شارپ از تلويزيون جديد Aquos Quattron Plus پرده برداشت

sharp aquos quattron plus tv

يکی از مهمترین محصولاتی که در نمایشگاه CES امسال توجه بسیاری از تولیدکنندگان را به خود جلب کرده است، تلویزیون‌های هوشمند با رزولوشن 4K است که در تقریبا تمامی کنفرانس‌ها و غرفه‌های شرکت‌های بزرگ اثری از این تولیدات به چشم می‌آید. با ما همراه باشید تا شما را با محصول جدید شارپ که قرار است فاصله خالی بین تلویزیون‌های با رزولوشن 1080 و 4K را پر کند، بیشتر آشنا کنیم.

کنفرانس امروز شارپ نشان داد که ژاپنی‌ها برنامه‌های جدی برای تصاحب تلویزیون‌های هوشمند در خانه آمریکایی‌ها دارند. سه مدل تازه تلویزیون‌های این شرکت از خانواده Aquos، با نام‌های Aquos 4K و  Aquos Q و مدل دیگری با نام Aquos Quattron Plus است که بنا بر صحبت‌های مدیرعامل شارپ، تلویزیونی است که می‌خواهد بازار دنیای بازی‌ را متحول کند.

sharp aquos quattron plus tv

Quattron Plus در واقع تلویزیونی‌ است که می‌خواهد فاصله و شکاف ناگهانی که بین تلویزیون‌های 4k و 1080 ایجاد شده است را با قیمتی تقریبا نصف تلویزیون‌های گران قیمت 4k جبران کند. شارپ همچنین قصد دارد تا با تولید تلویزیون‌های بزرگ و غول پیکر بزرگ‌تر از 60 اینچ، بزرگترین بازار  تلویزیون‌های غول پیکر در آمریکا را تحت سلطه خود بگیرد.

sharp aquos quattron plus tv

شارپ همچنین در کنفرانس خود، با نمایش گفتگوهایی از بزرگان و هنرمندان سینمای آمریکا در رابطه با کیفیت تصاویر، تلاش بر نمایش اهمیت رزولوشن‌های 4k در تلویزیون‌های امروزی دارد.

جهت دسترسی به تمامی اخبار مربوط به رویداد CES 2014 اینجا کلیک فرمایید.

منبع : cnet

 

english

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*