کمپاني چيني ZTE با 4 اسمارت فون اندرويدي و يک ساعت هوشمند به CES امسال مي آيد

zte logo

شرکت ZTE اعلام کرده است که برنامه بسیار هیجان انگیزی را برای دوست‌داران هوشمند خود در نمایشگاه CES امسال، تدارک دیده است. کمپانی ZTE، لیست محصولاتی را که در طی برگزاری این نمایشگاه معرفی خواهد، اعلام کرده تا کاربران بدانند که چینی‌ها در بازار موبایل نیز، پیشتاز هستند!

ZTE چهار گوشی اندرویدی جدید و یک ساعت مچی هوشمند را برای معرفی در نمایشگاه CES 2014 ، آماده کرده است و قصد دارد با یک فبلت تازه در این نمایشگاه، حسابی بدرخشد. 4 گوشی هوشمند جدید کمپانی ZTE، قدرت باورنکردنی را با خود به همراه دارند و مشخصات سخت افزاری آن‌ها برای کاربران، بسیار وسوسه کننده است.

ZTE Grand S II

ZTE Grand S II یکی از این 4 پسر خوش‌شانس چینی بوده که برای رقابت در بازار گران‌قیمت‌ها، درنظر گرفته شده است. اطلاعات بسیار کمی از این محصول تابحال، منتشر شده اما کمپانی ZTE وعده داده که این محصول به فناوری کنترل صوتی، مجهز خواهد بود. Nubia 5S و Nubia 5S Mini نیز، دو پسر دیگر تازه متولد شده این سازنده هستند که تمرکز خود را برروی بخش “عکاسی و فیلم‌برداری” گذاشته‌اند.

ZTE Nubia 5S

ZTE Nubia 5S با صفحه نمایش 5 اینچی شارپ فول‌اچ‌دی و  دوربین 13 مگاپیکسلی معرفی می‌شود. بد نیست بدانید که لنز دوربین این محصول را، سونی طراحی کرده است و با این گوشی، می‌‎توانید تا کیفیت 4K فیلم‌برداری نمایید. اگرچه Nubia 5S دیگر، مینی لقب گرفته است، اما خیلی کوچک نبوده و از صفحه نمایش 4.7 اینچی شارپ IGZO بهره مند است. Nubia 5S Mini برای عرضه در سه رنگ متفاوت، در نظر گرفته شده است.

ZTE Sonata 4G

ZTE Sonata 4G  چهارمین تلفن هوشمندی است که کمپانی ZTE در نمایشگاه CES به نمایش درمی‌آورد. ZTE Iconic نیز، نام فبلتی است که این سازنده چینی برای محصول بسیار بزرگ و گران قیمت خود در نظرگرفته و به مشخصاتی از جمله پردازنده چهارهسته‌ای، صفحه نمایش  5.7 اینچی اچ‌دی، صدای دالبی دیجیتال و شارژ بی‌سیم محدود می‌شود.

ZTE BlueWatch

شرکت ZTE همچنين اولین گجت پوشیدنی خود را در نمايشگاه CES 2014 به نمایش خواهد گذاشت.ZTE BlueWatch نام اولين ساعت هوشمند اين شرکت است که ابلیت متصل شدن به اسمارت فون شما را دارد که به کاربر امکان کنترل کردن تماس ها،عکس گرفتن و حتی دسترسی به شبکه های اجتماعی را می دهد.

حال بايد منتظر باشيم و ببينيم که محصولات ZTE در نمايشگاه CES امسال تا چه حد نظر مردم را به خو جلب مي کنند.

جهت دسترسی به تمامی اخبار مربوط به رویداد CES 2014 اینجا کلیک فرمایید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*