ، موقعیت جغرافیایی، مناسبت یا نام آلبوم- راحت می‌کند؛ حتی می‌توانید خود عکس را با امکان تطبیق تصویر (Image Match) جست‌وجو کنید.

صدایی هیجان‌انگیز: ‌تفاوت را بشنوید

در کنار کیفیت تصویری که به راستی بی‌نظیر است، صدایی تراز اول نیاز است. HTC One M9 با بهره بردن از قابلیت‌های HTC BoomSound™ کیفیت صدایی به بلندای زندگی ارائه می‌دهد. بلندگوهای دوقلوی iconic از خانواده HTC One، که در این تلفن هوشمند با سیستم صوتی ۱/۵ کاناله Dolby® ترکیب شده، کیفیت صدایی فوق‌العاده و چندبعدی سینمایی ارائه می‌دهد.

یکپارچه‌سازی HTC BoomSound با Dolby Audio™ باعث ایجاد صدایی عمیق‌تر و واضح‌تر، بدون نیاز به استفاده از هدفون یا بلندگوهای جانبی شده است تا بتوانید از فیلم‌هایی با کیفیت صدای غنی، واضح و قدرتمند لذت ببرید. حتی نکته‌سنج‌ترین طرفداران و موسیقی‌شناسان، هنگام گوش دادن به موسیقی با هدفون یا بلندگوهای استریو، تحت تاثیر پشتیبانی کامل این موبایل از کیفیت صدای ۲۴ بیتی و HD -که حتی فراتر از کیفیت سی‌دی است- قرار می‌گیرند. ترکیب اختصاصی HTC BoomSound، با Dolby Audio™ (تنظیم مناسب پخش صدا) و Qualcomm® Immersive Audio، به فیلم‌ها و موسیقی‌ها، طعم بی‌بدیل HTC One M9 را ارائه می‌دهد.

پیوندی در دنیای شما

تلفن‌های هوشمند به سرعت در حال تبدیل شدن به قطب مرکزی تفریحات خانگی هستند و HTC Connect این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که از رسانه‌های صوتی و تصویری فراتر از خود موبایل استفاده کنید. با کشیدن سه انگشت روی صفحه، تلفن هوشمند شما به اسپیکر جانبی یا تلویزیونی از کارخانه‌های دیگر -که سازگار با این گوشی باشد، از جمله Harman Kardan- وصل می‌شود.

با قابلیت‌هایی که در لیست موسیقی در حال پخش وجود دارد و با استفاده از Qualcomm AllPlay™ چند تلفن هوشمند همزمان به یک بلندگو وصل می‌شوند تا بالاترین کیفیت صدا همزمان از دستگاه‌های مختلف، در اتاق‌های متفاوت پخش شود. در موبایلهای HTC One M9، برای دستیابی به بهترین تجربه از اتصال تلفن هوشمند و تلویزیون، اپلیکیشن Peel Smart Remote به صورت اختصاصی پیش‌نصب شده است. این اپلیکیشن پل ارتباطی مداومی میان شما و برنامه‌های مورد علاقه‌تان است و حتی عادت‌های شما در تماشای برنامه‌های تلویزیونی را فرا می‌گیرد و دستگاه تلفن راهنمای پخش برنامه‌ها را در اختیارتان می‌گذارد و کنترل تلویزیون شما می‌شود.

وسایل جانبی و زمان عرضه

برای ارائه ظاهری چشمگیر، HTC One M9، به همراه دسته‌ای از وسایل جانبی با قابلیت شخصی‌سازی عرضه می‌شود، از جمله نسل دوم قاب‌های HTC Dot View که با استفاده از قابلیت‌های جدید و تنوع رنگی بیشتر، در عین یکپارچگی با سیستم‌عامل، راحت‌تر شخصی‌سازی می‌شود. شفافیت پشت قاب در این تلفن هوشمند در عین تمیز نگه داشتن تلفن هوشمند آن را از دید دیگران مخفی نمی‌کند. کسل‌کننده‌ترین لحظه‌ها را با امکان تبدیل قاب موبایل به یک بازی پازلی، مفرح کنید. Dot View جدید برای اپلیکیشن‌هایی مانند اینستاگرام، جدیدترین عکس‌ها و پیغام‌های شما، نشانگر اطلاع‌رسانی از روی قاب را دارد.

زندگی محدودیتی ندارد و هنگامی که روح ماجراجو، شما را به سوی ناشناخته‌ها می‌کشاند، همراه داشتن قاب Active Case و هدفون Active Headset با قابلیت مقاومت در آب با استاندارد IP68 به معنای همراهی بی‌چون و چرای تلفن هوشمند در هر جایی که ماجرا شما را ببرد، خواهد بود؛ تا در اوج ماجراجویی‌ها با هیجان هر لحظه همگام باشید.
HTC One M9، با تنوع رنگی مختلفی ارائه می‌شود: ترکیب دو رنگ نقره‌ای-طلایی، رنگ یکدست خاکستری مفرغین، رنگ یکدست طلایی و ترکیب دو رنگ طلایی- صورتی.
این تلفن هوشمند از اواسط مارس در فروشگاه‌های جهانی عرضه می‌شود.

HTC GRIP توسط شرکت HTC معرفی شد:‌ کارایی سطح بالا برای ورزشکاران مصمم

HTC_Grip_1

اچ‌تی‌سی، پیشروی جهانی در عرصه نوآوری و طراحی، امروز از HTC Grip™ اولین دستگاه ردیاب هوشمند ورزشی، با کارایی سطح بالا و قابل استفاده با GPS پرده برداشت. این ابزارک که با همکاری UA Record طراحی شده است، شبکه ای جدید از ورزش و سلامتی است که از سوی Under Armour برای ورزشکاران و دوستداران سلامتی ساخته شده است. Grip طراحی تازه‌ تری از HTC را به همراه ردیابی قدرتمند و دقیق در تعداد زیادی از فعالیت های ورزشی، است. ورزشکاران میتوانند با استفاده از این دستگاه، هدف های شخصی تعیین کنند و به آنها برسند. Grip با دستگاه های اندرویدی و iOS و همچنین وسایل جانبی بلوتوث دار از جمله مانیتور ضربان قلب سازگار است و کارایی خود را بواسطه سازگاری با پلتفرم Armour Connected Fitness™ در قابلیت های اضافه شده به آن که به ارائه اطلاعات عملکرد کاربر می انجامد، گسترش داده است.

درو بامفورد نایب رییس ارشد HTC Creative Labs در این باره گفت:« همکاری ما با Under Armour باعث شد تا با کنار هم گذاشتن هدف های مشترک، استعدادها، و اشتیاقمان سمت و سوی مشترکی برای ایجاد روش هایی جدید تر در مجهز کردن ورزشکاران داشته باشیم تا بیشترین بهره را از تمرینات روزانه خود داشته باشند. Grip اولین محصول ما در همکاری مشترک با UA Record است. تجربه ای که از بلندترین شاخص ها حتی در زمینه ورزش های حرفه ای فراتر رفته است.»

روبین تورستون نایب رییس ارشد ابزار های همراه ورزشی Under Armour در این باره گفت:‌«‌ HTC همکاری بی نظیر برای Under Armour است و Grip که توسط HTC طراحی شده و به صورت اختصاصی توسط Under Armour تولید می‌شود شروعی برای تولیدات دیگر در سالهای آینده است. ما دو شرکت در کنار هم، به دنبال کشف راه های جدیدتر برای مجهز کردن و الهام بخشیدن به ورزشکاران در هر سطحی هستیم و میخواهیم تعریف جدیدی از دفترچه شخصی برای بررسی عملکرد، آموزش و پیشرفت ها را ارائه بدهیم.

طراحی فراتر از انتظار، عملکردی در اوج

Grip به گونه ای طراحی شده که به راحتی از سخت ترین برنامه های تمرینی پشتیبانی کند. دستبند ضدآب نازک به راحتی بر روی مچ شما قرار می‌گیرد و به پوست شما آسیب نمی‌زند و در حین تمرینات ورزشی به لباس های شما گیر نمیکند. صفحه نمایش منحنی PMOLED نگاه کردن به زمان، فاصله طی شده، و پیغام ها را ساده میکند. برای اطمینان از ارائه بهترین اندازه ها این ابزارک پوشیدنی در سه سایز عرضه می‌شود. حتی برای پیشرفته ترین تجهیزات ورزشی، Grip تکمیل کننده بی نظیری است و پوششی مناسب از کارایی و زیبایی ظاهری است.

این دستگاه می‌تواند تمرینات ورزشی مختلفی را ضبط و بررسی کند ( از دویدن تا دوچرخه سواری و حتی زمان سپری شده در باشگاه ورزشی). به دلیل ضد آب بودن Grip، این دستگاه برای ضبط و بررسی هر قدم، از باشگاه تا استخر و هر جای دیگری بی نظیر است.

باطری ۱۰۰mAh این دستگاه وقتی GPS داخلی آن روشن است تا ۵ ساعت دوام می‌آورد، و بنابراین Grip میتواند به دقت مسیر، فاصله طی شده، سرعت قدم‌ها و کالری مصرف شده را ثبت کند و تمام این اطلاعات همزمان با UA Record یکسان سازی (sync)می‌شود. Grip با قابلیت اتصال به تعداد زیادی از دستگاه‌های مانیتور ضربان قلب از جمله Under Armour A39، برای ورزشکارانی که می‌خواهند ضربان قلب خود راهم بررسی کنند مناسب است.Grip در استفاده های روزانه متداول، تا دو روز و نیم نیاز به شارژ مجدد ندارد. به همین دلیل این ابزارک را برای بررسی های روزانه ایده آل است.

مربیان حرفه ای، کلیدی بودن خواب برای موفقیت یک برنامه ورزشی را تایید میکنند و قابلیت خودکار تشخیص خواب Grip زمان کل خوابیدن را ثبت میکند. دوره های خواب عمیق و سبک نیز به همین صورت ضبط می‌شود تا به بهبود الگوی خواب ورزشکار جهت رسیدن به اوج قابلیت های خود کمک کند.

متصل بمانید، متمرکز بمانید

هیچ کس دوست ندارد حتی در بطن سخت ترین تمرینات ورزشی، خارج از دسترس باشد. وقتی به یک دستگاه تلفن هوشمند اندرویدی و یا ios وصل باشید، با نگاه مختصری به دست‌بندتان می‌توانید لیست تماس ها و پیغام های ارسالی تان را ببینید، بدون آنکه یک لحظه از حرکت ورزشی خود غافل شوید و یا حرکت ورزشی خود را قطع کنید. صفحه نمایش واضح ۱.۸ اینچی با کیفیت تصویر PMOLED به شما آخرین اطلاعات در لحظه را از وضعیت تلفن هوشمندتان می‌دهد و حتی می‌توانید به راحتی از روی مچ دست موسیقی در حال پخش را مدیریت کنید.

یا سخت کوش باشید یا اصلا نباشید- با کمک همه جانبه UA Records تشویق شوید

HTC Grip به گونه ای طراحی شده که اطلاعات عملکرد شما را با Under Armour’s UA Record ، در بهترین حالت یکسان سازی میکند و شما می‌توانید به تحلیل های قدرتمندی دسترسی داشته باشید تا تاثیر تمرینات خود را ببینید و بتوانید آنها را در شبکه ورزشی خود مقایسه کنید وبه محتواهای اختصاصی دیگری که همه یکجا در آن جمع شده اند، دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید با دیدن جدیدترین اطلاعات از ورزشکاران حرفه ای، متخصصان تغذیه، و مربیان ورزشی ایده بگیرید و یا با ارسال آخرین اطلاعات از خودتان و عکس هایتان انگیزه های شخصی خود را تبدیل به انگیزه های تیمی کنید و دوستان خود را در رسیدن به اهدافشان تشویق کنید و یا در یک تعامل دوستانه با دوستانتان رقابت کنید.

اچ‌تی‌سی با همکاری والو رویای واقعیت مجازی را، محقق میکند.

HTC Vive_White

اچ‌تی‌سی، پیشروی جهانی در عرصه تکنولوژی‌های هوشمند نوآورانه، امروز اعلام کرد قصد دارد به تولید انبوه محصولات مرتبط با واقعیت مجازی VR نزدیک تر شود. اچ‌تی‌سی بواسطه همکاری استراتژیک با شرکت Valve، نحوه استفاده از تکنولوژی و تعامل با دنیای اطراف را با آغاز استفاده از HTC Vive دگرگون خواهد کرد. HTC Vive، نسخه توسعه دهندگان در بهار و نسخه مصرف کنندگان تا پایان سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد.

در Vive، سیستم ردیابی در واقعیت مجازی Valve’s Steam با تکنولوژی طراحی های مشهور اچ‌تی‌سی ترکیب شده است که به ایجاد شاخصی طلایی برای صنعتی که تا امروز در تقلای خروج از عرصه طراحی های مفهومی بوده، شده است.

خانم شر وانگ رئیس ارشد اچ‌تی‌سی در این زمینه گفت:« اینکه یک کمپانی فرصتی داشته باشد تا نحوه تعامل انسانها با دنیای اطرافشان و یکدیگر را دگرگون کند، امری کم سابقه و بی نظیر است. این دقیقا همان هدفی است که ما در همکاری باValve دنبال میکنیم.»

پیتر چو، مدیر ارشد اجرایی شرکت اچ‌تی‌سی در این زمینه اعلام کرد :« ما قبلا یک بار این تجربه را با طراحی و توسعه تکنولوژی تلفن هوشمند کسب کرده بودیم و حالا برای بار دوم در همکاری با Valve این تجربه را در زمینه تکنولوژی واقعیت های مجازی که قبلا برای مصرف کنندگان در حد یک رویا بوده،‌ بدست می آوریم.»

کیفیت مسحور کننده، تجربه چند بعدی

Vive ، شبه واقعی ترین تجربه در واقعیت های مجازی را ارائه می‌دهد، و در یک چشم به هم زدن شما را به دنیای دیگری می‌برد.HTC و Valve سیستم ابعاد سنجی یک اتاق کامل با زاویه دید ۳۶۰ درجه را برای دستگاه کنترلر معرفی کرده اند، تا شما بتوانید از جایتان بلند شوید، در اطراف بچرخید و فضای واقعیت مجازی اطراف خود را کشف کنید و در عین حال هر شئ را از زوایای مختلف بررسی کنید و با محیط مجازی اطرافتان ارتباط کامل تری برقرار کنید. این هدست برای رسیدن به مرحله جدیدی از کارایی، به بالاترین کیفیت های گرافیکی، ۹۰ فریم در ثانیه با حفظ کیفیت صدا، مجهز است.

همچنین HTC یک دستگاه کنترل VR ، HTC VR Controller ، را معرفی خواهد کرد تا شما با محیط واقعیت مجازی خود احساس نزدیکی بیشتری داشته باشید. در هر بسته HTC VR Controller یک جفت کنترلر بی سیم خواهد بود و به گونه ای طراحی می‌شوند که تطابق پذیری بالایی داشته باشند و با نمونه های وسیعی از تکنولوژی واقعیت مجازی کار کنند. HTC VR Controller بر خلاف نمونه های رایج دسته کنترل بازی، ساده بوده و کار کردن با آن راحت است تا هر کسی به بهترین نحو از آن استفاده کند.

بازی های کامپیوتری و حتی فراتر

برای نسخهBeta از نمونه مختص توسعه دهندگان Vive، تا همین لحظه محتوا های سرگرم کننده و غنی ای از برترین توسعه دهندگان بازی های کامپیوتری جهان تولید شده است. از جمله این تولید کننده های بازی کامپیوتری موارد زیر را میتوان نام برد:
:‌Vertigo Games, Bossa, Barry-Fireproof, Dovetali Games, Wemo Labs, Google, Steel Wool Games, Owlchemy

کن بیردوئل از Valve در این باره گفت :« همکاری ما با HTC بر اساس اشتیاق مشترک دو شرکت برای تولید سریع ترین و کامل ترین تجربه ی واقعیت مجازی ایجاد شده است.» او در ادامه گفت:«‌ تولید نمونه مختص توسعه دهندگان Vive مرحله ی برجسته ای از تلاش ما برای رسیدن به این هدف است.»

در حالیکه خلق تجربه های هیجان انگیز مهمترین اصل در دنیای واقعیت مجازی است، پتانسیل های بازی های کامپیوتری هم نامحدود اند.HTC و Valve برای درک جشم اندازی وسیع تر در واقعیت مجازی VR متعهد شده اند و این امر را فرصت مناسبی برای دگرگون کردن تجربیات روزمره میدانند. سفر، شرکت در یک بازی، دیدار های دوستانه، و یا حتی خرید کردن دیگر مانند گذشته نخواهد بود. برای تبدیل این چشم‌انداز به حقیقت، دو شرکت در حال حاضر در حال همکاری با برند های مصرف کننده پیشرو از جمله: Google, HBO, Lionsgate, National Place Museum است.

خانم شر وانگ رئیس ارشد اچ‌تی‌سی در این زمینه گفت:‌«‌ Vive، فرصت بسیار خوبی را در اختیار توسعه دهندگان نرم افزاری و تولید کنندگان محتوا میگذارد. ما میخواهیم با کمک توسعه دهندگان نرم افزاری، با هدستی که سرگرمی های ما، ارتباط و تعامل با یکدیگر و نحوه یادگیری ما را به طور کلی باز تعریف میکند و به مرور خلاقیت ما را نیز بازتعریف خواهد کرد، واقعیت مجازی را به مسیر اصلی خود برسانیم و راه حل جامعی ارائه دهیم . او در پایان گفت:‌« HTC Vive به واقعیت تبدیل شده، در حال حاضر موجود است و تا قبل از سال ۲۰۱۶ برای استفاده آماده خواهد بود. »

منبع : HTC

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*