نظر سنجی : نازکی گوشی مهم است یا عمر باتری آن ؟

تقریبا روزی نیست که اخبار تازه ای از گوشی های جدید و پیشرفت فناوری در آنها منتشر نگردد و با توجه به نیاز بازار این گونه گجت ها دائما در حال پیشرفت تکنولوژیکی هستند.اما متاسفانه یکی از معایب اصلی در این گجت ها که همان میزان عمر باتری است هنوز برطرف نگردیده و بعضا دیده شده که در برخی محصولات شرکت ها ، عمر باتری بیشتر نشده که بدتر هم شده است.

یکی از دلایل این موضوع این است که باتری‌ ها در حال کوچک ‌تر و باریک ‌تر شدن هستند. گوشی های هوشمند کنونی نازک ‌تر و سبک‌ تر از قبل شده‌اند. کارخانه ‌های تولید گوشی‌ های هوشمند به جای سرمایه‌گذاری روی بهبود طول عمر باتری به دنبال کوچک کردن اندازه باتری هستند، زیرا می‌خواهند تلفن ها اندازه‌ی کوچکتری داشته باشد.

سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا حاضر نمی‌شویم به ازای عمر بیشتر باتری، چند میلی متر به ضخامت گوشی خود بیافزاییم؟!

کاربران نقش اصلی را در پرسه‌ی تولید گوشی های هوشمند ایفا می‌کنند، زیرا استقبال و یا عدم استقبال از یک محصول در ادامه‌ی روند تولید آن تاثیر گذار خواهد بود. خود شما به عنوان یکی از همین کاربران گجت های دیجیتال، ترجیح می‌دادید گوشی‌تان نازک تر باشد یا اینکه با یک بار شارژ دوام بیشتری بیاورد؟

لطفا در رای گیری زیر شرکت کرده و به ما بگویید گوشی نازک تر را ترجیح می دهید یا آنکه عمر باتری بیشتری دارد ؟!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. دوتاش لازمه ولی بیشتر عمر باتری

  2. نیروی نظامی با سوپلای سنتر ضعیف محکوم به شکست و لپتاپ و گوشی با باطری ضعیف, فاجعست و موجب شکست برای کمپانی سازندش.

  3. بعضی از تولیدکنندگان گوشی برای اینکه در بازار مطرح بشن ، گوشی نازک یا فوق نازک تولید میکنند با امکانات گوشیهای میان رده که اصلا جالب نیستند و نازکی اونا هیچ امتیاز خاصی هم نیست . مهم تر اینه که باطریها عمر و دوامشون بیشتر از چیزی که الان هست باشه .

  4. نظر سنجی نداره این دیگه تابلو عمر گوشی