Vivo V19 Neo

گوشی ویوو وی 19 نئو با نمایشگر بزرگ و دوربین چهارگانه معرفی شد

کمپانی ویوو عضو تازه‌ای را به گوشی های سری V اضافه کرد. ویوو وی 19 نئو – vivo V19 Neo یک موبایل میان رده با مشخصات سخت افزاری قابل توجه و نرم افزار به‌روز است.

در بیان مشخصات گوشی ویوو وی 19 نئو باید از تراشه اسنپدراگون 675 کوالکام و نسخه سفارشی اندروید 10، موسوم به فان تاچ او اس 10 نام ببریم. این گوشی هوشمند 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی هم دارد.

برای نمایش محتوا از یک پنل سوپر آمولد 6.44 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس استفاده می‌کند. حسگر اثر انگشت در زیر این نمایشگر تعبیه شده و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم درون حفره‌ی سمت راست آن قرار دارد. این دوربین، از قابلیت‌هایی مانند حالت سوپر نایت و Super Night Selfie برخوردار است.

در پشت دستگاه یک مجموعه دوربین L شکل با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی وجود دارد. یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی 2 مگاپیکسلی نیز با آن همراه هستند. برای تامین انرژی، vivo V19 Neo به یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی متکی است که از شارژ سریع 18 وات با پورت USB-C پشتیبانی می‌کند.

قیمت گوشی ویوو وی 19 نئو

این محصول در فیلیپین با قیمتی معادل 360 دلار عرضه می‌شود. هم‌اکنون خرید آن از طریق وب‌سایت رسمی ویوو در این کشور امکان‌پذیر است و مشتریان، حق انتخاب رنگ آبی یا سفید را دارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. امید وارم باتری اش خوب باشه

  2. کاش پول کشور مون اینقدر بی ارزش نبود

  3. اوه چقدر اقتصادی🙂

  4. کجاش رقابتی هست .الان کلی گوشی دیگه با سخت افزار بهتر دوربین بهتر فست شارژ بهتر تو رنج دویست تا سیصد و پنجاه دلار وجود دارن و این یکی از بدترین انتخاب هاست

  5. این بیشتر چیزاش به پرچمدار می خوره چجوری اقتصادی؟