ایسوس راگ فون 3

انتشار ویدیوی هندزآن ایسوس راگ فون 3 و نتایج بنچمارک گوشی زنفون 7

پس از انتشار چند تصویر، حالا ویدیوی هندزآن ایسوس راگ فون 3 – Asus ROG Phone 3 بیرون آمده است. همزمان، نتایج بنچمارک گوشی زنفون 7 – ZenFone 7 نیز روی دیتابیس گیک‌بنچ قرار گرفت.

به نظر می‌رسد تصاویر اخیرا منتشر شده، اسکرین‌شات‌هایی از همین ویدیوی هندزآن ایسوس راگ فون 3 بوده باشند. در اینجا یک بار دیگر می‌توانیم چیدمان افقی دوربین سه‌گانه و لوگوی ROG را پشت این گوشی گیمینگ ببینیم که به نور LED مزین است.

البته بیشتر از همه، لوگوی شرکت Tencent Games جلب توجه می‌کند. اگر به یاد داشته باشید، سال گذشته ایسوس در همکاری با این غول گیمینگ چینی، نسخه Tencent گوشی راگ فون 2 را عرضه کرده بود؛ البته با قیمتی ارزان‌تر از نسخه اورجینال و فقط در بازار چین!

کاربران آن نسخه، به بازی‌های از پیش نصب شده‌ی Tencent روی گوشی دسترسی داشتند و حالا ظاهرا ایسوس برای راگ فون 3 هم چنین نقشه‌ای دارد. ناگفته نماند که بلک شارک نیز در همکاری با شرکت تنسنت، موبایل گیمینگ روانه بازار کرده است.

ویدیوی هندزآن ایسوس راگ فون 3

اما محصول دیگری که مانند راگ فون 3 به زودی معرفی می‌شود، ایسوس زنفون 7 است. سال گذشته، زنفون 6 در ماه مه معرفی شده بود و می‌توان گفت رونمایی از جانشین آن، همین حالا هم با تاخیر همراه شده است.

پیش‌تر اسم رمز Kona و تراشه اسنپدراگون 865 را به این گوشی نسبت داده بودند؛ حالا نتایج بنچمارک GeekBench از سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتزی برای هسته‌های کوچک‌تر CPU آن خبر می‌دهد. البته انتظار می‌رود فرکانس کاری هسته‌های بزرگ‌ترش، بیش از این‌ها باشد. این گوشی در آزمون‌های  تک هسته و چند هسته‌ای، به ترتیب 973 و 3346 امتیاز کسب کرد.

بنچمارک ایسوس زنفون 7

پیش‌بینی می‌شود طراحی این گوشی متفاوت از ایسوس زنفون 6 باشد. محصول سال قبل، به یک ماژول دوربین چرخان در پشت خود مجهز بود که برای ثبت عکس‌های سلفی هم کاربرد داشت. همین موضوع، آن را در جایگاه بهترین گوشی از لحاظ دوربین سلفی قرار داد.

ایسوس زنفون 6

دوربین چرخان ایسوس زنفون 6

اما بعید است زنفون 7 چنین مشخصه‌ای داشته باشد و وجود یک نمایشگر حفره‌دار در آن برای میزبانی از دوربین سلفی، محتمل‌تر به نظر می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. امکانات خیلی خوب و قویی داره