گوشی ‌های سری هواوی میت 40 - Huawei Mate 40

گوشی های سری هواوی میت 40 احتمالا به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز می‌شوند

گوشی ‌های سری هواوی میت 40 – Huawei Mate 40 احتمالا از یک سنسور 108 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی برخوردار خواهند بود. به نظر می‌رسد جنگ افزایش رزولوشن دوربین گوشی های موبایل پایانی ندارد.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و تاخیرهایی که در عرضه گجت ‌های هوشمند جدید به دلیل همه‌گیری جهانی کرونا ایجاد شده، گریبان هواوی را نگیرد، شاهد رونمایی از خانواده میت 40 در حوالی ماه اکتبر خواهیم بود. با این که هنوز چند ماه به تاریخ احتمالی عرضه‌ی این محصولات باقی مانده، اما این موضوع باعث نشده که بازار شایعات پیرامون آن‌ها داغ نباشد و به تازگی گزارشی از دوربین 108 مگاپیکسلی Mate 40 هواوی منتشر شده است که رقم خیره‌کننده‌ای محسوب می‌شود.

میت 40 و میت 40 پرو به این دوربین قدرتمند مجهز می‌شوند

در این گزارش که به نقل از افرادی که داخل زنجیره تامین قطعات کمپانی هواوی مشغول به کارند منتشر شده، گویا قرار است شاهد یک دوربین 108 مگاپیکسلی که کیفیت لنز آن کاملا ارتقا یافته است، داخل دو مدل هواوی میت 40 و میت 40 پرو باشیم. بر روی سنسور دوربین گوشی های سری هواوی میت 40 از لنز 9P استفاده شده که به دلیل نوع خاص طراحی و ساخت آن، مشکل اعوجاج تصویر و افت کیفیت عکس هنگام عکاسی با موبایل را تا حد زیادی برطرف می‌‌کند،

نسبت به لنزهای استاندارد که در حال حاضر در بازار گوشی ‌های هوشمند به همراه سنسورهای 108 مگاپیکسلی عرضه می‌شوند، این لنز جدید یک ارتقای محسوس را در میزان شفافیت تصاویر ایجاد خواهد کرد و همچنین ترفندها و بهینه‌سازی‌های دیگری نیز توسط کمپانی سازنده درون آن انجام شده تا کیفیت دوربین بالاتر برود و البته اطلاعات مربوط به آنها هنوز به طور دقیق مشخص نشده است.

در پایان این گزارش نیز اشاره شده است که به دلیل این که این گزارش از سوی منابع معتبری منتشر شده، می‌توانیم بگوییم که احتمال وقوع آن در مدل نهایی گوشی ‌های سری هواوی میت 40 بسیار بالاست.