پاور بانک شیائومی Mi Power Bank 3

پاور بانک شیائومی Mi Power Bank 3 با ظرفیت 30 هزار میلی‌آمپر ساعت معرفی شد

پاور بانک شیائومی Mi Power Bank 3 – می پاور بانک 3 با ظرفیت 30 هزار میلی‌آمپر ساعت و درگاه‌های متعدد USB-A و USB-C معرفی شد.

شیائومی از بزرگ‌ترین پاوربانکی که تا به امروز تولید کرده است، پرده برداشت. پاور بانک شیائومی Mi Power Bank 3 که شب گذشته رونمایی شد، دارای ظرفیت 30 هزار میلی‌آمپر ساعت است. این به اندازه‌ای کافی است که بتواند باتری 4،780 میلی‌آمپر ساعتی گوشی شیائومی می 10 را 4 بار و نیم شارژ کند یا آنکه گوشی‌هایی با باتری کوچک‌تر نظیر آیفون اس ای 2020 را بیش از 10 مرتبه به شارژ کامل برساند.

این پاور بانک دارای دو پورت فول سایز USB-A، یک پورت USB-C و یک پورت microUSB است. شما می‌توانید از پورت‌های USB-A و USB-C این شارژر قابل حمل خروجی 18 وات را دریافت کنید. ضمناً این دیوایس به یک حالت کم جریان برای گجت‌های کوچکی مانند ساعت‌های هوشمند یا ایربادهای بلوتوثی تجهیز شده است تا هیچ مشکلی برای آن‌ها به وجود نیاید. برای دسترسی به این حالت، باید دو بار روی کلید پاور ضربه بزنید.

پاور بانک شیائومی Mi Power Bank 3

خود شیائومی می پاور بانک 3 نیز از طریق درگاه USB-C و با توان 24 وات شارژ می‌شود. به طور مثال اگر صاحب یک شارژر پرسرعت 30 وات برند شیائومی باشید، باتری این پاور بانک در عرض 7 ساعت و نیم از 0 به 100 درصد می‌رسد. توان شارژ این باتری با درگاه microUSB به 18 وات محدود می‌شود.

باتری اکسترنال شرکت شیائومی از چند روز آینده، با قیمت 24 دلاری در چین به فروش خواهد رسید.