پخش کننده های بلوری سامسونگ

پخش کننده های بلوری سامسونگ ناگهانی متوقف می‌شوند!

برخی از پخش کننده های بلوری سامسونگ در سراسر جهان به یکباره متوقف شده‌اند! اما این مشکل از کجا نشأت می‌گیرد و برای تعمیر دستگاه باید چه کرد؟

سرگرمی به یکی از ابزارهای محبوب ایام قرنطینه‌ی حاصل از کروناویروس تبدیل شده است و در حالی که بسیاری از شرکت‌ها مشتریان را ترغیب به استفاده از سرویس‌های پخش آنلاین خود می‌کنند، برخی از آن‌ها هنوز هم ترجیح می‌دهند دیوایس‌های فیزیکی را خریداری کنند. ما در مورد دی وی دی‌ها و دیسک‌های بلوری صحبت می‌کنیم که برای پخش آن‌ها به دستگاه‌های مناسبی نیاز است.

مشکل جهانی پخش کننده های بلوری سامسونگ

اما چه می‌شود اگر به یکباره و بدون دلیل دستگاه شما متوقف شود؟ این وضعیت وحشتناکی است که برای پخش کننده های بلوری سامسونگ به وجود آمده است و در حال حاضر هیچ راه حلی برای آن وجود ندارد. ظاهراً این مشکلیست که برای اکثر پلیرهای Blu-ray رخ داده است. برخی از کاربران این مشکل را در مدل BD-J5700 و برخی دیگر در مدل HJ-4500 دیده‌اند. همه‌ی آن‌ها گزارش داده‌اند که به مدت یک روز و به طور ناگهانی دستگاه آن‌ها غیرقابل استفاده شده است. متداول‌ترین مشکل گزارش شده، ریستارت شدن ناگهانی پخش کننده پس از چند ثانیه است. در تمام موارد هیچ یک از دکمه‌های ریموت کنترل کار نمی‌کرده است.

با توجه به مشکل ناگهانی به وجود آمده، نظرات متفاوتی هم نسب به علت آن وجود دارد. برخی یک به‌روزرسانی خودکار در طول شب را مقصر می‌دانند، برخی دیگر نیز گواهی امنیتی منقضی شده‌ی SSL را مقصر این اتفاق می‌دانند؛ زیرا با بازگرداندن دیوایس به تنظیمات کارخانه هم مشکل برطرف نمی‌شود.

متأسفانه سامسونگ هنوز راه حلی برای برطرف کردن این مشکل پیدا نکرده است. با توجه به رخ دادن این اتفاق در تمام کشورها، به نظر می‌رسد می‌توانیم انتظار داشته باشیم این مشکل طی روزهای آینده توسط سامسونگ برطرف شود.