رایانه‌های دسکتاپ مخصوص بازی ایسر

رایانه‌های دسکتاپ مخصوص بازی ایسر برای سال ۲۰۲۰ معرفی شدند

به تازگی علاوه بر معرفی لپ‌تاپ‌های جدید گیمینگ سری Predator، از رایانه‌های دسکتاپ مخصوص بازی ایسر شامل اوریون 3000 و 9000 نیز رونمایی شده است.

ایسر به تازگی از تعدادی محصولات مخصوص بازی از جمله سری جدید لپ‌تاپ‌های Predator و رایانه‌های دسکتاپ اوریون 3000 و اوریون 9000 در کنار نیترو 50، رونمایی کرده است. دستگاه‌های جدید این شرکت، طیف وسیعی از نیازهای کاربران را با قیمت‌های بسیار متفاوت، پوشش می‌دهند.

ایسر پردتور اوریون 3000 – Acer Predator Orion 3000

اگر به دنبال یک رایانه مخصوص بازی قدرتمند هستید که ابعاد بسیار بزرگ معمول را نداشته باشد، اوریون 3000 می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد. ایسر توانسته است سخت‌افزار قدرتمندی را درون یک کیس اندازه‌ی متوسط قرار دهد. پردازنده‌ی سری Core i7 نسل دهم اینتل در کنار کارت گرافیک جی‌فورس RTX 2070 انویدیا می‌توانند نویدبخش اجرای روان بازی‌ها باشند؛ اگرچه هنوز مدل دقیق پردازنده توسط سازنده اعلام نشده است. خریداران می‌توانند محصول مورد نظر خود را با مقدار دلخواه رم تا سقف ۶۴ گیگابایت از نوع DDR4 و فرکانس ۲۶۶۶ هرتز، سفارش دهند.

ایسر پردتور اوریون 3000

همچنین دو جایگاه برای حافظه‌های SATA 3 HDD و یک جایگاه برای NVMe SSD تا سقف ۱ ترابایت در نظر گرفته شده است. همانند بسیاری از محصولات گیمینگ این روزها، اوریون 3000 نیز از اتصال وای فای 6 پشتیبانی می‌کند. نورپردازی RGB نیز درون بدنه‌ی دستگاه تعبیه شده است که با نرم‌افزار مخصوص ایسر، قابل شخصی‌سازی است. عرضه‌ی محصول از اواسط شهریور (سپتامبر) با قیمت پایه‌ی ۹۹۹ دلار شروع خواهد شد.

ایسر پردتور اوریون 9000 – Acer Predator Orion 9000

اوریون 9000 برای کاربرانی در نظر گرفته شده است که به سخت‌افزار قدرتمندتری نسبت به اوریون 3000 نیاز دارند. دستگاه مذکور به جای پردازنده‌ی Core i7 از سری Core i9 نسل دهم اینتل استفاده می‌کند. همچنین دو کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس RTX 2080 با چینش SLI می‌تواند آرزوی بسیاری از گیمرها را برآورده کند. در مشخصات دستگاه به مقدار حافظه‌ی رم اشاره نشده است اما می‌توان انتظار داشت که می‌تواند تا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی رم نیز داشته باشد.

ایسر پردتور اوریون 9000

همانند پردازنده و کارت گرافیک، حافظه‌ی داخلی نیز در اوریون 9000 جهش بزرگی داشته است و دستگاه مذکور از دو جایگاه حافظه‌ی SSD با ابعاد ۲.۵ اینچ و سه جایگاه حافظه‌ی SSD با ابعاد ۳.۵ اینچ بهره می‌برد. پردازنده نیز از سیستم خنک‌کننده مایع بهره می‌برد که توسط فن‌های ۴.۷ اینچی Frostblade همراهی می‌شود. بدنه‌ی دستگاه دارای جایگاه مخصوص هدفون، یک دسته و چرخ برای حمل نقل است. فروش محصول از اواسط مهر (اکتبر) با قیمت پایه‌ی ۲۷۹۹ پوند در اروپا (حدود ۳۱۵۰ دلار) شروع می‌شود.

ایسر نیترو 50 – Acer Nitro 50

نیترو ۵۰ نسخه‌ی ارزان‌تر اوریون 3000 محسوب می‌شود که همچنان از پردازنده‌ی سری Core i7 نسل دهم اینتل و کارت گرافیک RTX 2060 Super بهره می‌برد. حداکثر رم قابل استفاده روی آن نیز ۶۴ گیگابایت اعلام شده است. حافظه‌ی داخلی آن نیز به یک حافظه‌ی NVMe SSD با ظرفیت ۱ ترابایت و دو حافظه‌ی HDD با ظرفیت ۳ ترابایت در بالاترین پیکربندی، محدود می‌شود. عرضه‌ی آن نیز همزمان با اوریون 3000 و با برچسب قیمت پایه‌ی ۷۹۹ دلار خواهد بود.

ایسر نیترو 50

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*