قابلیت های جدید اندروید 11

تماشا کنید: نگاهی به بهترین امکانات و قابلیت های جدید اندروید 11

نسخه بتای سیستم عامل گوگل یعنی Android 11 منتشر شد. در این ویدیو نگاهی به بهترین امکانات و قابلیت های جدید اندروید 11 میندازیم.

سرانجام به تازگی نسخه آزمایشی یا بتای سیستم عامل گوگل یعنی اندروید 11 منتشر شد و کاربران برخی گوشی‌ها موفق به دریافت این نسخه شدند. گوگل معمولا خبرهای مهم در این رابطه را در کنفرانس I/O به اطلاع عموم می‌رساند، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، این مراسم برگزار نشد و نسخه بتای اندروید جدید بدون هیچ مراسمی برای برخی گوشی‌ها منتشر شد. نسخه جدید سیستم عامل اندروید ویژگی‌های جدیدی را به کاربران ارائه می‌کند و خوشبختانه همین نسخه اولیه و بتایی که عرضه شده نیز به اندازه کافی کامل و با ثبات است.

در این مطلب می‌خواهیم نگاهی به بهترین امکانات و قابلیت های جدید اندروید 11 بیندازیم. در این نسخه از سیستم عامل گوگل، مدیریت اعلان‌ها تغییر پیدا کرده و اکنون می‌توانید نوتیفیکیشن‌های مکالمات و گفتگوهای خود را از دیگر نوتیفیکیشن‌ها متمایز کنید. کنترل بهتر مدیا، امکانات جدید در زمینه حفظ حریم شخصی، شناور کردن چت‌ها، تغییراتی در بخش اپ‌های اخیر یا Recents، ابزاری برای ضبط ویدیو از صفحه نمایش، رابط کاربری جدید ثبت اسکرین شات، کنترل‌های جدید برای گجت‌های هوشمند، قرار دادن اپلیکیشن‌های پیشنهادی در صفحه هوم و مجوزهای یک بار مصرف، از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های تازه Android 11 محسوب می‌شوند.

در این ویدیو که امروز در گجت تی وی برای شما آماده کرده‌ایم می‌توانید با بهترین و جدیدترین امکانات و قابلیت‌های اندروید 11 آشنا شوید.

ویدیوی معرفی قابلیت های جدید اندروید 11