Samsung Galaxy Note 20

تصاویری از قاب محافظ گلکسی نوت 20 سامسونگ به بیرون درز کرد

تصاویر لو رفته از قاب محافظ  سامسونگ گلکسی نوت 20 – Samsung Galaxy Note 20 موید آن هستند که صفحه نمایش دستگاه، فلت خواهد بود.

تا جایی که می‌دانیم، گلکسی نوت 20 پلاس یک صفحه نمایش با لبه‌های خمیده خواهد داشت؛ اما به تازگی IceUnvierse از مسطح بودن بودن نمایشگر مدل استاندارد خبر داد. حالا او در تازه‌ترین افشاگری خود، تصاویری از قاب محافظ گلکسی نوت 20 را به اشتراک گذاشته است.

پیش‌تر هم رندرهایی را دیده بودیم که البته در آن‌ها جزئیات کمتری قابل مشاهده بود. در عوض، کناره‌های این دو قاب محافظ به گونه‌ای است که وجود پنل مسطح در Galaxy Note 20 را تایید می‌کند.

این افشاگر همچنین مدعی شد که پرچمداران جدید سامسونگ فاصله چندانی تا تولید انبوه ندارند. انتظار می‌رود سامسونگ از این دو دستگاه همراه با گوشی منعطف گلکسی فولد 2 در روز پانزدهم مرداد رونمایی کند.

از مشخصات احتمالی آن‌ها باید به ریفرش ریت 120 هرتز نمایشگر و به ترتیب، وضوح FHD و QHD برای مدل‌های استاندارد و پلاس اشاره کنیم. تجهیز به تراشه 5 نانومتری اگزینوس 992 سامسونگ نیز برای هر دو مدل پیش‌بینی می‌شود. همچنین وجود سنسور 108 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، حداقل در گلکسی نوت 20 پلاس محتمل است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*