لاجیتک G915 TKL

کیبورد بی سیم گیمینگ لاجیتک G915 TKL معرفی شد

کیبورد بی سیم گیمینگ لاجیتک G915 TKL معرفی شد. این صفحه کلید کامپکت از 16.8 میلیون رنگ برای نور پس زمینه و شارژ‌ 40 ساعته پشتیبانی می‌کند.

کمپانی لاجیتک روز گذشته از یک کیبورد بی سیم گیمینگ جدید رونمایی کرد. لاجیتک G915 TKL یک کیبورد مکانیکی وایرلس جمع و جور است که از سرعت بالایی برخوردار بوده و کلیدهای آن دارای نور پس زمینه رنگی هستند. این صفحه کلید به عنوان بخشی از برند Logitech G، از همان فناوری‌ها و تجربیات به کار رفته در مدل G915 استفاده می‌کند، اما فقط ابعاد آن کوچک‌تر شده است.

لاجیتک G915 TKL از فناوری بی سیم پرقدرت Lightspeed، نورپردازی رنگی Lightsync RGB و کلیدهای مکانیکی با پروفایل کم برای طراحی فوق باریک و البته دقیق در بازی‌ها استفاده می‌کند. این کیبورد می‌تواند با هر بار شارژ تا 40 ساعت بدون توقف فعالیت کند و همچنین یکی از باریکترین کیبوردهای مکانیکی موجود در بازار نیز هست.

لاجیتک این صفحه کلید را طوری طراحی کرده است که کاربران بتوانند در فضاهای گیمینگ کوچک نظیر رویدادهای LAN‌ در خانه‌ی دوستانشان نیز از آن به آسانی استفاده کنند. آن همچنین به محفظه‌ای برای نگهداری از دانگل بی سیم Lightspeed در پشت خود مجهز است تا هیچگاه سرگردان و به دنبال این دانگل نباشید. بدون حضور کلیدهای عددی سمت راست، شما فضای بیشتری را خواهید داشت تا در کنار کیبورد خود یک ماوس را قرار دهید و دستانتان بیشتر به مرکزیت بدنتان نزدیک باشد. این یک وجه مهم برای بسیاری از گیمرها است.

به سلیقه‌ی خودتان رنگ نور پس زمینه‌ی کلیدهای این کیبورد را از بین 16.8 میلیون رنگ انتخاب کنید. این کار از طریق یک نرم افزار به نام Logitech G HUB Advanced Gaming Software انجام می‌شود. با فعال بودن این نورهای پس زمینه، کیبورد می‌تواتد تا 40 ساعت با یک بار شارژ دوام بیاورد.

قیمت لاجیتک G915 TKL

سازنده این کیبورد گیمینگ را با قیمت 230 دلار عرضه خواهد کرد.