MWC2012:برنامه های نوکیا برای شرکت در کنگره جهانی موبایل بارسلونا

 


کمتر از دو هفته به کنگره جهانی موبایل مانده است. نوکیا امسال نیز در کنگره جهانی موبایل شرکت خواهد کرد.
کنگره جهانی موبایل یا MWC 2012 در بارسلون اسپانیا از تاریخ ۲۷ فوریه تا ۱ مارس برگزار خواهد شد. نوکیا در روزهای ۲۷ تا ۲۹ فوریه برنامه‌های ویژه‌ای دارد. سخنرانان نوکیا در این کنگره رییس و مدیر اجرایی ارشد نوکیا، استفان الوپ و تام برِنِر، نایب رییس بخش برنامه‌ها و نرم‌افزارهای نوکیا خواهند بود.
‌دوشنبه ۲۷ فوریه، اولین روز کنگره،  Nokia Developer Day یا “روز برنامه‌نویسان نوکیا” خواهد بود.
نوکیا به برنامه‌نویسان نشان خواهد داد که چطور گا‌م‌های بعدی را در برنامه‌نویسی برای سری لومیا و آشا بردارند، برنامه‌هایی برای دسترسی وسیع‌تر طراحی و تولید کنند و این فرصت دوجانبه و منحصربه‌فرد را به پول تبدیل کنند.
سه‌شنبه ۲۸ فوریه، روز سخنرانی تام برنر، نایب رییس بخش برنامه‌ها است که در مورد سیستم‌عامل تلفن همراه و برنامه‌های آن صحبت‌ می‌کند.
جای تعجب نیست که بگوییم موبایل به طور ذاتی طبعی شخصی دارد و به سرعت توانسته به عنوان یک کانال مهم رسانه اجتماعی رشد کرده و گسترش پیدا کند. تمایل کاربران برای کار با رسانه‌های اجتماعی فرصت‌های واقعی برای برندها به وجود می‌آورد تا از طریق این بافت پیام‌هایی مرتبط برای مشتریان ایجاد کنند. در این جلسه در مورد این موضوع بحث می‌شود که چگونه ترکیبی از حضور و بافت اجتماعی که تلفن همراه ارائه می‌دهد می‌تواند برای تبلیغات برند استفاده شود.
چهارشنبه ۲۹ فوریه، استفان الوپ، مدیر اجرایی ارشد نوکیا در مورد سیستم‌عامل و برنامه‌های موبایل سخنانی ایراد خواهد کرد.
 برنامه‌ها همین طور در حال ایجاد تحول در تجربه موبایل هستند و روش‌های جدید و مبتکرانه در ارائه خدمات و تجربیات برای مخاطبانی که تعداد آنها هر روز بیشتر می‌شود فراهم می‌کنند. بازیکنان قدیمی صنعت تلفن همراه چه گام‌هایی باید بردارند تا اطمینان دهند که صدای کاربران همیشگی خود خواهند بود و بیشترین میزان سودمندی را به اثبات خواهند رساند؟ رقبای جدید، میدان رقابت و نقشی که در این بازی ایفا خواهند کرد را چگونه می‌بینند؟ چگونه‌های استانداردهای جدید وب نظیر HTML 5 و IPv6 بر روی اکوسیستم تأثیرگذار خواهد بود؟
در این جلسه، علاوه بر استفان الوپ، مدیران اجرایی ارشد در اکوسیستم‌های موبایل به روی سن خواهند رفت تا افکار خود در مورد مسائل تغییر صنعت را به اشتراک گذارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*