گلکسی اس 20 پلاس BTS ادیشن

گوشی 5G سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس BTS ادیشن معرفی شد

سرانجام سامسونگ از گوشی 5G گلکسی اس 20 پلاس BTS ادیشن رونمایی کرد. طرفداران این گروه کی پاپ می‌توانند نسخه ویژه Galaxy S20+ 5G را همراه با گلگسی بادز پلاس بی تی اس ادیشن، از چند روز آینده پیش خرید کنند.

با وجود معرفی سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس BTS ادیشن ، فعلا امکان خرید آن وجود ندارد. در عوض علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت نام و درج اطلاعات خود، منتظر دریافت یک ایمیل باشند که از آغاز پیش‌فروش محصول در روز سی‌ام خرداد (19 ژوئن) خبر می‌دهد.

از لحاظ مشخصات سخت افزاری، تفاوتی بین BTS Edition با نسخه معمولی گلکسی اس 20 پلاس 5G وجود ندارد؛ اما رنگ خاص و محتویات درون جعبه‌ی دستگاه، آن را به یک محصول ویژه تبدیل می‌کنند. سامسونگ از رنگ این گوشی، با نام ارغوانی مه‌آلود (Haze Purple) نام برده و به سفارشی‌سازی رابط کاربری آن هم اشاره کرده است.

هفت عکس کلکسیونی BTS، یک لایو والپیپر جدید، استیکرهای منحصر‌به‌فرد، لاک اسکرین ویژه و موارد جذاب دیگر؛ نصیب خریداران گلکسی S20 پلاس بی تی اس ادیشن خواهد شد.

امکان باندل کردن نسخه ویژه گلکسی بادز پلاس هم با این گوشی وجود دارد. کسانی که این ایربادز را پیش‌خرید کنند، نسخه BTS شارژر وایرلس سامسونگ (Wireless Charging Pad Slim) را نیز به طور رایگان دریافت خواهند کرد. این دو محصول هم ارغوانی رنگ هستند.

همه این‌ها را به یک پوستر BTS اضافه کنید. البته به خریداران کل مجموعه، دو پوستر این گروه K-pop تعلق خواهد گرفت. سامسونگ هنوز مبلغی را ذکر نکرده؛ اما قطعا این مجموعه بیش از 1199 دلار می‌ارزد که قیمت پایه گلکسی S20، بدون هرگونه وسایل جانبی و رنگ تجملی است.

گلکسی اس 20 پلاس BTS ادیشن

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. رنگ ارغوانی واااای فوق العاده س😍😍😍😍

  2. یک تقلید کورکورانه از نحوه فروش برند با اصالت سونی
    گوشیxperia1mark2که به همراه ایربادز بی نظیر به فروش قدرتمندی دست یافته
    سامسونگ بنجل ساز اومده یه ایربادز بنجل به عنوان هدیه با این گوشی اشغال به اصطلاح ست کرده
    خاک بر سرش
    ایربادز و گوشی سونی کجا
    و این بنجل بدرد نخور متقلب کجا

  3. به نظر من قیمت اش نسبت به امکانات و اصالت شرکت مناسبه

  4. خیلی خیلی قیمت اش بالاست