دانلود فیلم

همه چیز درباره دانلود فیلم با لینک مستقیم

دانلود فیلم با لینک مستقیم؟ شما هم شیفته دیدن این ترکیب روی صفحه نمایش رایانه خود هستید؟ این ترکیب، ترکیب مورد علاقه همه آنهایی است که به جز دیدن فیلم‌ها و سریال‌های به روز و حتی دیدن هزار باره فیلم‌های قدیمی مورد علاقه‌شان، سرگرمی محبوبی ندارند. اگر شما هم برای انتشار فیلم‌هایی که روند تولیدشان ماه‌ها سر زبان‌ها است، لحظه شماری می‌کنید و از آن دسته آدم‌هایی هستید که برای تمام کردن یک سریال از خواب و خوراک می‌افتند، دیدن ترکیب دانلود فیلم با لینک مستقیم روی صفحه نمایشتان، واقعا لذت‌بخش خواهد بود.

مشکلات دانلود فیلم با لینک مستقیم

متاسفانه در حال حاضر دانلود فیلم با لینک مستقیم برای دیدن فیلم های سینمایی بدون روتوش چندان هم آسان نیست. علاوه بر محدودیت‌های سختگیرانه فعلی، بسیاری از وب سایت‌ها نیز از علاقه و اشتیاق طرفداران حرفه‌ای فیلم های سینمایی سوء‌استفاده می‌کنند و لینک‌هایی بدون محتوای مورد تقاضای کاربر، ارائه می‌دهند. نتیجه آن که، کاربران پس از مدت‌ها جستجو برای یافتن دانلود فیلم با لینک مستقیم، کلافه می‌شوند و عطای آن را به لقایش می‌بخشند.

وب سایت‌های بسیاری نیز وجود دارند که با ورود به آنها شما تنها به طعمه‌هایی برای بالا بردن آمار بازدیدشان تبدیل می‌شوید. برای استفاده از لینک های دانلود فیلم در این وب سایت‌ها، شما معمولا باید تعداد زیادی پنجره جدید باز کنید. زیرا با هر بار کلیک بر روی دانلود فیلم با لینک مستقیم، شما وارد یک tab جدید خواهید شد. قضیه وقتی بدتر می‌شود که در انتها هم متوجه خواهید شد که لینک مورد نظر از ابتدا تنها یک فریب بوده و روند طولانی ذکر شده، شما را به یک مسیر بی ربط هدایت می‌کند. البته باید گفت که بر خلاف تصور آنها، عملکرد مدیران این وب سایت‌ها در نهایت موجب تخریب جایگاه آنها در لیست رتبه‌بندی نتایج جستجوی گوگل خواهد شد. چرا که یکی از معیارهای گوگل برای بالا بردن جایگاه یک وب سایت در لیست رتبه‌بندی نتایج جستجوی کلماتی مانند دانلود فیلم با لینک مستقیم، آن است که کاربران آن وب سایت بتوانند پس از طی مسیری به مقصود خود دست پیدا کنند. به این ترتیب، اگر درصد قابل توجهی از کاربران، نتوانند پس از انتخاب گزینه دانلود، دانلود موفقی داشته باشند و نا موفق وب سایت شما را ترک کنند، گوگل بر امتیازات منفی وب سایت می‌افزاید. پس روند ذکر شده، چندان که به نظر می‌رسید هوشمندانه نیست.

دانلود فیلم

روش دانلود فیلم با لینک مستقیم

اما دانلود فیلم چطور صورت می‌گیرد؟ دانلود در لغت به معنای بارگیری است و به فرآیند برداشت داده‌های الکترونیکی از یک رایانه‌ای به رایانه دیگر با استفاده از شبکه رایانه‌ای اطلاق می‌شود. در واقع وب سایت مرجع فایل‌های مربوط به فیلم مورد نظر شما را بر روی سرور خود قرار خواهد داد تا شما با دسترسی به محتوایات آن بتوانید آنها را به رایانه محلی خود انتقال دهید. فرآیند دانلود برعکس فرآیندی به نام آپلود است که در لغت به معنای بارگذاری بوده و در عمل به فرآیندی گفته می‌شود که طی آن کاربر محتوایی الکترونیکی را برای استفاده سایر کاربران به اشتراک می‌گذارد. بنابراین برای دانلود فیلم با لینک مستقیم، مدیران وب سایت مرجع باید با اشتراک گذاشتن محتوای مربوط به آن فیلم (آپلود) در فضای مجازی امکان دانلود کردن آن را برای کاربران فراهم کنند. دانلود فیلم معمولا با استفاده از نرم افزارهای مدیریت دانلود صورت می‌گیرد که از معمول‌ترین آنها می‌توان به Internet download manager اشاره کرد. هر چند دانلود با استفاده از مرورگرها نیز امکان پذیر است. این کار به خصوص در مورد فایل‌های کم حجم بسیار متداول است.

دانلود فیلم

سرعت دانلود فیلم

حتما تا به حال هنگام دانلود فیلم با لینک مستقیم بارها این سوال برایتان پیش آمده است که چرا با وجود برخورداری از سرعت اینترنتی مثلا معادل با 48، سرعت دانلودتان تنها 8 کیلو بایت بر ثانیه است. آیا بین سرعت اینترنت و سرعت دانلود تفاوتی وجود دارد؟ پاسخ خیر است. سرعت دانلود فیلم با لینک مستقیم یا اساسا دانلود هر چیز دیگری با سرعت اینترنت شما متفاوت نیست. پاسخ دقیق‌تر را باید در واحد اندازه‌گیری سرعت اینترنت جستجو کرد. وقتی درباره سرعت اینترنت صحبت به میان می‌آید معمولا واحد اندازه‌گیری، کیلو بیت بر ساعت است. اما  هنگام دانلود فیلم سرعت دانلود بر حسب کیلو بایت بر ساعت محاسبه می‌شود و چون هر کیلو بایت معادل با 8 کیلو بیت است، اگر برای مثال اینترنتی با سرعت 56 کیلو بایت داشته باشید، سرعت دانلودی که در نرم افزار download manager به شما نمایش داده می‌شود، 7 خواهد بود.

دانلود فیلم

سایت های دانلود فیلم با لینک مستقیم

اگر چه وب سایت‌های بسیاری وجود دارند که خدمات مربوط به دانلود فیلم ها و سریال ها را ارائه می‌دهند، شناخت سایت‌های خوب برای علاقه‌مندان به تماشای فیلم های سینمایی اهمیت زیادی دارد. زیرا همانطور که قبلا گفته شد بسیاری از این سایت‌ها تنها با تکنیک‌های نادرست برای مدت کوتاهی در صدر لیست نتایج رتبه‌بندی‌های گوگل قرار می‌گیرند تا بتوانند با کشاندن کاربرها به سایت، بازدید خود را بالا ببرند و در نهایت هم لینک واقعی دانلود فیلم را در اختیار آنها نمی‌گذارند. اما در این میان سایت‌هایی هستند که کاربران عزیز می‌توانند به راحتی فیلم‌ها و سریال‌های مورد نظر خود را دانلود کرده و از تماشای آنها لذت ببرند. یکی از این وب سایت‌ها، سایت سینما به نشانی https://30nama.red/ است که با فراهم کردن لیست بلند بالایی از فیلم‌ها و سریال‌ها، به تازگی توانسته جایگاه مناسبی میان رقیبان خود پیدا کند. در این وب سایت امکان دانلود فیلم فیلم با لینک مستقیم به راحتی در اختیار شما گذاشته می‌شود تا بتوانید از غرق شدن در لحظات اعحاب انگیز فیلم های سینمایی لذت ببرید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی خوبه
    توضیحات کامل و عالی ای بود